Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Met Opel heb ik daar geen ervaring mee, enkel bij Audi. Daar heb ik vorig jaar de werknemerskorting (17%) kunnen combineren met de saloncondities. Extra korting buiten dat heb ik natuurlijk niet meer gekregen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
      Hoi,

Ben nieuw hier dus hier mijn eerste post.
      Ik ga waarschijnlijk (99% kans ) straks of morgenavond een Insignia Sports Tourer bestellen, Cosmo uitvoering en heb hieromtrend wat vraagjes.

Er staan standaard op die Cosmo versie 18" alu velgen op (die met die 13 spaken), zou ik deze gratis kunnen aanpassen naar die andere 18" velgen met die dubbele 5 of dubbele 7 spaak ?

Geniet ook van de Ambassadors korting (opel personeel) maar heb al enkele verkopers gehad die zeggen dat ze de korting van het autosalon (orders van opel) niet kunnen geven omdat ik die A. korting al heb, is dit waar ?
      Dan is die 18% korting geen 18% niet meer hé.

Heb er bij ene geweest van het weekend en die gaf me 650€ salonkorting bovenop die 18%, dus kan helemaal niet meer volgen

Iemand hier op het forum ervaring mee ?

Wat is de levertermijn voor de ST ? De ene garage zegt eind mei de andere maart/april !!

Bedankt voor de info
      werknemerskorting kun je niet combineren met de saloncondities, die er trouwens niet zijn voor de Insignia Ze zijn daa rheel eerlijk in en zeggen dat ze met hun launchpakket een al meer dan genereuze korting geven

Wat jou 18 inchers betreft, die kunnen perfect gewisseld worden met andere 18 inchers...

en als je er nog 650€ korting van een dealer bovenop krijgt vind ik dit een zeer fijne deal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
        werknemerskorting kun je niet combineren met de saloncondities, die er trouwens niet zijn voor de Insignia Ze zijn daa rheel eerlijk in en zeggen dat ze met hun launchpakket een al meer dan genereuze korting geven

Wat jou 18 inchers betreft, die kunnen perfect gewisseld worden met andere 18 inchers...

en als je er nog 650€ korting van een dealer bovenop krijgt vind ik dit een zeer fijne deal
        Als ik op de car configurator kijk krijg je toch 1500€ saloncondities op de insignia ?
        Heb hem eerst zo bij een dealer laten uitrekenen en heb dan pas gezegd dat ik die extra korting had en zei toen van ja maar dan kan ik de nettoprijzen niet rekenen (dus zonder die 1500€ korting).
        Net testrit met de 5deurs cosmo 130pk gaan doen.Rijd super ! Viel me toch op hoe weinig hoofdruimte je achteraan hebt. Ik ben 1m84 en als ik mijn rug tegen de zetel ging zitten kwam ik met mijn hoofd tegen het plafond. Heb je bij de ST meer hoofdruimte omdat die carroserie verder achteruit loopt ?

Comment

Als ik op de car configurator kijk krijg je toch 1500€ saloncondities op de insignia ?
          Heb hem eerst zo bij een dealer laten uitrekenen en heb dan pas gezegd dat ik die extra korting had en zei toen van ja maar dan kan ik de nettoprijzen niet rekenen (dus zonder die 1500€ korting).
          Net testrit met de 5deurs cosmo 130pk gaan doen.Rijd super ! Viel me toch op hoe weinig hoofdruimte je achteraan hebt. Ik ben 1m84 en als ik mijn rug tegen de zetel ging zitten kwam ik met mijn hoofd tegen het plafond. Heb je bij de ST meer hoofdruimte omdat die carroserie verder achteruit loopt ?
          Ja natuurlijk heb je dan meer ruimte

Comment

• Gisteren 25/01 ook mijn insignia besteld.
            2.0dcti 110pk edition met launch paket. Enkel de velgen veranderd naar de Q02 velgen
            Verder geen opties buiten het volwaardig reservewiel.
            Levering voorzien in de loop van maart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Abolone Bekijk Berichten
              Gisteren 25/01 ook mijn insignia besteld.
              2.0dcti 110pk edition met launch paket. Enkel de velgen veranderd naar de Q02 velgen
              Bekans hetzelfde als de mijne alleen dak het zicht en lichtpakket er nog bij heb genomen

Comment

• Bekans vergete te zegge daarstrx naar verkoper gebeld exacte datum voor wanneer de levering zou zijn is tegen volgende week en ik kan nu al niet meer wachte

grtzz opelken "de ongeduldige"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Abolone Bekijk Berichten
                  Gisteren 25/01 ook mijn insignia besteld.

ahja en welke kleur????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelken Bekijk Berichten
                    Bekans vergete te zegge daarstrx naar verkoper gebeld exacte datum voor wanneer de levering zou zijn is tegen volgende week en ik kan nu al niet meer wachte

grtzz opelken "de ongeduldige"
                    En sinds wanneer is hem besteld?
                    Kwestie van de leveringstijden wat te kennen.
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

ahja en welke kleur????
                      Na enige twijfef tussen Metro en Black Sapphire heb ik toch voor de zwarte gekozen. De ruiten zullen getint worden als de auto geleverd word in de garage. Blijkbaar kan dit niet in de fabriek.

Comment

• Wie heeft er eigenlijk al ene besteld?

