Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
    En in afwachting van het salon gaan in december de meeste prijzen iets omhoog...
    Was vorige jaren zo, ben benieuwd of dit zich dit jaar zal herhalen...
    Ik had in januari m'n vectra besteld (ondertussen al bijna 4 jaar geleden) en toen bleven ze komen met kortingen!
    Salonkorting, speciale korting voor de 120pk versie + 18% ambassador korting (m'n schoonbroer werkt bij opel) in totaal € 7000 korting. Ik heb geen moment getwijfeld toen!
    Opel Insignia Sport 2.0 cdti 118kw

Opel Vectra GTS 1.9 cdti 88kw
    Opel Astra Coupé 1.8 92kw
    Opel Zafira 1.8 85kw
    VW Golf III GTI 16v 2.0 110kw
    Mazda 323F 1.6 66kw
    Mazda 323 1.7 diesel 42kw
    Opel Manta B 1.6 55kw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
      Op opel.de is er zelfs een handleiding beschikbaar van de Insignia
      Suuuuuuuupppppppppppppeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrr interessant.

Hier de link http://www.opel.de/res/download/pdf/...OM_10_2008.pdf

Is wel 5 Mb.

Er zijn wel enkele tekorten, er is bv geen sprake van de zetelverwarming.
      Tof ga ik eens direct bekijken.
      Bedankt voor de link

Opel Zafira 1.8 85kw
      Mazda 323F 1.6 66kw
      Opel Manta B 1.6 55kw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geff Bekijk Berichten
        Ik had in januari m'n vectra besteld (ondertussen al bijna 4 jaar geleden) en toen bleven ze komen met kortingen!
        Salonkorting, speciale korting voor de 120pk versie + 18% ambassador korting (m'n schoonbroer werkt bij opel) in totaal € 7000 korting. Ik heb geen moment getwijfeld toen!
        wel, ik ga nu ff opscheppen.. ik heb mijn Signum in November 07 aangekocht aan 18.000€ terwijl die normaal 34.000€ moest kosten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
          wel, ik ga nu ff opscheppen.. ik heb mijn Signum in November 07 aangekocht aan 18.000€ terwijl die normaal 34.000€ moest kosten
          En je kan er 20k voor krijgen? Zou ik hem zeker wisselen voor de Insignia

Opel Zafira 1.8 85kw
          Mazda 323F 1.6 66kw
          Opel Manta B 1.6 55kw

Comment

18 november 2007 #4TCT
            Senior Member

Leeftijd: 21

Ik ben nog iets vergeten te zeggen. Normaal zouek hem 32.000 hebben moeten betalen maar mijn vader werkte(heeft gouden handruk genomen) bij opel belgium. Dus betaal ik hem 18.000 zalig. Komt neer op 450 per maand met volledige omnium inbegrepen.

_-_Lid Van Het Trouwe AW Opel Front_-_
            Learn Fast Or Lose Everything
            Opel Insignia, auto van het jaar 2009

Al €2000 opgeslagen? Volgend jaar doe je nog meer profijt
            Last edited by Geff; 22/11/2008, 00:52.

Opel Zafira 1.8 85kw
            Mazda 323F 1.6 66kw
            Opel Manta B 1.6 55kw

Comment

Ik had bijna 4000 euro korting op mijn Vectra Cosmo 120Pk bijna 3 jaar geleden.

Dit heeft me toen ook over de streep getrokken
              www.opelklassiek.be

Comment

• Als je als particulier, zonder gebruik te kunnen maken van de personeelskortingen, een grotere bijdrage wilt van de dealer, dan koop je best een demowagen. Je bestelt hem zoals je wilt, de dealer gebruikt die wagen 4 maanden als demo en dan is de wagen van u.
                BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

18 november 2007 #4TCT
                  Senior Member

Leeftijd: 21

Ik ben nog iets vergeten te zeggen. Normaal zouek hem 32.000 hebben moeten betalen maar mijn vader werkte(heeft gouden handruk genomen) bij opel belgium. Dus betaal ik hem 18.000 zalig. Komt neer op 450 per maand met volledige omnium inbegrepen.

