Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vreemd.
    Bij mij zei de verkoper dat je de landen kan selecteren en deze instaleerde hij dan op de harde schijf. Dan kon je navigeren zonder navigatiedvd. Hij heeft dit gedemonstreerd hoe je de landen kan selecteren en op de hardeschijf plaatst.
    Hopelijk hebben beide verkopers gelijk want dan kan je het zelf kiezen.
    2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
    2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
    2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
      Hehe en nu nog 4 maanden wachten eer je hem kan gebruiken.

Heeft iemand een idee als je de hardeschijf van het infotainmentsysteem ook kan gebruiken voor muziek of is dit enkel voor navi?
      Kabeltjes zitten er idd niet bij, iphone aansluiten lukte bij mij ook niet, wel via aux, maar geen bediening aan stuur mogelijk om te switchen naar volgende song. Bluetooth connectie lukte wel en tellijst werd auto gesynced! Knap is ook het bellen zelf, gewoon knopje drukken op stuur en dan voice control: bellen (comp vraagt wie) <naam> (comp bevestigd naam en vraagt om te bellen) ja => comp belt naar je contact.

Muziek heb ik er nog niet kunnen opzetten, staat ook niet in handleiding. Enkel de kaarten heb ik erop gezet, zodat dvd niet steeds in nav moet zitten.

Comment

• Ik heb dinsdag een testrit van een uur gedaan met de insignia... machtige wagen!
        Nu nog ongeduldig afwachten tot eind maart.

Bedankt aan Houttequiet voor de testrit.

Bijgevoegd enkele foto's (m'n vriendin zag dat het goed was )
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Mooi, heel mooi.
          Ik wil er ook eene, maar eerst geld
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rastar Bekijk Berichten
            Kabeltjes zitten er idd niet bij, iphone aansluiten lukte bij mij ook niet, wel via aux, maar geen bediening aan stuur mogelijk om te switchen naar volgende song. Bluetooth connectie lukte wel en tellijst werd auto gesynced! Knap is ook het bellen zelf, gewoon knopje drukken op stuur en dan voice control: bellen (comp vraagt wie) <naam> (comp bevestigd naam en vraagt om te bellen) ja => comp belt naar je contact.

Muziek heb ik er nog niet kunnen opzetten, staat ook niet in handleiding. Enkel de kaarten heb ik erop gezet, zodat dvd niet steeds in nav moet zitten.
            Is de voice control in het Nederlands of in het Engels?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
              Is de voice control in het Nederlands of in het Engels?
              Alles is in het Nederlands. (Je kunt natuurlijk aanpassen indien je wilt). Je moet effectief "bellen" zeggen. (Indien je op de knop drukt en niets zegt, dan krijg je een dame die je alle mogelijke acties opsomt: bellen, kiezen => nummer zeggen, ...)

Comment

Alles is in het Nederlands. (Je kunt natuurlijk aanpassen indien je wilt). Je moet effectief "bellen" zeggen. (Indien je op de knop drukt en niets zegt, dan krijg je een dame die je alle mogelijke acties opsomt: bellen, kiezen => nummer zeggen, ...)
                Zit dat standaard in de nav 800, of moet je dan de telelfoonoptie hebben? Ik vraag me ook af waar de microfoon zit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lusto Bekijk Berichten
                  Zit dat standaard in de nav 800, of moet je dan de telelfoonoptie hebben? Ik vraag me ook af waar de microfoon zit.
                  Zit niet standaard bij de nav800, je moet de bleutooth telefoon optie kiezen. Microfoon heb ikzelf nog niet gezocht, maar zit blijkbaar niet echt zichtbaar, moet wel zeggen, de klank is ideaal zowel voor mij als voor degene die ik bel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                    Die USB aansluiting (net als zo een I-pod gedoe) zit in de armsteun.
                    Klopt maar als je daar een stick op wil aansluiten dan moet je een stick hebben die erop past (zowel in de hoogte als de breedte). Ik dacht daarom met een usb-kadeltje te werken.
                    Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
                    Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

Heb mijn insignia nu 2 weken! En moet zeggen, prachtige wagen.

Insignia cosmo cdti 130 (technical grey). Startpakket + gold pack (firmawagen) + lederen zetels + de xenon afl lichten.

Als jullie iets moeten weten, vraag het maar.

Grtz,

RaStAr
                      Hoe zit het met de motor, voldoende trekkracht en niet te luidruchtig, want als je testen leest wordt er steeds een opmerking gemaakt over het motorgeluid bij hoge toeren. GRTZ

Comment

• Heb m'n topic over de Insignia ook aangemaakt. Je kan het HIER vinden! Nu er nog echte foto's van mijn toekomstige wagen kunnen plaatsen... 'zucht'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Super Dooper Bekijk Berichten
                          Gisteren had mijn schoonbroer er één mee. Was een cosmo cdti 160pk automaat met beige leder. Full option met 19 duims velgen. Knappe wagen alleen staat hij zo hoog op zijn poten moet zeker een verlaging hebben.
                          Sport uitvoering nemen, scheelt 1.5 c.m

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten
                            Sport uitvoering nemen, scheelt 1.5 c.m

Maar hier zie je ook niet veel van, die 1,5 cm verlaging op de sport.

