Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Endelijk is de offerte terug van de leasemaatschappij en heb ik de bestelling kunnen bevestigen.

* wanneer? 15/01/2009
    * uitvoering + motor? 4deurs Edition 2.0CDTI 96Kw
    * AFL of 20-duims? geen van beide
    * Voorziene levering? begin maart
    * Effectieve levering? zullen ze me volgende week vrijdag weten te zeggen

Comment

• In Autowereld zijn ze zuiniger geweest. Daar is het gemiddeld verbruik 10,8l voor de 2.0 t 4x4.
      2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
      2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
      2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Racingboy, thx voor de foto....zo is het dus ideaal.
        In dat kleine vakje net ervoor zit toch een extra 12V aansluiting of vergis ik mij?

Ik heb nog geen juiste levertermijn gekregen maar de verkoper zei me dat het voor een Tourer die nu besteld wordt toch wel mei zal worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Addict Bekijk Berichten
          Racingboy, thx voor de foto....zo is het dus ideaal.
          In dat kleine vakje net ervoor zit toch een extra 12V aansluiting of vergis ik mij?

Ik heb nog geen juiste levertermijn gekregen maar de verkoper zei me dat het voor een Tourer die nu besteld wordt toch wel mei zal worden.
          Idd. Eentje in de asbak een eentje onder dat rolgordijn of toch in de buurt ervan.

De mijne zou voor half maart zijn.
          1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• In dat rolgordijn zitten toch gewoon de bekerhouders? Ik dacht een vanvoor en een aan het einde van de middenconsole, die je enkel ziet als je op de achterbank zit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twente70 Bekijk Berichten
              In autoweek staat een multitest van verschillende merken waaronder de insignia 2.0 turbo 4x4,
              nu lees ik dat de insignia 2.0 turbo 4x4 zoveel brandstof /benzine verbruikt 12,8 l/100km,
              dit is ruim 3,5 l meer dan de fabrieksopgave!!
              Weet iemand of de 2.0 turbo zonder de 4x4 ook nog zuiniger is!
              niet de fabrieksopgave want die weet ik wel...
              Zo een 4x4 systeem zorgt voor extra gewicht dus zonder zal zuiniger zijn. Testritten zijn nu ook niet de beste manier om een goed idee te krijgen van een gemiddeld verbruik, tenzij het natuurlijk over verbruikstesten gaat.
              '16 Peugeot 308 SW blueHDI
              '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
                In dat rolgordijn zitten toch gewoon de bekerhouders? Ik dacht een vanvoor en een aan het einde van de middenconsole, die je enkel ziet als je op de achterbank zit.
                Neen. Eén in de asbak, één in de middenconsole, één aan de verluchtingsmonden voor de achterbank en dan nog eventueel één in de kofferruimte.
                1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                  Neen. Eén in de asbak, één in de middenconsole, één aan de verluchtingsmonden voor de achterbank en dan nog eventueel één in de kofferruimte.
                  Ow, dus er zitten 4 stuks in m'n auto? Wist dat niet. Is wel handig natuurlijk

Comment

• Enkel de tourer heeft er 4 dacht ik?
                    Maar 3 is al meer dan voldoende .

Comment

Ow, dus er zitten 4 stuks in m'n auto? Wist dat niet. Is wel handig natuurlijk
                      Oorspronkelijk geplaatst door Addict Bekijk Berichten
                      Enkel de tourer heeft er 4 dacht ik?
                      Maar 3 is al meer dan voldoende .
                      Enkel de tourer heeft er vier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                        Zo een 4x4 systeem zorgt voor extra gewicht dus zonder zal zuiniger zijn. Testritten zijn nu ook niet de beste manier om een goed idee te krijgen van een gemiddeld verbruik, tenzij het natuurlijk over verbruikstesten gaat.

Elke test valt ook anders uit zie ik wel dus niet erg betrouwbaar, mischien had ik toch beter een 1.6 turbo kunnen nemen.
                        We zien het wel.

Comment

• Rijden er eigenlijk al wat insignia's rond?
                          Heb er nog geen enkele tegen gekomen op de baan.
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ik denk dat de 2.0t toch iets leuker rijdt dan een 1.6t.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                              Rijden er eigenlijk al wat insignia's rond?
                              Heb er nog geen enkele tegen gekomen op de baan.
                              Ik ook niet. Wil er eens zo ene in het donker spotten met de led-lichtjes...

Comment

Ik denk dat de 2.0t toch iets leuker rijdt dan een 1.6t.
                                't is te hopen he.

Eerlijk gezegd, ik vind die 1.8 een "nutteloos model", hadden ze beter gewoon een 1.6t tussen kunnen zetten, maar dan met evenveel pk's als de 1.8 nu heeft. Zou waarschijnlijk ook nog eens een lager verbruijk gehad hebben de huidige 1.8.
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

Ik denk dat de 2.0t toch iets leuker rijdt dan een 1.6t.

Het rijdt denk ik ook leuker heb in een 2.0 turbo proefgereden en was verrast door de fijne motor en van de 1.6 weet ik het niet.
                                  Alleen het verbruik schrik ik van door de verschillende auto bladen, maar we zullen het zien in de praktijk wat het verbruik zal zijn.

Comment

• YESS!

Mijn Insignia staat in België! Hij staat in Tongeren bij de transporteur.
                                    Alles is terug vervroegd; ik snap er niets meer van maar goed het is schitterend nieuws.

Verwachte levering is volgende week vrijdag 23/1
                                    Maar daar kunnen eventueel nog een paar dagen van af!
                                    In de loop van volgende week kan ik hem halen en beginnen met het opkuisen!

Een paar dagen daarna krijg ik de papieren, vlug inschrijven en op de baan ermee!
                                    Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
                                    Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

Ik ook niet. Wil er eens zo ene in het donker spotten met de led-lichtjes...
                                      Neen nog niet maar naar het schijnt volgende week wel....

Opel Hens te Lier heeft een showroommodel waarvan ze de LED lichtjes laten branden. Zeer veel licht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                        Neen nog niet maar naar het schijnt volgende week wel....

Opel Hens te Lier heeft een showroommodel waarvan ze de LED lichtjes laten branden. Zeer veel licht.
                                        Hoeveel verbruikt dat eigenlijk, die ledjes?
                                        Ze zeggen weinig, maar wat is weinig?

Kan je die ledjes laten branden zonder draaiende motor?
                                        En stel dat je ze laat branden, kan je je wagen dan meerdere dagen laten staan en daarna ook nog starten?

Deju, dat zijn veel vragen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                          Hoeveel verbruikt dat eigenlijk, die ledjes?
                                          Ze zeggen weinig, maar wat is weinig?

Kan je die ledjes laten branden zonder draaiende motor?
                                          En stel dat je ze laat branden, kan je je wagen dan meerdere dagen laten staan en daarna ook nog starten?

Deju, dat zijn veel vragen
                                          LED verlichting verbruikt zeer weinig. Om te vergelijken zou ik zeggen ga eens naar ne Gamma/Brico of andere doe-het-zelf zaak en vergelijk een gloeilamp/halogeenlamp met een LED-spot.

Die mannen hebben daar een adaptor voor die in het lichtnet (stopcontact) is ingeplugd. Ik denk niet dat je deze kunt laten branden wanneer de motor niet draait.

Comment

Working...
                                          X