Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
    Die zijn toch iets sneller. Zaterdag haaft een collega nog een 4dr besteld en deze wordt verwacht half april.
    Dat valt nog wel mee ja.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Als je er tenminste niet zit op te wachten.
      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Als je er tenminste niet zit op te wachten.
        Als ge eene nieuwe auto besteld gade d'r altijd vol ongeduld op zitten wachten he.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
          Hoe zit het eigenlijk met de levertijden voor de sedan en de hatchback?
          Ik ben nieuw op dit forum, ik heb op 21 januari besteld:
          4 deurs
          110pk edition
          technical grey
          mistlichten
          launchpakket
          afneembare trekhaak
          Levertijd zou 4 maanden zijn maar officiele datum nog niet gekregen
          Lang getwijfeld tussen technical grey en black saphire, ik rij nu met een Astra Black saphire
          maar deze is zeer gevoelig voor krassen.
          Ik heb een tijdje terug een persoonlijke cheque via de website van Opel gekregen, kan deze alsnog gebruikt worden voor de Insignia? Er staat nog Vectra op deze bon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ironmangeorges Bekijk Berichten
            Ik had navraag gedaan bij de dealer omdat ik deze ook wou hebben voor mijn frigo als ik naar Kroatie rijdt . Max 150W dus ongeveer 0,5 A wat ik te weinig vondt . Ik zal zelf mijn eigen omvormer van 600W wel plaatsen.
            Amai, wat een tegenvaller. Das echt niks. Heb eens gekeken en das blijkbaar zelfs niet voldoende om een laptop te gebruiken (de adapter vraagt ong 1.5A). Die optie maakt al geen kans meer...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Don Bekijk Berichten
              Amai, wat een tegenvaller. Das echt niks. Heb eens gekeken en das blijkbaar zelfs niet voldoende om een laptop te gebruiken (de adapter vraagt ong 1.5A). Die optie maakt al geen kans meer...
              150W is ruim voldoende voor de laptop, 1.5A is het zwakstroom gedeelte.

PS: nog 3 nachtjes slapen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door APPELGOEDJE Bekijk Berichten
                Ik ben nieuw op dit forum, ik heb op 21 januari besteld:
                4 deurs
                110pk edition
                technical grey
                mistlichten
                launchpakket
                afneembare trekhaak
                Levertijd zou 4 maanden zijn maar officiele datum nog niet gekregen
                Lang getwijfeld tussen technical grey en black saphire, ik rij nu met een Astra Black saphire
                maar deze is zeer gevoelig voor krassen.
                Ik heb een tijdje terug een persoonlijke cheque via de website van Opel gekregen, kan deze alsnog gebruikt worden voor de Insignia? Er staat nog Vectra op deze bon
                Proficiat met je bestelling. Zet je naam maar in de lijst.

Persoonlijke cheque geldt niet voor de Insignia. Is alleen voor de wagens zoals genoteerd op de website. Met de Insignia heb je gewoon de 1500 salonkorting die normaal nu nog steeds geldig is. Voor hoe lang is me wel niet duidelijk.

Comment

Wie heeft er eigenlijk al ene besteld?

1 - Gtske Geleverd
                  2 - desmet! Geleverd
                  3 - Geff (ikzelf) Geleverd
                  4 - arie26 Geleverd
                  5 - louisrr
                  6 - dirk59
                  7 - lusto Geleverd
                  8 - adnkoks
                  9 - casbas (lev. 1/2 feb.)
                  10 - PepeBel4
                  11 - McClane
                  12 - Racingboy
                  13 - Egeltje Geleverd
                  14 - FCB
                  15 - 2.0T
                  16 - Twente70
                  17 - JohnnyGazet
                  18 - Jackie74
                  19 - Opelken
                  20 - Thomas20VT
                  21 - Sig
                  22 - Voodoo077
                  23 - mike
                  24 - bereboot
                  25 - eurowines
                  26 - split-second
                  27 - The Albone
                  28 - ironmangeorges
                  29 - Chriske
                  30 - ENO
                  31 - Mr. Blonde

Wie volgt??????

