Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Geff Bekijk Berichten
    UPDATE

Wie heeft er eigenlijk al ene besteld?

1 - Gtske
    2 - desmet!
    3 - Geff (ikzelf)
    4 - arie26
    5 - louisrr
    6 - dirk59
    7 - lusto
    8 - adnkoks
    9 - casbas
    10 - PepeBel4
    11 - McClane
    12 - Racingboy
    13 - Egeltje
    14 - FCB
    15 - 2.0T
    16 - Twente70
    17 - JohnnyGazet
    18 - Jackie74

Wie volgt

AUB TWENTE70, lijst is aangepast
    kan deze lijst nog eens aangepast worden dus opelken --> 19

Comment

• UPDATE

1 - Gtske
      2 - desmet!
      3 - Geff (ikzelf)
      4 - arie26
      5 - louisrr
      6 - dirk59
      7 - lusto
      8 - adnkoks
      9 - casbas
      10 - PepeBel4
      11 - McClane
      12 - Racingboy
      13 - Egeltje
      14 - FCB
      15 - 2.0T
      16 - Twente70
      17 - JohnnyGazet
      18 - Jackie74
      19 - Opelken

Wie volgt

NO PROBLEM Opelken, lijst is aangepast
      Opel Insignia Sport 2.0 cdti 118kw

Opel Vectra GTS 1.9 cdti 88kw
      Opel Astra Coupé 1.8 92kw
      Opel Zafira 1.8 85kw
      VW Golf III GTI 16v 2.0 110kw
      Mazda 323F 1.6 66kw
      Mazda 323 1.7 diesel 42kw
      Opel Manta B 1.6 55kw

Comment

• Tanks!!!

ps vandaag er twee zien rijden tijdens het werk was technical grey en lightning silver vond deze tweede toch niet zo mooi staan technical grey ging wel

MAAR ben toch eens benieuwd of der veel pannacota's gaan rondcruise :p

Comment

• Concept car: Chrysler 200 ev

Zie ik hier geen Insignia?

Last edited by Geff; 21/01/2009, 00:11.
          Opel Insignia Sport 2.0 cdti 118kw

Opel Vectra GTS 1.9 cdti 88kw
          Opel Astra Coupé 1.8 92kw
          Opel Zafira 1.8 85kw
          VW Golf III GTI 16v 2.0 110kw
          Mazda 323F 1.6 66kw
          Mazda 323 1.7 diesel 42kw
          Opel Manta B 1.6 55kw

Comment

Concept car: Chrysler 200 ev

Hmmmmmmm........

Hmmmmmmmmmmm..........

Hmmmmmmmmmmmmm.........

Comment

• Fouttttttttt
              Last edited by ; 21/01/2009, 00:56.

Comment

• Voor de Inignia' ers:

Das Opel Insignia Forum für technische Probleme, Erfahrungen, Tests und Bilder mit mehr als 52 Beiträgen in der Community von MOTOR-TALK. Lese jetzt die Berichte und tausche Dich intensiv über Opel Insignia aus!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten
                  Chrysler=GM=Opel...........Yep, idd zelfde basis dus.
                  Chrysler is niet GM Das van de Daimler group
                  www.opelklassiek.be

Comment

• Helemaal gelijk, was er ff niet bij. Auto's lijken wel op elkaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelken Bekijk Berichten
                      hehe daar heb ik de mijne ook besteld, wsl één van de betere prijsmakers op gebied van opel in limburg

grtz
                      Ja, klopt wel. Gunther, de verkoper, is wel een goeie en Rik zelf ook. Heeft me een goede prijs gegeven voor mijn 9 jaar oude vectra break met al 250.000km op de teller. Anders had ik het niet gedaan.

Wat had je besteld? Zag dat je een edition 110pk had besteld met het pakket maar 5deurs of 4deurs. Welke kleur?

Gunther zei al dat hij de laatste 2 weken al 15 Insignia's had verkocht . We zullen dus niet alleen op de weg zijn in Noord & Oost-limburg

Comment

• [quote=Geff;3202509]Concept car: Chrysler 200 ev

copycat???? Is dat niet strafbaar . Verdomme lijkt wel echt veel op de Insignia.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PepeBel4 Bekijk Berichten
                          Hey,
                          Ik (PepeBel4) sta er 2 keer tussen
                          Maar heb maar 1tje besteld hoor.

Ik zie dat sommigen wat bevreesd zijn voor de bumper in de kofferopening en risico tot krassen. Blijkbaar is er als accessoire een plastiek folie beschikbaar die je kan aan de bumper kan plakken (binnenzijde dus onzichtbaar) ter bescherming!
                          Had hierover ook mijn bezorgdheid geuit tegen mijn garage. Ze zeiden dat zo'n folie plakken mogelijk is.
                          Maar daar ze nu al verschillende Insignia Sport Tourers verkocht hadden en ze zelf dit probleem hadden gezien gaan ze misschien een actie doen voor deze en de toekomstieg te verkopen Sport Tourers.
                          Ze willen een koffermat met vinyl flap geven die je dan in je koffer kan leggen. Als je dan iets wil in of uitladen dan kan je met die vinyle flap de bumper beschermen. Vond ik wel een goed idee van hen. Verkoper zei dat ze dan op de flap of de mat, dat wisten ze nog niet juist, de naam van de garage gingen laten opborduren of drukken. Konden zei dan ook zo nog wat goede reclame maken

Zoiets als onderstaande denk ik dat ze bedoelen dan.

