Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kan je die USB/AUX aansluitingen 90° neerklappen ?
Als ik die foto bekijk lijkt het we allersinds mogelijk om die aansluiting wat te draaien, maar of dat de volledige 90° kan neergeklapt worden durf ik niet zeggen.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Als ik die foto bekijk lijkt het we allersinds mogelijk om die aansluiting wat te draaien, maar of dat de volledige 90° kan neergeklapt worden durf ik niet zeggen.
Niet de volledige 90° laat ons zeggen een graad of 10.
Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Audi A3 Sportback Amibition 2013
Jammer genoeg geen enkel sport versie bij de garage om te testen deze avond.
In ieder geval de C5 getest en die kon me niet bekoren.
Nu nog de keuze maken of ik een kleine opleg wil doen voor de 130pk Edition ST of een grote persoonlijke opleg voor de 130pk Sport ST maar moet deze week echt wel bestellen wil ik tegen eind juli de Isignia hebben.
Yeszz, de 1.6 T heeft er 2: eentje voor bij lage toerentallen en dan neemt de ander het over bij de hogere toerentallen.
De motor levert vanaf 2200 toeren de volle 230Nm maar heeft ook een 'overboost' functie waardoor er 5 seconden lang 260Nm (dacht ik) uitgeperst wordt.
Het vreemde is dat dze motor in de Astra al vanaf 2000 toeren de 230Nm geeft...
Hoe die overboost in werking gezet wordt heb ik nergens kunnen vinden: ik vermoed dat je dan het gaspedaal zo goed helemaal moet intrappen, de versnellingsbak in zijn 4, 5 of 6 moet hebben staan en je toerenaantal onder een bepaalde grens zit ( b.v. 3500rpm), waardoor de motormanagement "ziet" dat je even een extra zetje nodig hebt en geen tijd hebt om terug te schakelen..... zo iets van die trant.
De 1.6T is geen biturbo.... Maar een Twinscroll turbo.. Zelfde principe als de 2.0 T.
Een Biturbo zijn 2 apparte turbo's.
Een Twinscroll turbo is een turbo met ook 1 turbine alleen de toevoer van de uitlaatgassen is anders...
De uitlaatgassen van cilinder 1 en 4, en die van cilinder 2 en 3 worden gescheiden naar de turbo gevoerd. Deze worden net voor de turbine bij elkaar gebracht, zodat je optimaal gebruik van de uitlaatgassen kunt maken.
Bij Opel 500 euro per velg. Dan misschien beter op ebay zoeken.
Achteraf gaat zeer waarschijnlijk niet, althans niet tegen die € 500 per velg. Ik wilde de upgrade van 18" naar 19" op de business edition (voordat ik de sport nam) en daar kostte die velg al € 429 per stuk excl. band! Dit is wel nl prijs..
Achteraf gaat zeer waarschijnlijk niet, althans niet tegen die € 500 per velg. Ik wilde de upgrade van 18" naar 19" op de business edition (voordat ik de sport nam) en daar kostte die velg al € 429 per stuk excl. band! Dit is wel nl prijs..
Is het eigenlijk nodig om dit in een map te gieten? Kan je bijvb de bestanden niet beter los op de stick zetten,want soms is een map een onnodige omweg. Bij het installeren van Tom-Tomkaarten op mijn pda had ik hetzelfde probleem nl die bepaalde inhoud (kaarten europa)van de opslagkaart kon -in map- niet gelezen worden,maar wel als alle gegevens los stonden.Dit had geen invloed op de rest bijv foto's ofzo want dat kon perfect in map.
Is het eigenlijk nodig om dit in een map te gieten? Kan je bijvb de bestanden niet beter los op de stick zetten,want soms is een map een onnodige omweg. Bij het installeren van Tom-Tomkaarten op mijn pda had ik hetzelfde probleem nl die bepaalde inhoud (kaarten europa)van de opslagkaart kon -in map- niet gelezen worden,maar wel als alle gegevens los stonden.Dit had geen invloed op de rest bijv foto's ofzo want dat kon perfect in map.
Heren,
en wat als je een u3p lijst aanmaakt en deze mee op je stick zet, dan hoef je geen mappen te maken en heb je toch in een klap al de liederen die je op dat moment wil beluisteren. Deze die niet weten wat het is: het is een lijst die je zelf kan aanmaken in een teksteditor, je zet de liederen genummerd in de volgorde onder elkaar en geeft het document de extensie .u3p . Vb.: simply red.u3p . Er bestaan ook andere extensies voor dat soort lijsten maar ik weet niet hoe die noemen.
