Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
    Mijzelf eens een Insignia samengesteld naar mijn goesting

De diesel met 160 PK:
    -> Metaal kleur - Sapphire black
    -> Sport-uitvoering
    -> Zwart geperforeerd leder (Siena)
    -> Xenon
    -> OPC-line
    -> 20 inch velgen
    -> Launch pakket -> Navi
    --------------------------------
    37.300 Euro
    Hey, dat is mijn bestelde wagen, maar dan zonder de OPC-line.
    Die prijs is wel hoog... Ik kan je zeggen dat ik veel minder betaal...
    Ik snap echt niet hoe je aan deze prijs komt, daarstraks jou config nog eens ingegeven en ik kom aan 36304.... Ergens een 1000 euro verschil. Je zal wel nog iets bijgenomen hebben.
    Last edited by Gtske; 11/11/2008, 20:29.
    Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
    Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
      Hey, dat is mijn bestelde wagen, maar dan zonder de OPC-line.
      Dan hebben we dezelfde smaak

Als je het ziet zitten, kan je mij dan een PM sturen met jouw prijs ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
        en wa gade met uwe corsa aanvangen?

die blijft uiteraard... ga er nu mee naar de garage. cardan laten herstellen en een spanrol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
          Mijzelf eens een Insignia samengesteld naar mijn goesting

De diesel met 160 PK:
          -> Metaal kleur - Sapphire black
          -> Sport-uitvoering
          -> Zwart geperforeerd leder (Siena)
          -> Xenon
          -> OPC-line
          -> 20 inch velgen
          -> Launch pakket -> Navi
          --------------------------------
          37.300 Euro
          Ik heb vorige week ook een vergelijkbare besteld.
          Enkel zonder OPC-line en zonder leder en kleur Technical Grey voor de rest identieke motor en uitvoering met 20" + launch pack, light & sight pack, xenon + AFL.
          Staat voor de deur in feb-maart 2009
          Opel Insignia Sport 2.0 cdti 118kw

Opel Vectra GTS 1.9 cdti 88kw
          Opel Astra Coupé 1.8 92kw
          Opel Zafira 1.8 85kw
          VW Golf III GTI 16v 2.0 110kw
          Mazda 323F 1.6 66kw
          Mazda 323 1.7 diesel 42kw
          Opel Manta B 1.6 55kw

Comment

• heeft er al iemand iet meer gezien van de werking van de DVD800 ??

Zit hier ook de instelling op van de ventilatie/airco, parkeerhulp enz. enz. op, of loopt dat anders.

Ik mag volgende week vrijdag ergens gaan kijken, maar dat duurt nog zo lang

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arie26 Bekijk Berichten
              heeft er al iemand iet meer gezien van de werking van de DVD800 ??

Zit hier ook de instelling op van de ventilatie/airco, parkeerhulp enz. enz. op, of loopt dat anders.

Ik mag volgende week vrijdag ergens gaan kijken, maar dat duurt nog zo lang
              Ik moet eerlijk zeggen dat ik hierop niet zo sterk gelet heb tijdens mijn testrit.
              Ik denk niet dat hij de afstanden toont van de parkeerhulp.
              De instellingen van de airco (graden) lopen volgens mij ook via andere knoppen (zeker indien je kiest voor een gescheiden airco tussen bestuurder en passagier).
              Langs de andere kant kan je dan wel de airco aan en af leggen in de het hoodmenu, de ventilatieverdeling bepalen enz.

Het verschilt volgens mij allemaal niet zo sterk als de huidige systemen in Opel; dwz je hebt 3 menu's: radio, navigatie en boordcomputer. In dit laatste kan je verschillende instellingen doen ivm ventilatie ed. In de navgatie kan je ook de verkeersinfo oproepen enz.

Verder moet er nog een menu zijn voor de instellingen van de ophanging als er flexride aanwezig is; ik verwacht dat dit ook onder het menu van de boordcomputer zit.
              Het switchen van de verlichting achter de wijzers bij overschakelen naar Sportmodus is trouwens wel een mooie gadget.

De aansluiting voor USB zit onder de armsteun, daar is er een opbergvakje met de usb-connectie.
              De positionering van deze connectie is eerder smal en de hoogte is ook al niet zo groot. Niet eender welke usb-stick zal er waarschijnlijk op passen, denk ik toch (niet geprobeerd). Doch met een connectiekabeltje is alles mogelijk.

Het rijden: de 2.0 turbo reed zalig. Ik heb ook gereden met de 160pk diesel met automaat. Ik heb gereden met tiptronic en ik was niet overtuigd, nogal schokkerig tijdens het acceleren (zeker niet vloeiend); geluid van de motor viel dan wel reuze mee. Het waren pré-productiemodellen, zeg maar oefenmodellen, dit verklaart volgens mij veel. ik kan me moeilijk voorstellen dat hij zo aan een klant afgeleverd wordt...
              Voor de allereerste testrit aanving was er zelfs een probleem dat de motor maar op 3 cilinders draaide. De boodcomputer tussen de wijzers gaf ook fouten aan + de boordcomputer zou nog een andere zijn dan deze die in echte productie zal gaan, juist omwille van het feit dat het een pre-productie is.

