Zalige motor nietwaar? Zeer lineair, muzikaal boven de 4000 tpm en relatief zuinig.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk BerichtenIk ben gisteren naar de opening geweest van de nieuwe vestiging van United Motors, een directielid van Opel belgium was aanwezig voor de nodige speech. Hij meldde dat de Insignia pas tegen eind deecember bij de dealer te zien zal zijn.
Momenteel staan er 6 insignia's in de nieuwe vestiging in Tielt als vorm van nationale avant-premiere.
Het was er echt zeer goed! Het is echt een prachtige wagen!
Ik heb de gelegheid gehad om een testrit met een 2.0 turbo sportuitvoering te kunnen maken.
Ik was serieus onder de indruk.
Dit is zeer knap van Opel; niet te vergelijken met welke andere Opel dan ook.
Voor wie ze wil zien: dit weekend zijn het nog opendeur dagen voor het grote prubliek!Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk BerichtenAls't een officiële dealer is, dan klopt deze info niet. Enkel United Motors heeft er staan, als enige in België.
Als een andere garage (en 't zal zeker geen officiële Opel-dealer zijn) met zoiets op de proppen komt, dan is't een geïmporteerde versie.Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenGaat dit bij elke dealer zijn?
omdat hij als dealer meer auto's heeft verkocht als vorig jaar, en dit bij andere niet het geval is... Zoals mijn pa zei, zou dus enkel deze dealer, slechts 2 dagen, een insignia krijgen.Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk BerichtenEn welke dealer is dat?Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk BerichtenOpelgarage Rik Leyssen in Bree (limburg)
Ow,ben vandaag nog gepasseerd maar heb er niet op kunnen letten. Staan die nu nog in Bree?
Grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door desmet! Bekijk Berichtendeze morgend de onze gaan bestellen in zaventem. een 1.8 benzine in Cosmo uitvoering in de kleur technical grey in februari mogen we ze verwachtenAudi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Audi A3 Sportback Amibition 2013
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door desmet! Bekijk Berichtendeze morgend de onze gaan bestellen in zaventem. een 1.8 benzine in Cosmo uitvoering in de kleur technical grey in februari mogen we ze verwachten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenNet een lichtgrijze Insignia zien stilstaan op enkele meters van mijn huis.
Wat me onmiddellijk opviel...Wat een grote auto
Maar wel knap, al zeg ik het zelf.
is bijna even lang als een mercedes E-klasse of een volvo S80Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
"You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus
Comment
-
Net eens gaan kijken naar de opening bij United Motors hier op enkele meters van mijn huis.
Alvast een prachtige garage met zeer veel ruimte.
Er deden 2 Insignia's constant testritjes (een zwarte Turbo en een lichtgrijze).
Binnen stonden er 4 exemplaren.
Het exterieur vind ik zeer geslaagd maar de auto oogt wel zeeeeer groot. Bijna alle exemplaren stonden daarenboven nog eens op 18 en zelfs 19 inch velgen.
Het interieur vind ik eveneens knap, maar de middenconsole komt wel heel druk over. Voor de navigatie en de muziek is de auto voorzien van een draaiknop à la I-drive.
Mijn verbazing kwam echter op het einde toen ik de prijslijst vastnam van een 130 PK diesel waarin ik net had plaatsgenomen. De opties waren leder, metaalkleur en 19 inch velgen. Kostprijs: 32.000 Euro
Voor dat bedrag ga ik toch wel ergens anders shoppen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenNet eens gaan kijken naar de opening bij United Motors hier op enkele meters van mijn huis.
Alvast een prachtige garage met zeer veel ruimte.
Er deden 2 Insignia's constant testritjes (een zwarte Turbo en een lichtgrijze).
Binnen stonden er 4 exemplaren.
Het exterieur vind ik zeer geslaagd maar de auto oogt wel zeeeeer groot. Bijna alle exemplaren stonden daarenboven nog eens op 18 en zelfs 19 inch velgen.
Het interieur vind ik eveneens knap, maar de middenconsole komt wel heel druk over. Voor de navigatie en de muziek is de auto voorzien van een draaiknop à la I-drive.
Mijn verbazing kwam echter op het einde toen ik de prijslijst vastnam van een 130 PK diesel waarin ik net had plaatsgenomen. De opties waren leder, metaalkleur en 19 inch velgen. Kostprijs: 32.000 Euro
Voor dat bedrag ga ik toch wel ergens anders shoppen
ok dat zijn wagens die wrs de Insignia nog achter zich laten, maar de doelstelling van Opel is om recht achter de premiums te komen te staan... Opel zal er wel een strategie achter hebben, nu hopen dat het lukt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenja hoor, ga met 32k een 3serie, c-klasse, a4 of een passat CC kopen...
ok dat zijn wagens die wrs de Insignia nog achter zich laten, maar de doelstelling van Opel is om recht achter de premiums te komen te staan... Opel zal er wel een strategie achter hebben, nu hopen dat het lukt
Ik bedoel daarmee, dezelfde uitrusting in rekening nemen...Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk BerichtenWees gerust; ik ben gaan shoppen bij bmw en audi voor wij onze insignia kochten, de prijs van een insignia lag steeds zo'n 5000 lager.... Appels met appels vergelijken hé
Ik bedoel daarmee, dezelfde uitrusting in rekening nemen...
Nu, ik denk wel dat deze Insignia zich zal bewijzen. Het is wel een heel knappe verschijning.
Ik ga er binnenkort eens mee rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenWat is de prijs die jullie betalen als ik dat mag vragen ? En welke uitvoering heb je genomen ?
Nu, ik denk wel dat deze Insignia zich zal bewijzen. Het is wel een heel knappe verschijning.
Ik ga er binnenkort eens mee rijden.
In het lederpakket zitten veel opties (zicht en licht, 2-zone klima, regensensor enz).
Ook in het launch-pakket zitten veel opties zoals parkpilot, dvd-navi enz.
Als je voor hetzelfde gaat bij audi dan is de prijs bij opel zeer scherp...
Omtrent de prijs: als je de configurator neemt van opel en je stelt een samen dan mag je nog 1500 euro van die prijs afdoen = de standaardkorting....
Ik wil je de exacte prijs wel eens pm als je wilt maar met bovenstaande kom je er ongeveer ook.
Stel eens een audi samen op de configarator met dezelfde opties: korting die we daar kregen was 2500 euro...Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk BerichtenIk heb de Sport genomen; 160pk, Adaptive Forward Lightning met bi-xenon, lederpakket, 20-duims.flexride, dvd/navi
In het lederpakket zitten veel opties (zicht en licht, 2-zone klima, regensensor enz).
Ook in het launch-pakket zitten veel opties zoals parkpilot, dvd-navi enz.
Zalige config !
Ben al curieus om hem te zien !
Goed dat je die 160 PK versie genomen hebt. Ik vrees dat de 130 PK versie wat mager zal uitvallen in zo'n koets.
Comment
-
Mijzelf eens een Insignia samengesteld naar mijn goesting
De diesel met 160 PK:
-> Metaal kleur - Sapphire black
-> Sport-uitvoering
-> Zwart geperforeerd leder (Siena)
-> Xenon
-> OPC-line
-> 20 inch velgen
-> Launch pakket -> Navi
--------------------------------