Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenIk heb al één nieuw item voor in m'n Insignia gekocht. Een USB stick van 16GB....bey, bey CD's in de auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenIk heb al één nieuw item voor in m'n Insignia gekocht. Een USB stick van 16GB....bey, bey CD's in de auto.
Een audiokabeltje en een USB-verlengkabel
Een USB-stick is er een van 8 GB geworden.
Als je er een koopt, hou er rekening mee dat de USB-stick niet hoger mag zijn dan 7 cm! En ook niet te dik. De plaats om hem te connecteren is nogal krap.
Die 7 cm is het absoluut het maximum anders krijg de armsteun niet meer naar beneden.
Ik ben aan het blokken... ik heb een gebruikershandleiding meegekregen in het Nederlands van de auto en de DVD800 ter voorbereiding.Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Audi A3 Sportback Amibition 2013
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk BerichtenIk heb al mijn atributen verzameld
Een audiokabeltje en een USB-verlengkabel
Een USB-stick is er een van 8 GB geworden.
Als je er een koopt, hou er rekening mee dat de USB-stick niet hoger mag zijn dan 7 cm! En ook niet te dik. De plaats om hem te connecteren is nogal krap.
Die 7 cm is het absoluut het maximum anders krijg de armsteun niet meer naar beneden.
Ik ben aan het blokken... ik heb een gebruikershandleiding meegekregen in het Nederlands van de auto en de DVD800 ter voorbereiding.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenHoeveel verbruikt dat eigenlijk, die ledjes?
Ze zeggen weinig, maar wat is weinig?
...Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenLED verlichting verbruikt zeer weinig. Om te vergelijken zou ik zeggen ga eens naar ne Gamma/Brico of andere doe-het-zelf zaak en vergelijk een gloeilamp/halogeenlamp met een LED-spot.
Vergelijkbare lichtsterkte voor een lamp van 60W is in LED uitvoering slecht een verbuik van 1,5W.
Hang je huis vol met LED spotjes en je elektriciteitsfactuur gaat drastisch naar beneden. Wel opgelet want voorlopig zijn LED spotjes nog niet te dimmen.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
Ik ben aan het blokken... ik heb een gebruikershandleiding meegekregen in het Nederlands van de auto en de DVD800 ter voorbereiding.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk BerichtenAls je er een koopt, hou er rekening mee dat de USB-stick niet hoger mag zijn dan 7 cm! En ook niet te dik. De plaats om hem te connecteren is nogal krap.
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenIk heb dat al lang gaan uitpassen in de showroom1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
Ik ben aan het blokken... ik heb een gebruikershandleiding meegekregen in het Nederlands van de auto en de DVD800 ter voorbereiding.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
Trouwens er zijn daar toch ook enkele nadelen aan verbonden volgens mij.
Stel nu dat je 's avonds in het donker iets moet in of uitladen langs de kant van de weg, dan schijnen je achterlichten gewoon de lucht in, in plaats van naar achteropkomend verkeerOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenNiet slecht, maar ik kan maar niet wennen aan die achterlichten die in de kofferklep zitten zoals bij dien SUV van Audi (Q7 was het zeker?).
Stel nu dat je 's avonds in het donker iets moet in of uitladen langs de kant van de weg, dan schijnen je achterlichten gewoon de lucht in, in plaats van naar achteropkomend verkeer
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenDe mijne met uitgeschoven USB-poort is 8 cm lang en 1 cm dik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenNiet slecht, maar ik kan maar niet wennen aan die achterlichten die in de kofferklep zitten zoals bij dien SUV van Audi (Q7 was het zeker?).
Stel nu dat je 's avonds in het donker iets moet in of uitladen langs de kant van de weg, dan schijnen je achterlichten gewoon de lucht in, in plaats van naar achteropkomend verkeer
is wel een problleempje ja maar daar heeft Opel ook weeral iets zeer moois op gevonden. Er zitten namelijk nog extra lichten in de kofferruimte die naar buiten schijnen bij het openen van de achterklep.
Daardoor kan het achteropkomend verkeer je wel zien.
Weer een extra snufje voor een leuke wagen. Het voordeel is dat de kofferopening met ongeveer 15cm is gegroeid waardoor je makkelijker kan laden.
Ik weet wel niet waarom het rode en witte lichten zijn. Ik had verwacht dat het alleen maar rode zouden zijn.
Ga morgen naar het salon en zal hem daar een goeds goed bekijken. Website zegt niet alles hé. Zal eens vragen waarom de lichten in de kofferruimte rood en wit zijnBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenToch niet.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenZitten daar nog een lapen in die koffer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenrode voor de lichten en die witten zijn een stel extra pinkers... voor als g emet u 4 pinkers langs de knat ofzo staat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenrode voor de lichten en die witten zijn een stel extra pinkers... voor als g emet u 4 pinkers langs de knat ofzo staat
Dat was toch niet het geval bij de Q7 van Audi of ben ik mis?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenToch aan gedacht dan
Dat was toch niet het geval bij de Q7 van Audi of ben ik mis?
De Q7 geloof ik ook niet.
Weer een foutje van Audi terwijl Opel daar wel weer eens aan denkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jackie74 Bekijk BerichtenDe Q5 heeft dit zeker niet. Net gekeken.
De Q7 geloof ik ook niet.
Weer een foutje van Audi terwijl Opel daar wel weer eens aan denkt.
Comment
Comment