Ondertussen heb ik op een duits forum teruggevonden dat er nog zo'n 180 punten verbeterd moeten worden aan de Insignia vooraleer hij definitief af is. Volgens dit forum zou de leverdatum wel eens nog wat weken kunnen opschuiven omwille van het streven naar perfectie van Opel.
              Ik denk dat Opel ervoor gaat... en kwaliteit wil brengen en enkel hun klanten wil bedienen als ze zeker zijn van een degelijk product.

Wees gerust: het is niet enkel Opel die levertermijnen verdaagt, ook Audi zou dit bij de lancering van de A4 gedaan hebben...

Comment

• Bedankt voor je reactie over de DVD800.

Ben ik vergeten te vragen maar ik ga er toch wel vanuit dat dat gaat werken is de telefoon op dat systeem.

Comment

• De leds in de dagrijverlichting, zitten deze er enkel in met xenon?
                  Morgen ook eens gaan kijken in garage Leyssen.
                  2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                  2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                  2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
                    De leds in de dagrijverlichting, zitten deze er enkel in met xenon?
                    Morgen ook eens gaan kijken in garage Leyssen.
                    Mijn ouders zijn vandaag bij Leyssen gaan kijken,
                    en er zou een donkergrijze (dat grijs vanop de persfoto's) cosmo uitvoering staan met de 20" velgen! ö
                    Ga morgen ook eens kijken en ben egt eens benieuwd!
                    Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Ik heb nu wel een Cosmo maar in de Insignia zou ik deze uitvoering toch niet kiezen. Die houtinleg geeft je al direct het gevoel ouder te zijn.
                      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
                        De leds in de dagrijverlichting, zitten deze er enkel in met xenon?
                        Die zouden standaard zijn, maar ik heb nog geen enkele foto gezien zonder xenon. Ik denk dat er wel een verschil zichtbaar is tussen xenon en halogeenlampen.

Opel Zafira 1.8 85kw
                        Mazda 323F 1.6 66kw
                        Opel Manta B 1.6 55kw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                          Ik heb nu wel een Cosmo maar in de Insignia zou ik deze uitvoering toch niet kiezen. Die houtinleg geeft je al direct het gevoel ouder te zijn.
                          Ik heb ook gekozen voor de Sport uitvoering. De Cosmo is meer voor 50+sers

Opel Zafira 1.8 85kw
                          Mazda 323F 1.6 66kw
                          Opel Manta B 1.6 55kw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geff Bekijk Berichten
                            Die zouden standaard zijn, maar ik heb nog geen enkele foto gezien zonder xenon. Ik denk dat er wel een verschil zichtbaar is tussen xenon en halogeenlampen.
                            Juist gevraagd en blijkbaar zijn deze er enkel bij met xenon lichten. Echt een knappe auto. Heb foto's gemaakt, zal deze binnenkort posten.
                            2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                            2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                            2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• 5 deurs of 4 deurs ?

Zojuist bij Leyssen geweest in Bree.
                              Hij is prachtig en Technical Grey is een prachtige kleur.

Ik wilde een 5 deurs bestellen, maar nu ik de sedan gezien heb (met 20" overigens) twijfel ik en wil misschien toch de sedan nemen.

Wie twijfelt er ook ? Wat is de mooiste, los van het praktische

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geff Bekijk Berichten

Dit lijkt me er eerntje zionder xenon te zijn:

2009 Skoda Octavia 1.9 TDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door casbas Bekijk Berichten
                                  Zojuist bij Leyssen geweest in Bree.
                                  Hij is prachtig en Technical Grey is een prachtige kleur.

Ik wilde een 5 deurs bestellen, maar nu ik de sedan gezien heb (met 20" overigens) twijfel ik en wil misschien toch de sedan nemen.

Wie twijfelt er ook ? Wat is de mooiste, los van het praktische
                                  Wij hebben ook geetwijfeld maar we hebben voor de 4-deurs gegaan op basis van foto's.
                                  Je moet op opel.de eens naar de visualizer gaan van de insignia, je kan daar de 2 modellen eens ronddraaien. als je de 5-deurs bekijkt dan is de achterste stijl breder en toont de koffer lomper...

Die leds zouden inderdaad enkel met xenon komen, heb ik me laten vertellen.

Omtrent de houtinleg: vanaf januari zou je in de Cosmo ook kunnen kiezen voor een andere inleg.... er komt teveel kritiek erop.

Als je wat opties neemt op een sport dan heb je praktisch hetzelfde als een cosmo maar met zoveel meer: de flexride, de sportzetels (geloof me deze zitten veeeel beter dan de cosmozetels), beetje verlaagd (1,5cm)

Comment

• Zie hier een foto zonder xenon:

Comment

• [ATTACH]56784[/ATTACH]

[ATTACH]56785[/ATTACH]

[ATTACH]56786[/ATTACH]

Comment

• [ATTACH]56787[/ATTACH]

[ATTACH]56788[/ATTACH]

[ATTACH]56789[/ATTACH]

Comment

• Daarstraks even naar Leyssen in Bree geweest,
                                          En amai ! Wat een auto !
                                          Dat Grijs, met die 20" velgen is voor mij egt de ideale combinatie.
                                          Het interieur was dat beige met bruin, en k zou liever het zwarte eens zien,
                                          maar hij ziet er ook vanbinnen wel heel goed uit...
                                          Egt een hele vooruitgang ten opzichte van de Vectra...
                                          Proficiat Opel
                                          Nu alleen nog afwachten of hij even goed rijdt als dat ie eruit ziet

Comment

Working...
                                          X