Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• UPDATE

Wie heeft er eigenlijk al ene besteld?

1 - Gtske Geleverd
    2 - desmet!
    3 - Geff (ikzelf) Geleverd
    4 - arie26
    5 - louisrr
    6 - dirk59
    7 - lusto
    8 - adnkoks
    9 - casbas
    10 - PepeBel4
    11 - McClane
    12 - Racingboy
    13 - Egeltje
    14 - FCB
    15 - 2.0T
    16 - Twente70
    17 - JohnnyGazet
    18 - Jackie74
    19 - Opelken
    20 - Thomas20VT

Wie volgt
    Last edited by Geff; 23/01/2009, 22:19.
    Opel Insignia Sport 2.0 cdti 118kw

Opel Vectra GTS 1.9 cdti 88kw
    Opel Astra Coupé 1.8 92kw
    Opel Zafira 1.8 85kw
    VW Golf III GTI 16v 2.0 110kw
    Mazda 323F 1.6 66kw
    Mazda 323 1.7 diesel 42kw
    Opel Manta B 1.6 55kw

Comment

• Heeft het opc pakket nou wel of niet een spoiler op de achterklep van de 4 drs.
      En zitten er opc emblemen op de voorspatborden onder de knipperlichten

De opeldealer kon hier geen antwoord op geven of dit er op zit, weet iemand hier iets meer van.
      Last edited by ; 23/01/2009, 23:28.

Comment

• krijgen jullie bij de dealers nog extra korting bovenop die 1500 euro die iedereen wel krijgt volgens mij... of mss een extra optie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twente70 Bekijk Berichten
          Louisrr wat is jou voorlopige leveringsdatum.
          Mijn order is inmiddels binnengehaald en zal binnenkort worden
          ingeprogrammeerd...............beetje wazig allemaal. Insignia heb ik begin december besteld met 1.8 motor in cosmo uitvoering, 2 dagen later de 1.6 turbo besteld en weer een week later de cosmo uitvoering veranderd in een sport uitvoering.
          En toen werd het stil vanaf de kant van de dealer. Ik hoop op maart ,ben alleen bang dat het april wordt. Ach, heb ik wat om naar uit te kijken. Over die gepekelde wegen rijden is ook niks, worden de 20 inchers ook niet mooier van.

Comment

• Ga deze week Opel Insignia 5drs Cosmo 2.0 CDTI Automaat 160pk Black Sapphire bestellen met eveneens de 20 duims , Launchpakket, Leer Sienna geperforeerd , Winterpack, AFL, Bandenspannning, Flexride, Alarm, Quickheat, Bluetooth , schuifdak, Trekhaak en ruimtebesparend reservewiel. Weet iemand waarom geen volwaardig reservewiel kan genomen worden als je de 20 inch velgen neemt ? Bestel eveneens de winterbanden 17" met banden 225 .
            Ik vind het een pracht wagen , moet alleen nog testrit doen .
            Iemand al al bevindingen van de 160 PK ? Volgens autogids komt hij goed voor de dag.

Comment

• Ik heb hetzelfde besteld zonder reservewiel,winterpack en schuifdak. Ik heb ook een testrit gemaakt met 160 pk automaat en dat rijdt als een klokje.Hij reageert goed en soepel.Ik moest alleen even wennen aan de automaat(altijd handgeschakeld gereden) maar dat lukt vrij vlot en van dan af is het puur genieten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ironmangeorges Bekijk Berichten
                Ga deze week Opel Insignia 5drs Cosmo 2.0 CDTI Automaat 160pk Black Sapphire bestellen met eveneens de 20 duims , Launchpakket, Leer Sienna geperforeerd , Winterpack, AFL, Bandenspannning, Flexride, Alarm, Quickheat, Bluetooth , schuifdak, Trekhaak en ruimtebesparend reservewiel. Weet iemand waarom geen volwaardig reservewiel kan genomen worden als je de 20 inch velgen neemt ? Bestel eveneens de winterbanden 17" met banden 225 .
                Ik vind het een pracht wagen , moet alleen nog testrit doen .
                Iemand al al bevindingen van de 160 PK ? Volgens autogids komt hij goed voor de dag.
                Zeer aangename wagen om mee te rijden. Veel luxe en snufjes voor zijn prijs.
                Als je een meer sportieve wagen wil, gaat hij wel tegenvallen. Wagen had maar 2200 km maar ging niet echt vooruit, enkel in topsnelheid. Ik kom wel van een E92 320D en die is VEEL sneller, veel aangenamer en vooral sportiever. Onlangs ook testrit gedaan met de A5 en die rijdt niet beter maar is ook sneller.
                Grootste minpunt maar was ook bij de Audi A5 zijn de sportzetels die absoluut niet in de buurt komen van BMW.
                Zou je ook de infinity aanraden als je van muziek houdt! De gewone installatie met navigatie stelt zeer weinig voor!

