Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jackie74 Bekijk Berichten
    Q7 heeft het ook niet. Net gekeken.
    Het lijkt er wel op dat de Q5 & Q7 ook nog kleine verlichting heeft in de bumper maar ik weet niet of dit reflectoren zijn of lichten. En als het lichten zijn of het dan voor de gewone lichten is of ook voor de pinkers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
      Toch niet.

De kofferklep van de ST lijkt me enorm zwaar om openen, iemand die dit kan bevestigen. Ik weet dat de mogelijkheid bestaat deze electrisch te open maar denk niet dat dit op ieder model standaard is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Baantje Bekijk Berichten
        De kofferklep van de ST lijkt me enorm zwaar om openen, iemand die dit kan bevestigen. Ik weet dat de mogelijkheid bestaat deze electrisch te open maar denk niet dat dit op ieder model standaard is.
        Dag van vandaag allemaal hydraulische pompjes, zou zo geen zware arbeid moge zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
          Iemand op het werk vind em 'klein'
          Die man rijdt mss S-Klasse ofzo ?
          www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
            Die man rijdt mss S-Klasse ofzo ?
            Dan nog kan je een Insignia toch niet "klein" gaan noemen he
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Het lijkt er wel op dat de Q5 & Q7 ook nog kleine verlichting heeft in de bumper maar ik weet niet of dit reflectoren zijn of lichten. En als het lichten zijn of het dan voor de gewone lichten is of ook voor de pinkers
              De Q5 heeft ZEKER WEL van die verlichting, we hebben het een kwartiertje geleden zelf mogen ondervinden. Als je lichten aanstaan, je uitstapt en de koffer opengooit, gaan de 'main' lichtblokken uit en die in de bumper aan. Zodra de koffer terug toe is, gaan de gewone lichten weer aan.

Comment

• Hebben de lederen sportzetels een geheugen qua afstelling? Ik las dit net op een Nederlands forum

Insignia, normale stoelen, vol electrisch met geheugen.???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Addict Bekijk Berichten
                  Hebben de lederen sportzetels een geheugen qua afstelling? Ik las dit net op een Nederlands forum

Insignia, normale stoelen, vol electrisch met geheugen.???
                  Als je 600 euro bijbetaald op de Sport versie hebben die dat wel. Enkel electisch verstelbare bestuurderstoel is standaard.
                  2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                  2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                  2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Baantje Bekijk Berichten
                    Opendoen is geen enkel probleem, dichtdoen is wel andere koek... naar met een goeie snok aan de binnenhandvaten gaat een koffer dicht, bij de deze moet je snokken en dan vliegensvlug nog ff duwen aan de nrplaat... elektrische koffer is de shit dat je hier echt wel nodig hebt

Comment

• Bij de 5-deurs is openen ook niet simpel als het snel moet gaan. Je moet wachten dat die pompjes hun werk gedaan hebben. Dicht doen is gewoon een duwtje geven en laten vallen
                      2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                      2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                      2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

Weet eens te zeggen hoeveel GB/mappen die radio van een USB-stick kan inlezen want ik had de indruk dat deze niet al de MP3's op de stick las.
                        De uitleg over de USB is regelijk beperkt. Ze verwijzen naar de uitleg voor de MP3-CD/DVD. Daar stond dat er maximaal 1000 titels op mogen staan en het mapniveau niet dieper dan 11 mag zijn.
                        Voor de rest nog zaken over mp3's met kopieerbeveiliging ed... the usual stuff...
                        Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
                        Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
                          De uitleg over de USB is regelijk beperkt. Ze verwijzen naar de uitleg voor de MP3-CD/DVD. Daar stond dat er maximaal 1000 titels op mogen staan en het mapniveau niet dieper dan 11 mag zijn.
                          Voor de rest nog zaken over mp3's met kopieerbeveiliging ed... the usual stuff...
                          Miljaar dan had ik beter twee sticks van 8GB gekocht.
                          1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Miljaar dan had ik beter twee sticks van 8GB gekocht.
                            Waarschijnlijk beter 4 stuks van 4Gb met 8Gb ga je nog over het aantal maximale bestanden heen.
                            En het voordeel van meerder stuks is dat je makkelijker van de boel een beetje update, zeg maar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
                              Pas op! Ik zeg dat ze verwijzen naar de mp3-cd/dvd mbt gebruik... Onder dat hoofdstuk staat er de opmerking van 1000 titels... Je kan afleiden dat dit ook geldt voor de USB-stick maar ik denk dat uitproberen nog steeds de meeste wijsheid brengt.

