Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• @peet neelen & McClane,
    Bedankt voor de foto's

@Racingboy,
    Kan volgens mij nog wel goed komen met een software upgrade.
    Uiteindelijk is dat toch zo erg niet. De buitenspiegels op mijn Passat kunnen ook elektrisch inklappen maar gebruik dat eigenlijk nooit.
    Ik vind dat zo een stom zicht als die ingeklapt zijn
    Last edited by ; 07/03/2009, 14:09.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fico99 Bekijk Berichten
      @Racingboy,
      Komt volgens mij wel goed komen met een software upgrade.
      Uiteindelijk is dat toch zo erg niet. De buitenspiegels op mijn Passat kunnen ook elektrisch inklappen maar gebruik dat eigenlijk nooit. Ik vind dat zo een stom zicht als die ingeklapt zijn
      Ik vind het wel erg als je er 175 euro hebt voor betaald. Als Opel nu gezegd had dat het niet via de sleutel ging, had ik deze optie niet genomen.
      Het is misschien een stom zicht, maar als m'n wagen naast een straat staat, voel ik me toch iets veiliger als m'n spiegels ingeklapt zijn
      2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
      2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
      2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
        Ik vind het wel erg als je er 175 euro hebt voor betaald. Als Opel nu gezegd had dat het niet via de sleutel ging, had ik deze optie niet genomen.
        Ja, dat is waar.

Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
        Het is misschien een stom zicht, maar als m'n wagen naast een straat staat, voel ik me toch iets veiliger als m'n spiegels ingeklapt zijn
        Tja, maar als je spiegels ingeklapt zijn, raken ze misschien wel makkelijker je deuren of wielkasten he?
        Ik gebruik die functie in feite alleen maar in smalle ondergrondse parkeerplaatsen, en dan nog...
        Bovendien heb je het voordeel dat manuele inklapbare spiegels makkelijker meegeven. Als ze daar eens tegenrijden gaan ze minder snel kapot. Met een beetje geluk klappen ze bij een aanrijding gewoon in.
        Last edited by ; 07/03/2009, 14:19.

Comment

• Ja, dan moet je een geluk bij een ongeluk hebben hé. Hopelijk komt er niets aan mijn wagen. Nog een 30 km en dan zit ik aan 1000 km

Mail naar Opel is verstuurd. Ben benieuw wanneer en wat voor antwoord ik krijg...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fico99 Bekijk Berichten
            Ja, dat is waar.

Tja, maar als je spiegels ingeklapt zijn, raken ze misschien wel makkelijker je deuren of wielkasten he?
            Ik gebruik die functie in feite alleen maar in smalle ondergrondse parkeerplaatsen, en dan nog...
            Bovendien heb je het voordeel dat manuele inklapbare spiegels makkelijker meegeven. Als ze daar eens tegenrijden gaan ze minder snel kapot. Met een beetje geluk klappen ze bij een aanrijding gewoon in.

gisteren ook van alles geprobeerd om de spiegels in beweging te krijgen,met de sleutel,er tegen aan duwen,via de auto-instellingen...geen beweging in te krijgen.als je er een beetje te hard tegen duwt,dan klapt ie wel makkelijk dicht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tomira Bekijk Berichten
              gisteren ook van alles geprobeerd om de spiegels in beweging te krijgen,met de sleutel,er tegen aan duwen,via de auto-instellingen...geen beweging in te krijgen.als je er een beetje te hard tegen duwt,dan klapt ie wel makkelijk dicht.
              Dat is een veiligheid voor voetgangers, en ook voor je eigen spiegels denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Abolone Bekijk Berichten
                Mag ik eens nieuwsgierig zijn en vragen wat jij ongeveer betaald voor een full ominum in de veronderstelling natuurlijk dat je dat genomen hebt. Ik betaal jaarlijks 1235€ voor een bonus malus van 04. Hierin zit ook de verzekering 'extra dekking bestuurder'
                Ik betaal voor full omnium (3 jaar 100% prijswaarborg + €250 vrijstelling) bonus/malus -2 de prijs van €1077 voor de Cosmo 2.0Cdti 160 pk.
                Last edited by ; 07/03/2009, 15:23.

Comment

• Zwaar aan het twijfelen over het kleur, we hadden eigenlijk de technical grey besteld, maar nu ik die rode gezien heb, begin ik te twijfelen.
                  Rood met beige interieur is natuurlijk ook geen misse combinatie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rêve d'Or Bekijk Berichten
                    Zwaar aan het twijfelen over het kleur, we hadden eigenlijk de technical grey besteld, maar nu ik die rode gezien heb, begin ik te twijfelen.
                    Rood met beige interieur is natuurlijk ook geen misse combinatie.
                    Ik zou zelfs zeggen dat dit heeeel mooi is want dat had ik op mijn Omega ook in Marseillerood en beige binnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                      @ peet nelen max 3 foto's per post.
                      Waarom maar 3 (is daar reden voor) , kan je nadien als de auto geleverd is nog foto's invoegen bovenaan of had ik daar 3 post moeten maken voor foto's ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ironmangeorges Bekijk Berichten
                        Waarom maar 3 (is daar reden voor) , kan je nadien als de auto geleverd is nog foto's invoegen bovenaan of had ik daar 3 post moeten maken voor foto's ?
                        Zie puntje 10.

