Oorspronkelijk geplaatst door ironmangeorges
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
-
Oorspronkelijk geplaatst door tomira Bekijk Berichtenhoi geldrop
de standaard 17 '' stalen velg heeft geen wieldop meer,ze heeft de look van een lichtmetalen velg,alleen de kleur is wat matter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tomira Bekijk Berichtenhoi geldrop
de standaard 17 '' stalen velg heeft geen wieldop meer,ze heeft de look van een lichtmetalen velg,alleen de kleur is wat matterOorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk Berichten@tomira: ik heb er nooit zo naar gevraagd maar dit wist ik dus niet. Bedankt voor de info. Dan wordt het dus de stalen velg voor mij.Oorspronkelijk geplaatst door ENO Bekijk Berichtenheu???? ik heb de standaard 17" op mijn Insignia genomen, en volgens de verkoper gaat het wel over een wieldop die over de velg staat hoor.... Of zou de verkoper niet weten wat hij verkoopt?1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDe oude die in de Vectra staken waren van fiat, maar de huidige in de Insignia niet meer dacht ik?
Mvg,=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk BerichtenZijn die nu niet door VM Motori ontworpen & gefabriceerd?
Mvg,Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door APPELGOEDJE Bekijk BerichtenIk heb ook Edition , maar de 110pk + lauchpakket met de 5 spaaks 18" velgen+mistlampen+afneembare trekhaak+ruimtebesparend reservewiel besteld.
Ik spring volgende week nog es binnen bij dealer, misschien weet hij ondertussen al meer
Comment
-
Persoonlijk vind ik een verlaging van veren en andere schokdempers veel beter, zeker naar comfort op slechte wegen toe maar er zijn nog géén schokdempers te verkrijgen die zouden werken i.c.m. Flexride. Zou te maken hebben met die magneetdeeltjes die erin zitten . Tijd brengt raad !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenZijn idd wieldoppen. Vijfspaak stalen velg zit achter de vijfspaak wieldop verstopt.
Kan mis zijn maar denk niet dat opel nu nog met sierdeksel werkt voor de Insignia.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Mijn broer heeft zo'n stalen velgen met wieldoppen. En je merkt het inderdaad niet, het ziet er zo uit als op de brochure die je hier toont.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenMijn broer heeft zo'n stalen velgen met wieldoppen. En je merkt het inderdaad niet, het ziet er zo uit als op de brochure die je hier toont.
Comment
-
@ Lusto, knappe foto's trouwens!
Wat zijn jou bevindingen van de wagen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten@ Lusto, knappe foto's trouwens!
Wat zijn jou bevindingen van de wagen?
Comment
-
Hehe, das al een week geleden. Nog steeds even enthousiast erover dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenHehe, das al een week geleden. Nog steeds even enthousiast erover dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ironmangeorges Bekijk BerichtenDe diesel motoren worden deze door opel zelf gemaakt ? Ik heb vernomen dat opel enkel benzinemotoren maken en de dieselmotoren ( fiat ) zou maken .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ENO Bekijk Berichtenheu???? ik heb de standaard 17" op mijn Insignia genomen, en volgens de verkoper gaat het wel over een wieldop die over de velg staat hoor.... Of zou de verkoper niet weten wat hij verkoopt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lusto Bekijk BerichtenNatuurlijk, elke keer ik er mee vertrek doet het me plezier zo'n prachtige wagen te mogen besturen. Vooral in het donker, want dan kun je volop genieten van de AFL, buitengewoon indrukwekkend . Ik zou zeggen nog een dag of 2 geduld.....
Nog 62 u en 10 minuten om exact te zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenIk heb er eergisteren ook even in mijne gezeten en inderdaad, de AFL is indrukwekkend.
Nog 62 u en 10 minuten om exact te zijn
Comment
-
Inderdaad, was het maar waar! Maar ja, de bloemen die ik krijg, gaan rechtstreeks naar m'n vriendin, das dan ook weer uitgespaard (Ze moest het eens weten...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chriske Bekijk BerichtenJa, toch wel. Dit lijkt mij bizar. Ik heb de mijne dus op 26/01 besteld, en de verkoper maakte zich sterk te kunnen leveren in week 11.
5 dagen later was hij al opgenomen in de planning en voorziene levering week 10.
Gisteren nog eens langs geweest in de garage, en de productiedatum is ook gekend, nl. 17/02.
Heeft het misschien met de verschillen te maken??? Ik heb een Edition 2.0 cdti 130 pk besteld in metrokleur. Maar ik heb niet geopteerd voor het launchpakket. Enkel nog beige leder, mistlampen, parkpilot en de 5 spaaks velgen 18".
Comment
Comment