Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Veel plezier! En vergeet de foto's niet...
    2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
    2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
    2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Weet niet of dit hier al gepost is maar dit is een afbeelding van de laadruimte onder de koffervloer bij de ST.

Comment

• Daar kunnen veel fleskes in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
          Een bepaalde reden om voor de 4d te gaan? ik vond die oorspronkelijk knapper dan de 5d maar koffer is vrij hoog en ruimte om iets in te steken nogal beperkt dus ben ik dan maar voor de 5d gegaan.
          Om hem te overtuigen, zeg hem dat hij er dan ook ne keer mag inzitten
          Ik vind de 4 deurs iets mooier. Dat het koffer wat hoger is en beperkt in ruimte stoort me niet zo. Heel veel steek ik daar toch niet in, anders was ik wel voor de ST gegaan.
          Wat overtuigen betreft, erin gezeten heeft hij en hij vond het een zeer mooie wagen. De prijs viel ook goed mee, dus wat mij betreft hoeft hij niet te twijfelen. Maar mijn huidige wagen is eind april pas 4 jaar dus we hebben nog enkele weken de tijd. Maar veel langer hoop ik niet dat het duurt.

Wat de kleur betreft twijfel ik ook nog tussen technical Grey en sovereign silver. Bij technical grey vind ik hem iets stijlvoller. Bij sovereign silver lijkt hij groter.

De motorisatie zou een 2.0 CDTI 130pk worden (sport)

Comment

• Aan Arie 26
            veel succes, en veel rijplezier.
            Last edited by ; 05/02/2009, 19:32.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
              Geen idee. De verkoper kan me alleen maar leveringsweek 7 zeggen, voor de rest niets... Heb een aan iemand anders gevraagd en hopelijk weet ik deze avond meer...
              Dit lijkt mij heel raar. De verkoper kan toch de status van uw auto opvragen.
              Ik heb gisteren ook nog gebeld naar mijn verkoper, en die wist mij te zeggen dat de datum van productie vast lag, en dat hij eerstdaags op de band ging.
              Hopelijk krijg je vanavond goed nieuws.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arie26 Bekijk Berichten
                EINDELIJK

Zometeen naar de dealer en de auto op halen

en waarschijnlijk een voor de vrouw.
                Veel succes en rijplezier ermee. Bij mij waren het geen , maar een fles champagne

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lusto Bekijk Berichten
                  Veel succes en rijplezier ermee. Bij mij waren het geen , maar een fles champagne
                  En hoe bevalt uw Insignia?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tomira Bekijk Berichten
                    gisteren de nieuwe leasewagen gaan halen van mijn vriendin,de insignia 5 drs edition cdti 130 pk technical grey met goldpack en electrisch inklapbare spiegels.

tot gisteren hadden we deze wagen nog nooit in het echt gezien,omdat er in november nog geen showroommodellen beschikbaar waren,en ik moet zeggen,de eerste aanblik met onze insignia was een streling voor het oog,zowel van buiten als van binnen,en dan hebben we nog 'maar' de basisuitvoering gekozen...de kleur is erg mooi en hopelijk minder gevoelig als black saphire.

de afwerking van het interieur is stukken beter als dat van de astra break(onze vorige wagen).het infotainementsysteem is duidelijk beter qua bediening,geluid en mogelijkheden(gedaan met alle cd's,lang leve de i-pod).heel handig is de digitale snelheidsweergave naast de toerenteller,de cruise-control laat zich makkelijk bedienen en de airco is veel efficienter.minpuntje:je kan niet meer zien of de portieren van binnen af gesloten zijn,vroeger ging er een lampje branden.

het rijden zelf is ook een verademing,de 130 pk is een zalige motor voor deze wagen(waarom heb ik zitten twijfelen over de 160pk bleek gisteren)de stoelen zijn werkelijk zeer comfortabel,het schakelen verloopt lekker soepel en de ophanging is zeer comfort gericht.opel is weer springlevend...
                    Ik heb de mijne nu al 1,5 mnd en vraag mij af waar jij die digitale snelheidsweergave kunt zien? Ik zie dit niet op de mijne, ofwel moet ik dringend mijn boekje eens nalezen. Heb zelf cosmo, gold pack, leder, afl xenon + 19" velgen.