Comment

• Na al 6 Opels en 1 mazda had ik mezelf voorgenomen dat de volgende wagen die ik zou kopen nu toch eindelijk een BMW zou zijn..omdat ik daar iedere keer achteraf weer bij uitkom..maar bij de aankoop leg ik dan de prijs van een okkasie BMW naast een nieuwe Opel en wordt het toch weer een Opel..dit zou de laatste keer geweest zijn..
                              Brengen ze bij Opel toch wel de Insignia uit zeker..

de foto's lieten al het beste vermoeden maar de realiteit is gewoon super eigelijk.! dit is de mooiste auto die Opel al gemaakt heeft...vooral door het interieur ben ik echt wel gecharmeerd..eindelijk een dashboard dat dé vorm en klasse heeft en schitterende zetels! ik had echt het gevoel in een wagen te zitten waar ik niet meteen de naam Opel op zou kleven..
                              maar de buitenkant is eigelijk al even knap..al lijken donkere kleuren hem het beste te staan..
                              en verder zoals 'de kleren maken de man' geldt de regel 'de wielen maken de auto'...zelfs een porsche heeft een mooie velg nodig om het plaatje af te maken..met het aanbod van de 20'' velgen voor maar 1000€ speelt opel hier perfect op in..
                              ik zie hier dat een aantal kopers daar ook zo over gedacht hebben...schitterende keuze jongens!!!

Nu ik heb wel een aantal probleempjes..

1.ik vind de inleg het mooiste in de edition versie...maar op de edition kan je geen 20" velgen bestellen..
                              2.ik zou opteren voor de sportzetels van de sport..eventueel wel te verkrijgen als optie op de edition maar niet in de cosmo..
                              3.vind de cosmo prijs- uitrusting de beste koop maar wil geen houtinleg.
                              ik las hier het alternatief van de piano lak, maar dat heb ik nu en dat is wel mooi maar daar zie je echt ALLES op..
                              4.de sport is echt wel mooi, maar als je prijs- uitusting bekijkt is hij gewoon duurder dan een edition of een cosmo met vergelijkbare uitrusting..

qua configuratie heb ik dus nog wat denkwerk..

een groter probleem is dat ik dit jaar in april nog een nieuwe Astra Twintop kocht..en das nu toch wel heel rap om die al terug weg te doen..ben er best wel tevreden van.
                              en een nog groter probleem is dat de beurs gecrasht is en dat ik daardoor best nog maar efkes de kat uit de boom kan zien..

een toekomstig Insignia-rijder,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lusto Bekijk Berichten
                                Hoe zit het met de motor, voldoende trekkracht en niet te luidruchtig, want als je testen leest wordt er steeds een opmerking gemaakt over het motorgeluid bij hoge toeren. GRTZ
                                Naar mijn normen wel, maar dat is vrij subjectief natuurlijk. Als 1 sec telt, dan moet je de 160pk nemen natuurlijk, maar ik heb een wagen nodig die veel kilometers kan afmalen en waarin ik comfortabel kan zitten. Van geluid ben ik zeer tevreden, heb er zelf 19" velgen op staan en je zult dit niet merken. De meeste klagen over de geluiden in 1 t.e.m. 3de versnelling, maar ik kom van een astra en daar was dit erger hoor.

Comment

Heb mijn insignia nu 2 weken! En moet zeggen, prachtige wagen.

Insignia cosmo cdti 130 (technical grey). Startpakket + gold pack (firmawagen) + lederen zetels + de xenon afl lichten.

Als jullie iets moeten weten, vraag het maar.

Grtz,

RaStAr
                                  Wat was/is uw budget?

Grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mx-lover Bekijk Berichten
                                    met het aanbod van de 20'' velgen voor maar 1000€ speelt opel hier perfect op in..
                                    Persoonlijk vind ik de 19" velg er het mooiste op staan.
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                      Persoonlijk vind ik de 19" velg er het mooiste op staan.
                                      Is netjes.....alleen te zakelijk. De 20 inch maakt de insignia veel sportiever.
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

Is deze foto van een insignia sport..........! anders staat de insignia wel wat hoog op de poten vind ik zelf,en dit is niet mooi bij zulke 20 inch velgen.
                                        Heb namelijk ook een insignia sport besteld met 20 inch velgen.
                                        Last edited by ; 04/01/2009, 02:49.

Comment

wel jammer dat er dan zo een kleine remschijf achter zit.

Comment

Working...
                                          X