Ben benieuwd of ze het gaan doen.

Comment

• Dat ze die chrysler 200c maar zo uitbrengen, een mooi alternatief voor de 300c

Comment

• Die van mn Pa er ook bij

Insignia 1.6T Executive (sedan)

- Metallic lak: Pomegranate Red met zwarte bekleding icm Piano Black inlegstukken.
                              - Schuif/kanteldak
                              - Af-fabriek trekhaak, wegklapbaar incl. Trailer Stability Program

1 - Gtske
                              2 - desmet!
                              3 - Geff (ikzelf)
                              4 - arie26
                              5 - louisrr
                              6 - dirk59
                              7 - lusto
                              8 - adnkoks
                              9 - casbas
                              10 - PepeBel4
                              11 - McClane
                              12 - Racingboy
                              13 - Egeltje
                              14 - FCB
                              15 - 2.0T
                              16 - Twente70
                              17 - JohnnyGazet
                              18 - Jackie74
                              19 - Opelken
                              20 - Thomas20VT

Comment

Gedetailleerde test in de Autogids van de 4d 2.0T en de 2.0 CDTI 160pk. Vandaag in de brievenbus ontvangen
                                Autowereld en Autogids zitten in dezelfde uitgeversgroep.Dit betekent concreet : dezelfde artikels ,dezelfde inhoud maar andere lay-out.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jackie74 Bekijk Berichten
                                  Ja, klopt wel. Gunther, de verkoper, is wel een goeie en Rik zelf ook. Heeft me een goede prijs gegeven voor mijn 9 jaar oude vectra break met al 250.000km op de teller. Anders had ik het niet gedaan.

Wat had je besteld? Zag dat je een edition 110pk had besteld met het pakket maar 5deurs of 4deurs. Welke kleur?

Gunther zei al dat hij de laatste 2 weken al 15 Insignia's had verkocht . We zullen dus niet alleen op de weg zijn in Noord & Oost-limburg
                                  Wat heb je nog gekregen voor uw Vectra Break? Ikzelf heb een Vectra Break van 10 jaar met 191.000 kilometer op de teller. Normaal ben ik pas tegen het einde van het jaar van plan een insignia te bestellen, maar als ze een nu een heel goede prijs geven voor mijn huidige wagen, kan het misschien vroeger .

Comment

Idd gunther en rik hebben mij ook ne droomprijs gegeve voor de mijne vier jaar oud en als ik hem binnenlever circa 95 000 km of mss meer.

Ik heb de vier deur genomen in pannacota kleur

maar al vijftien verkocht slik... ik dacht weer eens te gaan bij één van de weiningen te zijn hihi.

ps voor wanneer kan de uwe geleverd worden bij mij zei gunther ongeveer eerste week van maart maar dat duurt nog zooooolang....

grtn

Comment

PSSSS....

gelukkig voetbal ik alleen maar in Noord en oost-limburg en kom ik van ongeveer midden-limburg dus ga ik mss hier nog een beetje uniek zijn

c ya

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Codex Bekijk Berichten
                                        Wat heb je nog gekregen voor uw Vectra Break? Ikzelf heb een Vectra Break van 10 jaar met 191.000 kilometer op de teller. Normaal ben ik pas tegen het einde van het jaar van plan een insignia te bestellen, maar als ze een nu een heel goede prijs geven voor mijn huidige wagen, kan het misschien vroeger .

Codex ik zou eens voor de nieuwsgierigheid gaan vrage; vraag dan wel achter gunther die maakt u normaal gezien dalijk ne mooie prijs

voila beetje reclame voor mijn garage daar ik niet tevreden was bij mijn eerste

Comment

• Een paar vragen over wat ik in gedachten heb - graag reactie van de Opel Insignia kenners

Insignia 5 deur Sport 2.0 CDTI 160 / 6 bak
                                          Black sapphire
                                          Launchpakket
                                          Lederen interieur
                                          Bi-Xenon
                                          Bandenspannings
                                          Alarm
                                          Zicht/licht pakket
                                          Bluetooth
                                          Infinity sound
                                          Geen achterruitenwisser
                                          20” Design 63 OPC

Welke zaken ontbreken of kan ik eventueel weglaten?
                                          Ik vind de motor zeer limiet maar testwagen had maar 2.000km en dus moeilijk over te oordelen -Wellicht valt hij nog te chippen om naar 190pk of meer te gaan.
                                          Audio is niet genoeg maar heeft iemand al infinity gehoord anders koop ik beter iets apart.Infinity lijkt redelijk op papier maar in reality?
                                          BT nodig?
                                          Andere?

Thx!

Comment

Working...
                                          X