Blijkbaar kan je ook zoeken in de titels... dat lijkt me ook wel makkelijk.
                              Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
                              Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

• Hallo iedereen,

Ik zit met een twijfel. Mijn sports tourer komen de 19 duimers onder.
                                Nu twijfel ik of de flexride zou nemen. Dit is in combinatie met sport onderstel.
                                Ik heb schrik dat de afvering te hard gaat zijn. Is dit zijn 950€ waard? draagt dit toe tot de veiligheid?
                                2 de vraag neem ik de 130 of de 160 pk? Heb eens met 4 deurs gereden 130pk en kwam op 7,5 liter/100, Zou er een verschil zijn in verbruik tss 160/130pk. Volgens de folder niet maar de praktijk???
                                Ik moet zeggen dat ik een rustige rijder ben maar de auto moet toch vlot meekunnen in het verkeer met 4 personen en een volle koffer.
                                Behouden de elektrische spiegels hun positie na ze in ingeklapt zijn geweest? Of moeten de spiegels telkens terug correct gezet worden na het uitklappen?

Bedankt om jullie ervaringen te delen,,,

Groeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arie26 Bekijk Berichten
                                  Waarschijnlijk beter 4 stuks van 4Gb met 8Gb ga je nog over het aantal maximale bestanden heen.
                                  En het voordeel van meerder stuks is dat je makkelijker van de boel een beetje update, zeg maar.
                                  Idd, want ik heb nu al gereduceerd tot iets over de 8GB en er staan nog steeds 1700 bestanden op.
                                  In de Makro staan de 4GB nog in promo. Zal er van de week nog eens langs gaan.
                                  1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                  2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bartdp Bekijk Berichten
                                    Hallo iedereen,

Ik zit met een twijfel. Mijn sports tourer komen de 19 duimers onder.
                                    Nu twijfel ik of de flexride zou nemen. Dit is in combinatie met sport onderstel.
                                    Ik heb schrik dat de afvering te hard gaat zijn. Is dit zijn 950€ waard? draagt dit toe tot de veiligheid?
                                    2 de vraag neem ik de 130 of de 160 pk? Heb eens met 4 deurs gereden 130pk en kwam op 7,5 liter/100, Zou er een verschil zijn in verbruik tss 160/130pk. Volgens de folder niet maar de praktijk???
                                    Ik moet zeggen dat ik een rustige rijder ben maar de auto moet toch vlot meekunnen in het verkeer met 4 personen en een volle koffer.
                                    Behouden de elektrische spiegels hun positie na ze in ingeklapt zijn geweest? Of moeten de spiegels telkens terug correct gezet worden na het uitklappen?

Bedankt om jullie ervaringen te delen,,,

Groeten
                                    Je kan de flexride op 3 mogelijke standen plaatsen. Dus als je heel comfortabel wil rijden dan kan je hem nog steeds op tour zetten. Als je eens echt sportief wil rijden, met een vermindering van het comfort, dan kan je eens kiezen om hem op sport te plaatsen.
                                    Ik heb zelf ook zitten te twijfelen om flexride te nemen maar mijn verkoper zij dat hij in Duitsland bij de introductie van de Insignia ermee had gereden, weliswaar 4drs, en hijzelf niet echt het verschil merkte tussen de 3 standen (Er zaten ook 20" op de wagen). Naderhand is hij samen met testpiloot op het circuit gaan rijden en omdat hij met de wagen gooide voelde je wel het verschil. Het is dus een kwestie van hoe je rijdt.
                                    Ikzelf heb de 18" velgen op mijn bestelde Insignia Sports Tourer en heb gekozen de flexride niet erbij te bestellen. Na de info van mijn dealer vond ik het de 950 euro niet echt waard.

De 160pk zou maar een klein beetje meer verbruiken (volgens mijn dealer, en het is wel een eerlijke, zo'n 0.3l meer per 100km). Het probleem met de 160pk is de inschrijvingstaks (495 euro tov 1239 euro) en de vezekering. Maar als je het kan betalen ==> Go for it

Elektrische spiegels behouden hun positie. Het is get hele geraamte dat omklapt incl de eigenlijke spiegel. Het geraamte keer weer naar exact dezelfde positie als je hem weer uitklapt. Is op vele merken zo.