Ik weet niet als dit lukt, ikzelf zal het pas in April kunnen uitproberen , laat me iets weten aub.
Heren,
en wat als je een u3p lijst aanmaakt en deze mee op je stick zet, dan hoef je geen mappen te maken en heb je toch in een klap al de liederen die je op dat moment wil beluisteren. Deze die niet weten wat het is: het is een lijst die je zelf kan aanmaken in een teksteditor, je zet de liederen genummerd in de volgorde onder elkaar en geeft het document de extensie .u3p . Vb.: simply red.u3p . Er bestaan ook andere extensies voor dat soort lijsten maar ik weet niet hoe die noemen.
Ik weet niet als dit lukt, ikzelf zal het pas in April kunnen uitproberen , laat me iets weten aub.
Dat klopt, het is het enige wat lukt om wat volgorde erin te krijgen. Random afspelen per map lukt niet...., er zijn 2 formaten die ondersteund worden .m3u en .pls; het is een must anders moet je alles in alfabetische volgorde (op de bestandsnaam) aanhoren.
Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Audi A3 Sportback Amibition 2013
Vanmiddag hiermee gereden en dit rijdt zoveel beter dan een 1.8. Veel meer trekkracht, een genot bij het inhalen. Maakt geen rumoer....gewoon een fantastisch motor.
Heb gelijk de knoop door gehakt en er één besteld. Voorlopig staat de levering gepland voor week 16.
Specs:
1.6T Cosmo
Black Sapphire
20" OPC Design velgen
Bi-Xenon
Flexride
Sportstoelen met geperforeerd leder
DVD800 Navi
Auto Alarm
Park Expert
Bandenspanningscontrole-systeem
Opel Eye heb ik geschrapt. De dealer gaf aan dat het systeem nog niet optimaal werkt.
Vanmiddag hiermee gereden en dit rijdt zoveel beter dan een 1.8. Veel meer trekkracht, een genot bij het inhalen. Maakt geen rumoer....gewoon een fantastisch motor.
Heb gelijk de knoop door gehakt en er één besteld. Voorlopig staat de levering gepland voor week 16.
Specs:
1.6T Cosmo
Black Sapphire
20" OPC Design velgen
Bi-Xenon
Flexride
DVD800 Navi
Auto Alarm
Park Expert
Opel Eye heb ik geschrapt. De dealer gaf aan dat het systeem nog niet optimaal werkt.
Dus ook ik ga ongeduldig wachten.
Ik denk dat de 1.6T bij de benzines zowat de beste keuze is.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Opel heeft uitstekende februari dankzij Duitse schrootpremie
De Duitse autobouwer Opel gaat de beste maand februari van de afgelopen vijf jaar hebben dankzij de milieupremie van de Duitse regering.
Het getroffen Opel, dat samen met moederbedrijf General Motors vecht om te overleven, zal in februari meer dan 40.000 wagens verkocht hebben in Duitsland. Het afgelopen weekend alleen al werden 2.000 verkopen afgesloten.
Opel verkocht dankzij de schrootpremie vooral kleine wagens zoals de Agila, Corsa en Meriva. Maar ook de verkoop van de Insignia overtreft de verwachtingen.
In 2008 daalde de afzet van Opel/Vauxhall in Europa met 10,5 pct tot 1,46 miljoen wagens. Het marktaandeel van General Motors daalde van 9,5 tot 9,3 pct. (belga/mvdb)
Insignia sport 130 pk ST met gold pack en 17 inch velgen ipv 18 inch kleur metro
Mag ik je dan toevoegen aan de lijst met personen die een Insignia hebben besteld? Zo ja, laat je dan ook eventjes weten wanneer je hem hebt besteld en wanneer de verwachte levering zal zijn. Dan vul ik de lijst wel aan.
Ofwel doe je het zelf. Is des te makkelijker.
Specs:
1.6T Cosmo
Black Sapphire
20" OPC Design velgen
Bi-Xenon
Flexride
DVD800 Navi
Auto Alarm
Park Expert
Dus ook ik ga ongeduldig wachten.
Voeg je je dan toe aan de lijst met personen die een Insignia hebben besteld?
Of als nog laten weten wanneer je hem besteld hebt en wanneer de verwachte levering is dan wil ik de lijst gerust wel aanvullen.
Voeg je je dan toe aan de lijst met personen die een Insignia hebben besteld?
Of als nog laten weten wanneer je hem besteld hebt en wanneer de verwachte levering is dan wil ik de lijst gerust wel aanvullen.
Vul de lijst maar aan ! Vandaag besteld. Levering week 16.
Comment