Dit omwille van leden met een oudere minder zware computer de kans te geven het forum op een snelle manier te kunnen doorbladeren. Als er in sommige posts vele zware foto's staan dan gaan deze pagina's voor die mensen zeer traag open.
                        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Zie puntje 10.

Dit omwille van leden met een oudere minder zware computer de kans te geven het forum op een snelle manier te kunnen doorbladeren. Als er in sommige posts vele zware foto's staan dan gaan deze pagina's voor die mensen zeer traag open.
                          Bedankt , nu heb ik het reglement ook eens gelezen .

Comment

Zie puntje 10.

Das meer een regel van 5j geleden. maar ik geef jullie wel gelijk want sommige mensen quoten hier foto's en als er dan 10 in 1 post staan wordt dat lang om te blijven volgen...

@ironmangeorges: je had 3 posts moeten maken en leeg laten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hellas Bekijk Berichten
                              Moest het lukken wil je dan even zien naar de achterbumper van de ST Cosmo a.u.b. De achterbumper van de ST in Lier is, naast beschermplaatjes in de kofferruimte zelf, voorzien van metalen beschermstrip. Dus deze bescherming moet dan toch ook op andere modellen te verkrijgen zijn....
                              Oorspronkelijk geplaatst door fico99 Bekijk Berichten
                              Dat zou heel erg leuk zijn!
                              Ik kijk nu al uit naar je foto's!
                              Momenteel heb ik deze foto (zie bijlage) als Desktop Background en vind ik persoonlijk één van de mooiste foto's van de ST
                              Hier de foto's die ik vandaag heb getrokken bij garage Leyssen.
                              Foto 1 : Technical grey ST Edition met 18" 13-spaaks velgen : hadden ze in de garage staan omdat dit één van de wagens is die in de showroom komt te staan.
                              Foto 2 : Inkijk in koffer. Je ziet dat de bumper niet is beschermd. De bescherming van de bumper is alleen voor de Sport & Cosmo-versies.
                              Foto 3 : Ruimte onder de laadvloer. Is één groot vlakke ruimte afgeschermd met een gevormd dun tapijt.
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Hier de foto's die ik vandaag heb getrokken bij garage Leyssen.
                                Foto 1 : Onder de ruimte onder de laadvloer kan je, indien de optie genomen, een thuiskomertje vinden. Het is nog steeds niet 100% duidelijk of een volwaardig reserve-wiel 18" voor de ST geleverd kan worden. Bij Leyssen wisten ze dit ook niet 100% en van de invoerder hebben ze ook geen duidelijk antwoord gekregen..
                                Foto 2 : 4-deurs in kleur Royal Blue. Daar de wagen binnen stond om te poetsen, daar deze maandag/dinsdag geleverd wordt aan de klant, is de kleur niet 100% duidelijk zichtbaar. Deze foto is getrokken MET flits
                                Foto 3 : Dezelfde wagen in Royal Blue maar nu getrokken zonder flits. Groot verschil tussen met en zonder flits. Om het verschil duidelijk te zien moet je de kleuren effectief gaan bekijken bij de dealer.
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

Foto 1 + 2 + 3: Technical grey ST Edition 130pk met 18" 5-dubbele spaaks velgen. Besteld door klant.
                                  Bijgevoegde Bestanden
                                  Last edited by ; 07/03/2009, 19:47.

Comment

Foto 1 + 2 + 3: Metro ST Cosmo 160pk met 19" 10- spaaks velgen. Besteld door klant.
                                    Deze wagen is bijna hetzelfde zoals ik heb besteld. Alleen heb ik een 130pk & de 18" 5 dubbele spaaks velgen. Opties in vergelijking met de mijne
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

Foto 1 + 2 + 3 : Technical Grey ST Cosmo 130pk met 19" 10- spaaks velgen. Besteld door klant.
                                      Op foto 3 zie dan goed de verduisterde zijruiten.
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

Foto 1 + 2 + 3 : Technical Grey Edition 110pk Deze is zo basic als maar mogelijk is. Zo zie je hier goed de standaard 17" stalen velgen waarop dan de deksel nog moeten komen.
                                        Eerlijk toch : Ziet er toch niet uit hé
                                        Op foto 3 zie dan, zoals ook al meegegeven in dit forum, dat je zonder het navigatie-pakket je een gewone antenne hebt ipv de vin
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

Toegevoegd vind je de foto's ter vergelijking voor de bumperbescherming bij de ST.

Foto 1 : ST Edition
                                          Foto 2 & 3 : ST Cosmo

Bij de Cosmo & Sport is deze bumperbescherming standaard
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X