Comment

• K' ben daarnet naar het autosalon geweest om de sports tourer te bekijken die ik volgende week zal kopen, k'ben wel teleurgesteld in de grootte van de koffer, k'had groter verwacht,nog een grote fout is bij het openen van de koffer komt de totale dikte van de bumper vrij, ongeveer 15cm, dit is zeer ambetant zodat er vlug krassen op de bumper zullen komen bij het in en uitladen. Voor de rest is de tourer een prachtauto, heb ook uitleg gevraagd over het verschil tussen de 130pk en de 160pk motor, de 160pk motor is meer dan een programmatie, ook de remschijven zijn groter, volgende week bestel ik hem dus, een sports tourer van 160pk met automaat, cosmo uitvoering, technical grey, 19duims velgen, zwart leder, launchpakket, trailerpakket, infinitity sound systeem, telefoonvoorbereiding met bluetooth, prachtig autootje voor zijn geld, veel meer luxe dan een BMW en audi break voor hetzelfde geld. Doei

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Boosty Bekijk Berichten
                                        K' ben daarnet naar het autosalon geweest om de sports tourer te bekijken die ik volgende week zal kopen, k'ben wel teleurgesteld in de grootte van de koffer, k'had groter verwacht,nog een grote fout is bij het openen van de koffer komt de totale dikte van de bumper vrij, ongeveer 15cm, dit is zeer ambetant zodat er vlug krassen op de bumper zullen komen bij het in en uitladen. Voor de rest is de tourer een prachtauto, heb ook uitleg gevraagd over het verschil tussen de 130pk en de 160pk motor, de 160pk motor is meer dan een programmatie, ook de remschijven zijn groter, volgende week bestel ik hem dus, een sports tourer van 160pk met automaat, cosmo uitvoering, technical grey, 19duims velgen, zwart leder, launchpakket, trailerpakket, infinitity sound systeem, telefoonvoorbereiding met bluetooth, prachtig autootje voor zijn geld, veel meer luxe dan een BMW en audi break voor hetzelfde geld. Doei
                                        Mooie keus! Opel levert nogal wat groot schoeisel af voor zijn Ins.

Comment

Je kan de flexride op 3 mogelijke standen plaatsen. Dus als je heel comfortabel wil rijden dan kan je hem nog steeds op tour zetten. Als je eens echt sportief wil rijden, met een vermindering van het comfort, dan kan je eens kiezen om hem op sport te plaatsen.
                                          Ik heb zelf ook zitten te twijfelen om flexride te nemen maar mijn verkoper zij dat hij in Duitsland bij de introductie van de Insignia ermee had gereden, weliswaar 4drs, en hijzelf niet echt het verschil merkte tussen de 3 standen (Er zaten ook 20" op de wagen). Naderhand is hij samen met testpiloot op het circuit gaan rijden en omdat hij met de wagen gooide voelde je wel het verschil. Het is dus een kwestie van hoe je rijdt.
                                          Ikzelf heb de 18" velgen op mijn bestelde Insignia Sports Tourer en heb gekozen de flexride niet erbij te bestellen. Na de info van mijn dealer vond ik het de 950 euro niet echt waard.

De 160pk zou maar een klein beetje meer verbruiken (volgens mijn dealer, en het is wel een eerlijke, zo'n 0.3l meer per 100km). Het probleem met de 160pk is de inschrijvingstaks (495 euro tov 1239 euro) en de vezekering. Maar als je het kan betalen ==> Go for it

Elektrische spiegels behouden hun positie. Het is get hele geraamte dat omklapt incl de eigenlijke spiegel. Het geraamte keer weer naar exact dezelfde positie als je hem weer uitklapt. Is op vele merken zo.

Bij mij hetzelfde verhaal (misschien zelfde verkoper).Na negatief advies heb ik ook besloten om het niet te doen (kosten/baten).Ik heb in het verleden bij de aankoop van mijn Opels (4 op 9 jaar)meer zulke sturingen gehad,op die manier bouw je wel een vertrouwensband op en kan je het advies voor waar aannemen.Maar het blijft wel een individuele keuze vind ik.Iedereen stelt per slot van rekening een auto samen die hem het beste ligt,zowel in configuratie als financieel.

Comment

Working...
                                          X