1 - Gtske Geleverd
                        2 - desmet!
                        3 - Geff (ikzelf) Geleverd
                        4 - arie26
                        5 - louisrr
                        6 - dirk59
                        7 - lusto Geleverd
                        8 - adnkoks
                        9 - casbas (lev. 1/2 feb.)
                        10 - PepeBel4
                        11 - McClane
                        12 - Racingboy
                        13 - Egeltje
                        14 - FCB
                        15 - 2.0T
                        16 - Twente70
                        17 - JohnnyGazet
                        18 - Jackie74
                        19 - Opelken
                        20 - Thomas20VT
                        21 - Sig
                        22 - Voodoo077
                        23 - mike
                        24 - bereboot
                        25 - eurowines
                        26 - split-second
                        27 - The Albone

Wie volgt??????

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• heeft er iemand al degelijke real life foto's van ne Metro? Da's wel één van de mooiste kleuren op een Corsa maar khen ze nog niet gezien op een insignia (5 deurs)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                            En sinds wanneer is hem besteld?
                            Kwestie van de leveringstijden wat te kennen.

Ik heb hem de twaalfde januari besteld, mr daar ik geen AFL, etc... er op heb zitte is de leveringstermijn wat korter he

normaliter eerste week van maart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daffeh Bekijk Berichten
                              heeft er iemand al degelijke real life foto's van ne Metro? Da's wel één van de mooiste kleuren op een Corsa maar khen ze nog niet gezien op een insignia (5 deurs)
                              dacht dat bij geurts in genk zo ene staat vind hem persoonlijk iets minder op insignia

Comment

• Net terug van de Opel-dealer
                                Hij is besteld.

Sports Tourer Cosmo (130pk diesel)
                                Black Sapphire
                                launchpakket (park pilot en DVD800 NAV)
                                zwarte (ivm mijn 3bengels op de achterbank ) lederen Sienna zetels met piano black inlegstukken (kibo wood is niet echt mijn smaak)
                                5dubbele spaak 18" velgen (ipv de 13spaaks 18" velgen)

levering mei....

Ik kan niet wachten !!

(nu mijn Zafira nog proberen van de hand te doen)

Comment

Net terug van de Opel-dealer
                                  Hij is besteld.

Sports Tourer Cosmo (130pk diesel)
                                  Black Sapphire
                                  launchpakket (park pilot en DVD800 NAV)
                                  zwarte (ivm mijn 3bengels op de achterbank ) lederen Sienna zetels met piano black inlegstukken (kibo wood is niet echt mijn smaak)
                                  5dubbele spaak 18" velgen (ipv de 13spaaks 18" velgen)

levering mei....

Ik kan niet wachten !!

(nu mijn Zafira nog proberen van de hand te doen)

proficiat!!!! en idd maar wachte en wachte en wachte......

Heeft er iemand goede foto's van pannacota kleur die vind ik dus nergens m u z op de site als ge hem zelf samensteld helaas is da zo klein scharminkelig fotooke

Comment

proficiat!!!! en idd maar wachte en wachte en wachte......

Heeft er iemand goede foto's van pannacota kleur die vind ik dus nergens m u z op de site als ge hem zelf samensteld helaas is da zo klein scharminkelig fotooke
                                    Is die van de foto's op autozine niet pannacotta?
                                    Met de Insignia concurreert Opel met premium merken. Dat blijft niet bij het uiterlijk, ook de vooruitstrevende techniek en moderne motoren tillen de Insignia naar een hoger plan.
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

heeft er iemand al degelijke real life foto's van ne Metro? Da's wel één van de mooiste kleuren op een Corsa maar khen ze nog niet gezien op een insignia (5 deurs)
                                      Bij Houttequiet in Temse staat een Sport 5deurs in de kleur Metro

Comment

Bij deze

Comment

Hoi,

Ben nieuw hier dus hier mijn eerste post.
                                          Ik ga waarschijnlijk (99% kans ) straks of morgenavond een Insignia Sports Tourer bestellen, Cosmo uitvoering en heb hieromtrend wat vraagjes.

Er staan standaard op die Cosmo versie 18" alu velgen op (die met die 13 spaken), zou ik deze gratis kunnen aanpassen naar die andere 18" velgen met die dubbele 5 of dubbele 7 spaak ?

Geniet ook van de Ambassadors korting (opel personeel) maar heb al enkele verkopers gehad die zeggen dat ze de korting van het autosalon (orders van opel) niet kunnen geven omdat ik die A. korting al heb, is dit waar ?
                                          Dan is die 18% korting geen 18% niet meer hé.

Heb er bij ene geweest van het weekend en die gaf me 650€ salonkorting bovenop die 18%, dus kan helemaal niet meer volgen

Iemand hier op het forum ervaring mee ?

Wat is de levertermijn voor de ST ? De ene garage zegt eind mei de andere maart/april !!

Bedankt voor de info
                                          * Velgen kunnen gratis omgezet worden. Ik heb dat ook gedaan voor mijn Sports Tourer. Heb zelf de 5 dubbele gekozen.Lijkt mij makkelijker te onderhouden maar kan daar ook mis in zijn .
                                          * Korting is altijd meegenomen maar laat alles duidelijk nachecken. Ik heb fleetkorting & een lening aan 3,99% gekregen maar 2 dagen later heeft de dealer mij gezegd dat dit niet samengaat. Nu heb ik mijn lening bij de bank maar niet aan die zeer gunstige JKP van Opel. Dus laat alles schriftelijk bevestigen.
                                          * Ik heb hem verleden week besteld en stond in het systeem als levertijd voor eind mei/begin juni. Vanaf eind maart kan de ST officieel geleverd worden. Daarom de verwarring misschien.

Welke kleur ga je kiezen? Opties?
                                          Last edited by ; 26/01/2009, 22:08.

Comment

Working...
                                          X