_-_Lid Van Het Trouwe AW Opel Front_-_
                  Learn Fast Or Lose Everything
                  Opel Insignia, auto van het jaar 2009

Al €2000 opgeslagen? Volgend jaar doe je nog meer profijt
                  hmmm, nieje foutje van mij toen (denk ik) want hij koste toen 34k trouwens ik betaal maar 372€ per maand met volledige omnium inbegrepen

Comment

bij de config zit de recycl. bonus altijd inbegrepen
                    maar als je een wagen hebt die voor meer dan 1500 euro kan overgenomen worden valt die recyclagebonus weg hé, ik hoop dat je dat toch weet, want uit je uitleg komt het over alsof je daar niet van op de hoogte bent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                      maar als je een wagen hebt die voor meer dan 1500 euro kan overgenomen worden valt die recyclagebonus weg hé, ik hoop dat je dat toch weet, want uit je uitleg komt het over alsof je daar niet van op de hoogte bent.
                      Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                      think again... 42k + 1.5k recyclagebonus = 43.5k

43.5 -10%= 39150€

ik tel hier toch de recyclagebonus bij omdat ik men huidige wagen niet in de plaats geef...

op de config kwam ik uit op 42k en dus reken ik daar de recycl. bonus terug bij hé...

Comment

• Ik ga binnenkort nog eens naar enkele garages, maar dus moet ik niet hopen op meer korting dan 1500 euro?

Dus dan zal het er van afhangen welke garage het meeste terug geeft voor mijn huidige wagen.
                        2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                        2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                        2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
                          Ik ga binnenkort nog eens naar enkele garages, maar dus moet ik niet hopen op meer korting dan 1500 euro?

Dus dan zal het er van afhangen welke garage het meeste terug geeft voor mijn huidige wagen.
                          Reken maar dat ze in de overnameprijs ook een vorm van korting stoppen...
                          Zeg zeker dat je ook naar daar zal gaan voor het onderhoud ed. Dat kan hem ook vlugger over de brug halen.
                          + beding een korting als je de wagen zelf verkoopt.

Je kan dus die 1500 nog verhogen, wees gerust, ik kan ervan meespreken
                          Last edited by Gtske; 23/11/2008, 19:52.
                          Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
                          Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

Wie volgt nog

misschien
                            1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                              misschien
                              Waar twijfel je nog aan?

Opel Zafira 1.8 85kw
                              Mazda 323F 1.6 66kw
                              Opel Manta B 1.6 55kw

Comment

• Afgelopen vrijdag ben ik westen kijken bij de Opel Dealer te Oosterhout (NB). En hij zag er werkelijk wel erg goed uit.
                                Heb er nog even ingezeten en ook dat voelde allemaal erg lekker aan. Wel was ik van mening dat ik voor de 4-deur zou gaan, maar dat wordt toch de 5-deurs in verband met het mee nemen van eventueel koffers of andere zooi.
                                Nu maar hopen dat ie snel kan komen, heb de offerte reeds weg gelegd bij mijn dirkteur zodat hij het kan regelen.

Comment

• Zonet de 5d in Cosmo uitvoering gezien... Zwart met beige lederen interieur... Zeer mooi...
                                  Nadeel: de 19" velgen komen qua model precies uit de Audi/VW stal...

De lijn van de 5d is zeker zo mooi als die van de 4d, en je hebt het gemak van de grote kofferopening erbij..
                                  Ah ja, de LEDs als DRL staan 'm erg netjes

Mvg,
                                  =================
                                  2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                                    Zonet de 5d in Cosmo uitvoering gezien... Zwart met beige lederen interieur... Zeer mooi...
                                    Nadeel: de 19" velgen komen qua model precies uit de Audi/VW stal...

De lijn van de 5d is zeker zo mooi als die van de 4d, en je hebt het gemak van de grote kofferopening erbij..
                                    Ah ja, de LEDs als DRL staan 'm erg netjes

Mvg,
                                    Waar heb je hem gezien?

Ik vind de 4 deurs knapper omwille dat hij niet zo'n gebolde rug heeft, dat doet me denken aan een oudere toyota corola..
                                    2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                                    2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                                    2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
                                      Waar heb je hem gezien?.
                                      Op't werk Tijdelijke stockage alvorens ze uitgeleverd worden voor de lancering..
                                      Er staan er hier al een 30 tot 40-tal.. En daar gaat deze week nog een héél deel bijkomen..

Mvg,
                                      Last edited by The_ReBeL; 24/11/2008, 17:45.
                                      =================
                                      2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Vandaag ook voor het eerst de Insignia gezien, op de R0 (Brusselse Ring).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
                                          Als je als particulier, zonder gebruik te kunnen maken van de personeelskortingen, een grotere bijdrage wilt van de dealer, dan koop je best een demowagen. Je bestelt hem zoals je wilt, de dealer gebruikt die wagen 4 maanden als demo en dan is de wagen van u.
                                          akkoord als de dealer de wagen enkele maanden gebruikt als persoonlijk vervoermiddel
                                          niet akkoord als de wagen elke dag een paar keren van bestuurder verandert en telkens in se gemolesteerd wordt : dan krijg je zeker een wagen die al veel afgezien heeft, ook is dat niet optisch te merken. Ik koop dan nog liever een echte okkasie van iemand die ik persoonlijk ken

Comment

Working...
                                          X