Comment

• kleur wijzerplaat

Hallo,

Weet er iemand of de cosmo editie ook standaard RODE verlichting heeft op de wijzerplaten. De sport versie heeft dit (je kan zelf wisselen).

De verkoper zij me volmondig "ja", maar ik vrees dat hij niet echt goed op de hoogte was...

Comment

• Ik dacht enkel als je Flexride hebt.
                    2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                    2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                    2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten
                      Over die gepekelde wegen rijden is ook niks, worden de 20 inchers ook niet mooier van.
                      Ik leg een siliconefilm over mijn velgen... handig product. De velgen worden iets vlugger vuil maar het zout, remstof ed hebben er geen impact op. En ze zijn zo veel makkelijker te poetsen!
                      Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
                      Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

• Op het Salon kreeg ik bij Opel een folder om je interieur achteraf te laten bekleden met leder. Er stonden meer tinten in, dan die je nu standaard kan krijgen.

Wel leuk, je bestelt een zwarte met gewoon stof, en laat er achteraf mooi Cognac kleurig leder inbouwen
                        www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                          Op het Salon kreeg ik bij Opel een folder om je interieur achteraf te laten bekleden met leder. Er stonden meer tinten in, dan die je nu standaard kan krijgen.

Wel leuk, je bestelt een zwarte met gewoon stof, en laat er achteraf mooi Cognac kleurig leder inbouwen
                          inscannen plz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                            Op het Salon kreeg ik bij Opel een folder om je interieur achteraf te laten bekleden met leder. Er stonden meer tinten in, dan die je nu standaard kan krijgen.

Ik heb dat ook gekregen. Voor een Zafira was het 2000 euro als ik me niet vergis. Ook knap is dat alle modellen in aanmerking kwamen ervoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                              inscannen plz

ik zal van de week eerst eens proberen mijne scanner in orde te zetten
                              www.opelklassiek.be

Comment

• dus voor de signum is d aook mogelijk? en enkel de stoelen of ook de deurpanelen, dashboard en dak

Comment

• Toch geweldig wat je allemaal op de Opel site vindt:

Lederen bekleding in naverkoop

Uw Opel heeft geen lederen interieur? Met het Lederen Interieur Programma kan u voortaan voor tal van Opel modellen kiezen voor het superieure comfort van lederen bekleding.

U kiest uit een vijftal kleuren en hoeft uw wagen slechts maximaal tien werkdagen te missen. In combinatie met de lederen bekleding geniet u nu bovendien van gratis voorstoelverwarming ter waarde van € 299,- voor extra comfort.

Vraag uw Opel Erkend Hersteller naar de mogelijkheden en voorwaarden voor uw Opel.

ModelPrijs bekledingBeschikbare kleuren

Agila

€ 1.299,-

Zwart Oranje/Zwart Blauw/Zwart

Corsa

€ 1.299,-

Zwart Chocolade Zwart/Rood Blauw/Zwart Rood/Zwart
                                  geperforeerd
                                  Astra
                                  Tigra TT
                                  Meriva
                                  Zafira
                                  Insignia

Antara
                                  GT

€ 1.399,-
                                  € 949,-
                                  € 1.399,-
                                  € 1.999,-
                                  € 1.499,-

€ 1.449,-
                                  € 999,-

Zwart Cognac Beige Chocolade Bordeaux

De getoonde kleuren en afbeeldingen kunnen afwijken van de werkelijke uitvoering.

De lederen bekleding van hoogwaardige kwaliteit wordt speciaal voor Opel ontwikkeld en geplaatst door DK-Schweizer. De lederen bekleding voldoet aan dezelfde hoge kwaliteitsnormen als het af fabriek leder. DK-Schweizer bevestigt deze kwaliteit met een garantie van 3 jaar of tot 100.000 kilometer. De zit- en contactdelen van de voorstoelen en achterbank, alsook de deurpanelen (waar mogelijk) worden voorzien van lederen bekleding en geven uw wagen die extra gedistingeerde touch.

* Actie geldig op bestellingen tussen 1/01/2009 en 31/01/2009 voor alle Opel-modellen opgenomen in het Lederen Bekleding Programma.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
                                    Ik dacht enkel als je Flexride hebt.
                                    Klopt, zodra je op de "sport" knop drukt wordt de klokkenwinkel rood. Een sport heeft dit dus altijd om dat deze uitvoering standaard is voorzien van flexride. Flexride kan je alleen als optie niet bij alle motoren bestellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
                                      Of hier is de link voor een betere lay-out

http://www.opel.be/news/news.asp?new...lnbcode=news_2
                                      discriminatie

Comment

• De Vectra staat er ook niet meer tussen. Misschien gewoon eens vragen aan de garage...

Comment

Working...
                                        X