Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hij is echt mooi ...

Mijn pa wil zijn Zafira niet inruilen voor een Insignia... Waarom heb ik toch ouders die niet auto-minded zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
      ik hoop stiekem van wel, maar ik peis van niet...

alhoewel peugeot, renault, bmw, mercedes en audi allemaal wel een coupé hebben...
      Ik hoop het ook dat er een coupé van gaat komen!
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
        Ik hoop het ook dat er een coupé van gaat komen!
        de Insigna is al zowieso een soort coupé met vierdeuren, zoals de Passat CC en de Mercedes CLS
        de echte 2-deuren coupés van groter formaat verkopen moeilijker omdat ze weinig praktisch zijn
        probeer maar eruit te kruipen in een ondergrondse parking... meestal je krijgt de deuren niet open als iemand iets te kortbij komt staan

Comment

• Coupé komt er niet.
          Als er een coupé zal komen zal het op het onderstel van de nieuwe Astra zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Super Dooper Bekijk Berichten
            Coupé komt er niet.
            Als er een coupé zal komen zal het op het onderstel van de nieuwe Astra zijn.
            de geruchten gaan, dat dat onderstel ook een multilink vanachter krijgt, of ben ik verkeerd?

Comment

de geruchten gaan, dat dat onderstel ook een multilink vanachter krijgt, of ben ik verkeerd?
              kan moeilijk anders als je met vierwielaandrijving zit hé, het is geen jeep hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                van dat logo krijg ik koppijn!

Ik was hetzelfde aant denken als ik die foto zag

Shit zeg, vooral^op het stuur Als ik daar uren op moet zitten kijken.
                www.opelklassiek.be

Comment

Neen dat is nog eens een model verder geschoven. Of men moest weeral van gedacht zijn veranderd.

Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                  kan moeilijk anders als je met vierwielaandrijving zit hé, het is geen jeep hé.
                  Hij heeft het over de Astra.
                  1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                  2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                    Ik was hetzelfde aant denken als ik die foto zag

Shit zeg, vooral^op het stuur Als ik daar uren op moet zitten kijken.
                    Als je met de wagen rijd moet je niet op dat logo zitten te kijken, maar dan moet je de weg bekijken!
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                      Als je met de wagen rijd moet je niet op dat logo zitten te kijken, maar dan moet je de weg bekijken!
                      oh
                      my
                      god

Comment

• Net gelezen dat hij zeer goed verkoopt en ze de productie nu al moeten verhogen.
                        Goed nieuws voor Opel dus.

Comment

• Buick Insigniaat lekker mee

De Insignia is als Opel en Vauxhall onthuld, maar General Motors heeft ook buiten Europa plannen met z’n nieuwe troef in het D-segment. Buick krijgt voor de Chinese markt namelijk z’n eigen versie van de auto, de Regal.
                          De uiterlijke wijzigingen zijn miniem. Buick monteert een nieuwe grille, kleine ventilatieroosters achter de voorste wielkasten en knipperlichten op de buitenspiegelkappen. Uiteraard zijn alle Opel-logo’s vervangen door Buick-schildjes. In de eerste instantie komt de Regal met twee motoren: een 2,4-liter viercilinder met 165 pk en een 2,0-liter turbomotor met 220 pk. Beide motoren zijn gekoppeld aan een zesbak.
                          Buick gaat de Regal bouwen in samenwerking met het Chinese SAIC. Die samenwerking is niet geheel toevallig, want juist op de Chinese markt is het Amerikaanse merk erg populair. Eind december staat de Regal in de Chinese showrooms.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Meer foto's: [www.autoweek.nl]
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Ik heb hem zojuist zien staan bij de dealer, helaas foto toestelletje vergeten jammer dat ik hem niet van dicht bij kon zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arie26 Bekijk Berichten
                                Ik heb hem zojuist zien staan bij de dealer, helaas foto toestelletje vergeten jammer dat ik hem niet van dicht bij kon zien.
                                ik vind de neus van de Buick net iets beter : rustiger, en de vertikale lamellen herinneren aan de rooster van .... 1949

Comment

• Die Buick is inderdaad wel net iets stoerder.

Comment

• Voor de geïntereseerde, onze opel dealer wist ons te vertellen dat hij
                                    Vrijdag 14 en zaterdag 15 november normaal een insignia zou hebben staan...
                                    Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
                                      Voor de geïntereseerde, onze opel dealer wist ons te vertellen dat hij

Gaat dit bij elke dealer zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
                                        Voor de geïntereseerde, onze opel dealer wist ons te vertellen dat hij
                                        Als't een officiële dealer is, dan klopt deze info niet. Enkel United Motors heeft er staan, als enige in België.

Als een andere garage (en 't zal zeker geen officiële Opel-dealer zijn) met zoiets op de proppen komt, dan is't een geïmporteerde versie.
                                        BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                                          Gaat dit bij elke dealer zijn?
                                          Ik ben gisteren naar de opening geweest van de nieuwe vestiging van United Motors, een directielid van Opel belgium was aanwezig voor de nodige speech. Hij meldde dat de Insignia pas tegen eind deecember bij de dealer te zien zal zijn.

Momenteel staan er 6 insignia's in de nieuwe vestiging in Tielt als vorm van nationale avant-premiere.
                                          Het was er echt zeer goed! Het is echt een prachtige wagen!
                                          Ik heb de gelegheid gehad om een testrit met een 2.0 turbo sportuitvoering te kunnen maken.
                                          Ik was serieus onder de indruk.
                                          Dit is zeer knap van Opel; niet te vergelijken met welke andere Opel dan ook.

Voor wie ze wil zien: dit weekend zijn het nog opendeur dagen voor het grote prubliek!
                                          Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
                                          Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

Working...
                                          X