Kvind dat het rood hem ook héél knap staat, op foto toch, maar velen zullen dat niet durven denk ik.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk BerichtenWij hebben ook geetwijfeld maar we hebben voor de 4-deurs gegaan op basis van foto's.
Je moet op opel.de eens naar de visualizer gaan van de insignia, je kan daar de 2 modellen eens ronddraaien. als je de 5-deurs bekijkt dan is de achterste stijl breder en toont de koffer lomper...
Die leds zouden inderdaad enkel met xenon komen, heb ik me laten vertellen.
Omtrent de houtinleg: vanaf januari zou je in de Cosmo ook kunnen kiezen voor een andere inleg.... er komt teveel kritiek erop.
Als je wat opties neemt op een sport dan heb je praktisch hetzelfde als een cosmo maar met zoveel meer: de flexride, de sportzetels (geloof me deze zitten veeeel beter dan de cosmozetels), beetje verlaagd (1,5cm)
Wat betreft de leds, wat bedoelen ze dan in de standaardlijst met dagrijlichten?
Wat betreft de houtinleg, bij de antara kon je in cosmo uitvoering alleen bruine zetels nemen. Daar zijn ze sinds dit jaar ook vanaf gestapt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk BerichtenWat een auto !
Dat Grijs, met die 20" velgen is voor mij egt de ideale combinatie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geff Bekijk BerichtenZoals in de brochure. Echt knap! Nog 4 maand en er staat zo ene op den opritOpel Astra J Sport - 1.4 Turbo
Comment
-
Ik ben dezenamiddag ook even tot bij Rik Leyssen gereden.
Eerste indruk was: Wat een dikke bak !
Na eens rondgewandeld te hebben, alles eens goed geinspecteerd.
De wagen oogt bijzonder imposant en het mag gezegd worden, is erg knap om te zien.
Het interieur is PRACHTIG!, perfecte lay-out !
Dit zijn hier mijn plus-, en minpunten, en ben vooral te werk gegaan als kritisch autoliefhebber, niet als Opel freak.
Pluspunten:
+ Imposante verschijning
+ Prachtig interieur
+ Ruime, goed toegankelijke koffer
+ Goede zetels
Minpunten:
- De verchroomde grille oogt wat goedkoop (plastiekerig)
- Middentunnel mocht van iets straffer materiaal, het plastic was hard en hol.
- Koffer ontgrendeling is héél mooi weggewerkt achter het logo, echter hier gaan na verloop van tijd veel krassen van nagels staan, en dit pal in het midden van de achterzijde.
Desalniettemin een héél andere auto dan de vectra, toch wel een klasse hoger vind ik.Last edited by opelfreak; 16/11/2008, 02:46.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
[ATTACH]56785[/ATTACH]
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
Deze grille zou er bij mij direct opkomen, stukken beter vind ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geff Bekijk BerichtenVolledig mee eens, vind dat de 4d mooier oogt.
Wat betreft de leds, wat bedoelen ze dan in de standaardlijst met dagrijlichten?
Wat betreft de houtinleg, bij de antara kon je in cosmo uitvoering alleen bruine zetels nemen. Daar zijn ze sinds dit jaar ook vanaf gestapt.
Neem je xenon dan zouden het ledjes zijn.
Zo heb ik me het toch laten vertellen toen ik de mijne kocht.
Heb jij xenon genomen?
Wat zijn je andere opties?Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Audi A3 Sportback Amibition 2013
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk BerichtenDe dagrijlichten zouden ook aanweizg zijn bij gewone licthen doch zijn niet in led. Bij audi zie je dit ook.
Neem je xenon dan zouden het ledjes zijn.
Zo heb ik me het toch laten vertellen toen ik de mijne kocht.
Heb jij xenon genomen?
Wat zijn je andere opties?
Technical Grey
Launch pack, sight & light pack, bi-xenon + afl, 20" velgen, ruimtebesparend reservewiel 17"
Ben toch content dat ik de xenon genomen heb, is toch een heel ander zicht.Last edited by Geff; 16/11/2008, 21:29.
Comment
-
Binnenkort toch eens lang de dealer gaan. Als het kriebelt moet je tekenen.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Heeft er ook iemand een idee waarom je in de prijslijst van Opel een 1900 euro betaald voor leder en in de carconfigurator meer dan 2000 euro bij de sport versie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenZijn dit de standaard zetels of is dit het geperforeerd leder?
Heeft er ook iemand een idee waarom je in de prijslijst van Opel een 1900 euro betaald voor leder en in de carconfigurator meer dan 2000 euro bij de sport versie?
In de prijslijst moet je deze apart erbij rekenen, in de configurator zijn ze reeds inbegrepen.
Op de foto zijn het de perforeerde lederen zetels. Anders heb je gewoon stof (= standaard).Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk BerichtenDat komt omdat er verplichte opties zijn als je leder neemt. (zie kleine letterkes in de prijslijst)
In de prijslijst moet je deze apart erbij rekenen, in de configurator zijn ze reeds inbegrepen.
Op de foto zijn het de perforeerde lederen zetels. Anders heb je gewoon stof (= standaard).
Dan toch maar de configurator geloven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenAh ok, dan klopt de offerte die ik gevraagd heb niet. Deze is gewoon op papier geschreven en de opties gewoon opgesomt, zonder rekening te houden met de "verplichte elementen"
Dan toch maar de configurator geloven.Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Comment
-
Het ging om de sport versie 130 pk met de volgende opties
Launchpakket Sport
Telefoonvoorbereiding met voicecontrol en Bluetooth
bi-xenon
opel eye
OPC Line Pack 1
Maar ik heb gezegd dat ik nog twijfel over sommige zaken zoals leder, opel eye en de 160 pk versie en hij heeft de prijslijst meegegeven en zei dat je gewoon het erbij kon tellen.
Comment
-
Vandaag verkozen tot "Auto van het jaar 2009"
Het merk wordt omgeven door sombere economische berichten, maar nu is er een enorme opsteker voor Opel: met de Insignia werd de fel begeerde titel 'Auto van het Jaar 2009' binnengehaald. Een nipte overwinning weliswaar, want de nummer 2, de Ford Fiesta, werd met slechts één punt afgetroefd. Maar goed, er kan maar één bokaal worden uitgereikt en die gaat dus naar Opel.
1. Opel Insignia (321 punten)
2. Ford Fiesta met (320 punten)
3. Volkswagen Golf (223 punten)
4. Citroën C5 (198 punten),
5. Alfa Romeo Mito (148 punten)
6. Skoda Superb (144 punten)
7. Renault Mégane (121 punten).
Comment
-
Zonet hier op 't werk kunnen bewonderen... Knappe verschijning...
Hij "vertrekt" gemakkelijker dan een Mondeo, vind ik.. (feeling gas/koppeling enz)
Nadeel: hoofdruimte achteraan voor mensen van +1.80m is maar krap... Bij het instappen achteraan stootte ik tegen de dakrand... En als ik vanachter opzij wil kijken, kijk ik weer tegen deze dakrand aan... Minpunt van de coupélijn...
Koffer lijkt me ook niet erg "diep" (in de lengte dan..)
Bepaalde plastic knoppen op de middenconsele voelen goedkoop aan, maar ja... bij welk merk heb je dat niet?
En nu maar hopen voor Opel dat dit model goed scoort, dan hebben wij (als transporteur) ook werkzekerheid
Mvg,=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
Comment