Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ironmangeorges Bekijk Berichten
    De diesel motoren worden deze door opel zelf gemaakt ? Ik heb vernomen dat opel enkel benzinemotoren maken en de dieselmotoren ( fiat ) zou maken .
    De oude die in de Vectra staken waren van fiat, maar de huidige in de Insignia niet meer dacht ik?
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tomira Bekijk Berichten
      hoi geldrop

de standaard 17 '' stalen velg heeft geen wieldop meer,ze heeft de look van een lichtmetalen velg,alleen de kleur is wat matter
      heu???? ik heb de standaard 17" op mijn Insignia genomen, en volgens de verkoper gaat het wel over een wieldop die over de velg staat hoor.... Of zou de verkoper niet weten wat hij verkoopt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tomira Bekijk Berichten
        hoi geldrop

de standaard 17 '' stalen velg heeft geen wieldop meer,ze heeft de look van een lichtmetalen velg,alleen de kleur is wat matter
        Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk Berichten
        @tomira: ik heb er nooit zo naar gevraagd maar dit wist ik dus niet. Bedankt voor de info. Dan wordt het dus de stalen velg voor mij.
        Oorspronkelijk geplaatst door ENO Bekijk Berichten
        heu???? ik heb de standaard 17" op mijn Insignia genomen, en volgens de verkoper gaat het wel over een wieldop die over de velg staat hoor.... Of zou de verkoper niet weten wat hij verkoopt?
        Zijn idd wieldoppen. Vijfspaak stalen velg zit achter de vijfspaak wieldop verstopt.
        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
          De oude die in de Vectra staken waren van fiat, maar de huidige in de Insignia niet meer dacht ik?
          Zijn die nu niet door VM Motori ontworpen & gefabriceerd?

Mvg,
          =================
          2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
            Zijn die nu niet door VM Motori ontworpen & gefabriceerd?

Mvg,
            Ik dacht dat het zoiets was ja.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door APPELGOEDJE Bekijk Berichten
              Ik heb ook Edition , maar de 110pk + lauchpakket met de 5 spaaks 18" velgen+mistlampen+afneembare trekhaak+ruimtebesparend reservewiel besteld.
              Ik spring volgende week nog es binnen bij dealer, misschien weet hij ondertussen al meer
              Hopelijk krijg je meer concreet nieuws.

Comment

• Persoonlijk vind ik een verlaging van veren en andere schokdempers veel beter, zeker naar comfort op slechte wegen toe maar er zijn nog géén schokdempers te verkrijgen die zouden werken i.c.m. Flexride. Zou te maken hebben met die magneetdeeltjes die erin zitten . Tijd brengt raad !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                  Zijn idd wieldoppen. Vijfspaak stalen velg zit achter de vijfspaak wieldop verstopt.
                  mmmm, als je naar de brochure kijkt van dan lijkt me die vijfspaaks stalen velg een echte velg zonder sierdeksel. Zie geen grijze stalen velg achter die vijf spaken.
                  Kan mis zijn maar denk niet dat opel nu nog met sierdeksel werkt voor de Insignia.
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Mijn broer heeft zo'n stalen velgen met wieldoppen. En je merkt het inderdaad niet, het ziet er zo uit als op de brochure die je hier toont.
                    2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                    2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                    2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
                      Mijn broer heeft zo'n stalen velgen met wieldoppen. En je merkt het inderdaad niet, het ziet er zo uit als op de brochure die je hier toont.
                      Inderdaad, de stalen velg heeft een stervorm waarover een wieldeksel past dat de 5 spaken bedekt en eveneens de rand van het wiel. Hierdoor lijken het precies alu velgen. Zelfde concept als op de Astra, maar iets andere vorm.

Comment

• @ Lusto, knappe foto's trouwens!

Wat zijn jou bevindingen van de wagen?

Comment

@ Lusto, knappe foto's trouwens!

Wat zijn jou bevindingen van de wagen?
                          http://www.autoforum.be/showthread.p...06#post3233706

Comment

• Hehe, das al een week geleden. Nog steeds even enthousiast erover dus

Comment

Hehe, das al een week geleden. Nog steeds even enthousiast erover dus
                              Natuurlijk, elke keer ik er mee vertrek doet het me plezier zo'n prachtige wagen te mogen besturen. Vooral in het donker, want dan kun je volop genieten van de AFL, buitengewoon indrukwekkend . Ik zou zeggen nog een dag of 2 geduld.....
                              Last edited by ; 11/02/2009, 22:14.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ironmangeorges Bekijk Berichten
                                De diesel motoren worden deze door opel zelf gemaakt ? Ik heb vernomen dat opel enkel benzinemotoren maken en de dieselmotoren ( fiat ) zou maken .
                                De 2.0cdti's zijn en doorontwikkeling van de 1.9cdti, dus ook van Fiat afkomstig. Dezelfde motor ligt trouwens ook in de nieuwe Lancia Delta
                                2012 Opel Astra ST Ecoflex
                                2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ENO Bekijk Berichten
                                  blijkt idd een wieldop te zijn,heb ik gemerkt bij het laten plaatsen van winterbanden...dus geldrop,excuus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lusto Bekijk Berichten
                                    Natuurlijk, elke keer ik er mee vertrek doet het me plezier zo'n prachtige wagen te mogen besturen. Vooral in het donker, want dan kun je volop genieten van de AFL, buitengewoon indrukwekkend . Ik zou zeggen nog een dag of 2 geduld.....
                                    Ik heb er eergisteren ook even in mijne gezeten en inderdaad, de AFL is indrukwekkend.

Nog 62 u en 10 minuten om exact te zijn

Comment

Ik heb er eergisteren ook even in mijne gezeten en inderdaad, de AFL is indrukwekkend.

Nog 62 u en 10 minuten om exact te zijn
                                      Mooi valentijnscadeau

Comment

• Inderdaad, was het maar waar! Maar ja, de bloemen die ik krijg, gaan rechtstreeks naar m'n vriendin, das dan ook weer uitgespaard (Ze moest het eens weten...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chriske Bekijk Berichten
                                          Ja, toch wel. Dit lijkt mij bizar. Ik heb de mijne dus op 26/01 besteld, en de verkoper maakte zich sterk te kunnen leveren in week 11.
                                          5 dagen later was hij al opgenomen in de planning en voorziene levering week 10.
                                          Gisteren nog eens langs geweest in de garage, en de productiedatum is ook gekend, nl. 17/02.
                                          Heeft het misschien met de verschillen te maken??? Ik heb een Edition 2.0 cdti 130 pk besteld in metrokleur. Maar ik heb niet geopteerd voor het launchpakket. Enkel nog beige leder, mistlampen, parkpilot en de 5 spaaks velgen 18".
                                          Wel raar 11/12 besteld en waarschijnlijk week 13 levering

Comment

Working...
                                          X