- Gtske Geleverd
                  2 - desmet! Geleverd

3 - Geff (ikzelf) Geleverd
                  4 - arie26 Geleverd
                  5 - louisrr
                  6 - dirk59
                  7 - lusto Geleverd
                  8 - adnkoks
                  9 - casbas (lev. 1/2 feb.)
                  10 - PepeBel4
                  11 - McClane
                  12 - Racingboy
                  13 - Egeltje Geleverd
                  14 - FCB
                  15 - 2.0T
                  16 - Twente70
                  17 - JohnnyGazet
                  18 - Jackie74
                  19 - Opelken
                  20 - Thomas20VT
                  21 - Sig
                  22 - Voodoo077
                  23 - mike
                  24 - bereboot
                  25 - eurowines
                  26 - split-second
                  27 - The Albone
                  28 - ironmangeorges
                  29 - Chriske
                  30 - ENO
                  31 - Mr. Blonde
                  32 - Appelgoedje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                    ow, dat is lang(er dan verwacht)....

en staat die al in de showroom? (ben er nog niet geweest....)
                    Neen, hij staat pas midden maart bij de dealers. Hij is pas verleden week echt in produktie gegaan in Russelsheim. Nu zijn ze ST's aan het maken om alle dealers te bevoorraden.
                    Vanaf april kunnen dan de eerste ST's worden geleverd.

De ST was wel te zien op het autosalon. Hij is in het echt nog mooier als op de foto's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                      Hoe zit het eigenlijk met de levertijden voor de sedan en de hatchback?
                      Volgens garagist staan de fleetwagens zelfs in stock klaar...

110pk - edition - 5deurs - gold pack. In alle kleuren uit stock leverbaar....
                      130pk - edition - 5deurs - gold pack. In alle kleuren uit stock leverbaar....

Comment

Reeds bestelbaar en levertijd nu is juni.
                        ST verleden week bestellen = levering voor einde mei....

Dedju, en zeggen dat de mijne nog steeds niet besteld is.... Garagist, collega (bedrijf koopt er waarschijnlijk 2) werknemer (ikke dus), baas, KBC-lease.... Nog nooit zoveel gemaild en gebeld om iets in orde te krijgen. Ja, natuurlijk bestel ik ook niet dagelijks iets op rekening van het werk dat meer dan 25.000 euro kost!!!

In ieder geval : 'k rijd ondertussen met een inloopwagen. Een Opel Agila - 1.3 CDTI. Verdorie een tof bakje hoor.

Comment

• Zo zou ik hem momenteel bestellen
                          4d, Edition, 130pk, Gold Pack, Royal Blue en Dune beige

Comment

• heb vandaag is weer bij de dealer geinformeerd naar de status van de insignia,
                            de auto staat nog steeds op event 25.....
                            het duurt wel erg lang voordat de status veranderd bestelt 4 december en op 6 januari er nog iets bij besteld.
                            Had gehoopt dat de status veranderd was maar helaas.
                            Wat is de levertijd voor nederland voor een 4 drs. insignia weet iemand dit en wanneer zou de auto ingepland kunnen worden, dus na hoeveel weken en gerekend vanaf 6 januari!

Comment

• Event 25........komt me bekend voor.Beetje vervelend allemaal,ook ik blijf informeren maar wordt geen steek wijzer.Crises in autoland? Laat ze die productie maar verder opvoeren daar in Duitsland.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten
                                Event 25........komt me bekend voor.Beetje vervelend allemaal,ook ik blijf informeren maar wordt geen steek wijzer.Crises in autoland? Laat ze die productie maar verder opvoeren daar in Duitsland.
                                Ja ik weet het, jij zit met hetzelfde probleem en ik ben ook voor het opvoeren van de productie, als het maar niet ten koste gaat van de kwaliteit.
                                Het is niet leuk meer als je zo lang moet wachten.
                                Last edited by ; 03/02/2009, 01:31.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twente70 Bekijk Berichten
                                  Ja ik weet het, jij zit met hetzelfde probleem en ik ben ook voor het opvoeren van de productie, als het maar niet ten koste gaat van de kwaliteit.
                                  Het is niet leuk meer als je zo lang moet wachten.
                                  Maar het loont de moeite. Gewoon niet te veel aan denken en jezelf heel de dag bezig houden.
                                  1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                  2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Btw met de fiets is het zo slecht nog niet (als het niet te hard regent).

Comment

• Genieten van het wachten

In het begin gaat dat makkelijk, maar als je meer en meer naar het einde gaat, wordt het moeilijker en moeilijker...
                                      2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                                      2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                                      2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Niet aan denken, makkelijk praten allemaal.
                                        Het vreemde is dat de status maar op event 25 blijft staan........
                                        Ik hoop dat er snel verandering in komt anders heb ik geen nageltjes meer over....

Comment

• Welke status zijn er juist en wat betekend die status 25?
                                          2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                                          2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                                          2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

Working...
                                          X