Comment

• 1 - Gtske : Geleverd
                      2 - desmet! : Geleverd
                      3 - Geff : 4drs Sport 2.0CDTI 160pk : Geleverd
                      4 - arie26 : Geleverd
                      5 - louisrr : besteld begin december, levering..........i don't know.
                      1.6 turbo sport 180-pk, saphire black,20 inch,introductiepakket,park expert,infinity,sensor pakket,bandenspanningscontrole-systeem,electrisch inklapbare spiegels.
                      6 - dirk59 :Besteld 12/12/2008 4drs 2.0T Sport 220pk - levering: week 10
                      7 - lusto : 4drs Sport 2.0 CDTI 130pk : Geleverd
                      8 - adnkoks : 4d Edition 2.0 CDTI 130pk - besteld : 26/01/2009 - levering : week 11
                      9 - casbas : 5 deurs, business, 2.0 CDTI130 pk besteld: 30/12, levering 17/2
                      10 - PepeBel4 : besteld : 24/12/2008 - levering : rond 05/02 verwacht in garage
                      11 - McClane : ST Edition 2.0CDTI 110pk : besteld : 30/12/2008 - levering : week 12
                      12 - Racingboy : 5drs Sport 2.0CDTI 160pk : besteld: 30/12/2008 - levering: week 7
                      13 - Egeltje : Geleverd
                      14 - FCB : 4drs Cosmo 1.8 140PK : besteld : 19/01/2009 - levering : week 13
                      15 - 2.0T :
                      16 - Twente70 : 4drs Sport 2.0 Turbo - besteld : 4-12-2008 - levering nog steeds onbekend
                      17 - JohnnyGazet : -5d Cosmo 2.0 CDTI 160 pk-besteld 24/10 (wegvallen opel-eye 28/1) - levering week 10
                      18 - Jackie74 : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk : besteld 20/01/2009 - levering week 22
                      19 - Opelken : besteld 12/01/2009 - verwacht begin maart
                      20 - Thomas20VT :
                      21 - Sig : 5dr 1.6T - besteld 02-01-09 - verwacht medio april
                      22 - Voodoo077 : 5dr Sport 2.0CDTI 160pk -besteld 24/01 - levering week 12 (?)
                      23 - mike : besteld: 09/01/2009 - levering: week 11
                      24 - bereboot :
                      25 - eurowines : ST cosmo cdt1 130 pk besteld 24/1 - levering in mei
                      26 - split-second : ST cosmo cdti 130pk besteld 26/1 - levering in mei
                      27 - The Albone :
                      28 - ironmangeorges : besteld 26/1/09 - levering W14 (2 April)
                      29 - Chriske : 4dr Edition 2.0 Cdti 130pk : besteld 26/1/09 - vooropgestelde levering W11, huidige planning W10
                      30 - ENO : ST Edition CDTI 130pk - besteld 4/02/2009 - levering mei/juni :
                      31 - Mr. Blonde : besteld 18/12/2008 - verwacht medio maart
                      32 - Appelgoedje :4d Edition 2.0 CDTI 110pk - besteld : 21/01/2009 - levering : eind mei
                      33 - dungen2003 : ST Executive 2.0 CDTI 130 Pk :
                      34 - geldrop e.o. besteld 4 februari - levering 9 juni: ST 1.6 turbo business

Comment

En hoe bevalt uw Insignia?
                        Mijn Insignia is een heel prettige wagen om mee te rijden, hij voldoet volledig aan mijn verwachtigen. De 130 pk vind ik persoonlijk niet te licht, 160 pk zal wel plezanter zijn maar voor mij voldoet hij. Hij is minstens even snel dan mijn GTS120pk, maar rijdt stukken beter en is ook stiller. Tot nu toe héééééél tevreden. Nog vragen? stel ze gerust.

Comment

• Heeft de Insignia eigenlijk een follow me home systeem, hiermee bedoel ik dat de lichten een vertraagde uitschakeling hebben? Of als je in het donker je wagen open doet dat de koplampen ook automatisch aan gaan?

Comment

• Mooie film.

Comment

Heeft de Insignia eigenlijk een follow me home systeem, hiermee bedoel ik dat de lichten een vertraagde uitschakeling hebben? Of als je in het donker je wagen open doet dat de koplampen ook automatisch aan gaan?
                              Ja dat heeft hij, beiden.
                              Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
                              Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
                                Ja dat heeft hij, beiden.
                                Gtske eens een vraagje, is dat bij u ook zo, als je de navigatie op nachtkleuren zet, dat er bovenaan een zwarte lijn ( een soort horizon ) te zien is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rastar Bekijk Berichten
                                  Ik heb de mijne nu al 1,5 mnd en vraag mij af waar jij die digitale snelheidsweergave kunt zien? Ik zie dit niet op de mijne, ofwel moet ik dringend mijn boekje eens nalezen. Heb zelf cosmo, gold pack, leder, afl xenon + 19" velgen.
                                  Op de linkerstuurhendel zit een knop menu, toets deze knop in en je komt in een voertuigmenu terecht, toets je nogmaals en je komt in het displaymenu.
                                  Op laatste positie vind je de digitale snelheidsweergave.

Als je op het display het verbruik of de tripmeters hebt dan kan je gewoon door te scrollen met het wieltje op je linkerstuurhendel naar benden scrollen en dan heb je de digitale snelheidsweergave.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lusto Bekijk Berichten
                                    Gtske eens een vraagje, is dat bij u ook zo, als je de navigatie op nachtkleuren zet, dat er bovenaan een zwarte lijn ( een soort horizon ) te zien is?
                                    Ja dat is zo, precies zo'n ondergang, je ziet ook wat wolken met nog een beetje zonlicht. Prachtig!
                                    In dagweergave heb je ook wolken aan de horizon.

Comment

• + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
                                        Ja dat is zo, precies zo'n ondergang, je ziet ook wat wolken met nog een beetje zonlicht. Prachtig!
                                        In dagweergave heb je ook wolken aan de horizon.
                                        Gtske, heb jij op die midden console ook navi gegevens? Heb ergens gelezen dat dit mogelijk is, maar heb dit ook nog niet gezien.

Comment

Working...
                                        X