Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
    Ik denk niet dat je deze kunt laten branden wanneer de motor niet draait.
    Hoe doen die van Opel Hens dat dan?
    Kan me niet inbeelden dat die wagen daar met draaiende motor staat?
    Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
    Opel Hens te Lier heeft een showroommodel waarvan ze de LED lichtjes laten branden. Zeer veel licht.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
      Hoe doen die van Opel Hens dat dan?
      Kan me niet inbeelden dat die wagen daar met draaiende motor staat?
      Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
      .....

Die mannen hebben daar een adaptor voor die in het lichtnet (stopcontact) is ingeplugd. Ik denk niet dat je deze kunt laten branden wanneer de motor niet draait.
      Awel zo
      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Die mannen hebben daar een adaptor voor die in het lichtnet (stopcontact) is ingeplugd. Ik denk niet dat je deze kunt laten branden wanneer de motor niet draait.
        Steekt dus in de stroom. Bij Boden in Hasselt doen ze dat ook. Maar daar staat de standverlichting op ipv dagrijverlichting waardoor die leds meer licht geven.
        2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
        2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
        2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Vandaag op het autosalon volledig overtuigd, dat de ST d emooiste versie is

Comment

• Enkel foto's van bij garage Houttequiet te Temse...
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Alvast veel plezier met de insignia Gtske!!
              Wanneer had je de auto besteld?
              Last edited by ; 17/01/2009, 00:41.

Comment

• Ik zag net een zwarte Insignia met Z-platen. Hij had xenons, en die ledjes zijn echt goed te onderscheiden van de felle xenons. Echt superknap. Die ledjes zijn wel sjiek, totaal niet overdreven .. ze vormen een heel klein subtiel hoekje.. knap knap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twente70 Bekijk Berichten
                  Alvast veel plezier met de insignia Gtske!!
                  Wanneer had je de auto besteld?
                  op 29/9/2008
                  Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
                  Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
                    op 29/9/2008

Dan werd het ook tijd

Hier nog een foto van een rode insignia, ook mooi om te zien.
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Van m'n Opeldealer vernomen dat er nu reeds 40 Insignia's verkocht zijn bij hun, en deze bijna allemaal de kleur 'Technical Grey' droegen, persoonlijk zie ik de Insignia ook het liefste in deze kleur.

Comment

• Technical Grey of Pomegrantate Red zijn ook mijn favo's

Comment

• Het probleem met rood is dat het heel moeilijk ligt op de 2e handsmarkt..en vermits ik regelmatig wissel van auto..
                          vind het samen met zwart het beste passen bij de insignia maar mijn vrouw wil absoluut geen rood..dus zal het allicht geen rode worden .
                          technical grey is ook mooi maar voor mij heeft hij met die kleur wel de opc-kit nodig en de 20" nodig...

mijn eerste keuze (optisch) was edition 5-deurs..technical grey 130 pk..opc-kit,20"velgen en beige leder (op edition geen houtinleg..)
                          maar op edition dus geen 20" te krijgen

momenteel gaat mijn voorkeur naar een zwarte sport met de 20"velgen..in zwart is de opc-kit minder nodig dus das een besparing van 1200€,bovendien ligt hij ook al iets lager..en de sport is zelfs met standaard interieur best mooi..

maar ik heb nog tijd.....tegen dat het zonneke begint te schijnen zetten we de Twintop te koop...eens die verkocht is gaan we voor de insignia..

Comment

• Prachtig zo'n rode!
                            Als er bij mij ooit eentje zou komen, zal het zeker zo'n rode zijn.
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                              Vandaag op het autosalon volledig overtuigd, dat de ST d emooiste versie is
                              Awel, ik vind van niet...
                              Kofferklep toont véél te zwaar, en de kofferruimte lijkt me écht niet groter dan die van een 5d;
                              het volume dat je boven het rolgordijn hebt, is ook niet om over naar huis te schrijven..

Mvg,
                              =================
                              2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Baantje Bekijk Berichten
                                Van m'n Opeldealer vernomen dat er nu reeds 40 Insignia's verkocht zijn bij hun, en deze bijna allemaal de kleur 'Technical Grey' droegen, persoonlijk zie ik de Insignia ook het liefste in deze kleur.
                                Is dat bij Houttequiet ? Dan is die van mij daar ook ene van....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
                                  Mijn Insignia staat in België! Hij staat in Tongeren bij de transporteur.
                                  Tiens, ik heb tot nu toe enkel Cosmo's met 20" velgen zien passeren... Zal dinsdag eens opnieuw neuzen..

Mvg,
                                  =================
                                  2016 Skoda Octavia RS

Comment

• The rebel: werkt gij dan bij de transporteur daar in Tongeren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door egeltje Bekijk Berichten
                                      The rebel: werkt gij dan bij de transporteur daar in Tongeren?
                                      Dat wil ik ook wel eens weten...
                                      Volgens het opvolgprogramma is hij donderdag daar toegekomen rond 15u om precies te zijn...
                                      Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
                                      Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                        Vandaag op het autosalon volledig overtuigd, dat de ST d emooiste versie is
                                        Ook net terug van salon. Vrij veel volk rond de isgnia wat veel belooft ....
                                        maar die "sport"zetels ... wat is daar sport aan?
                                        Die zitten enorm slecht. Besproken met een verkoper en zei dat ik niet de eerste was met de opmerking maar dat het voor hun wel volstaat. Zou er echt geen mogelijkheid zijn betere te krijgen of is het te wijten aan het leer? Iemand een idee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                                          Ook net terug van salon. Vrij veel volk rond de isgnia wat veel belooft ....
                                          maar die "sport"zetels ... wat is daar sport aan?
                                          Die zitten enorm slecht. Besproken met een verkoper en zei dat ik niet de eerste was met de opmerking maar dat het voor hun wel volstaat. Zou er echt geen mogelijkheid zijn betere te krijgen of is het te wijten aan het leer? Iemand een idee.
                                          Ik vind die voor mijn figuur juist enorm goed zitten!

Comment

Working...
                                          X