Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door friemel Bekijk Berichten
    Voor heeeeeel veeeeel foto's van de Insignia:

http://gmeurope.info/MOPIDB/viewcata...angepage.htm?1
    At the moment the is server unable to fulfill this request. Click to go back to the previous site.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Of deze:

en dan even rechts boven via het zoekveld even 'Insignia' zoeken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door friemel Bekijk Berichten
        Of deze:

en dan even rechts boven via het zoekveld even 'Insignia' zoeken.
        Dat werkt wel ja.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Weet er iemand wanneer die 190 pk diesel ter beschikking is met het adaptive 4*4 onderstel?

Kent er iemand de elleboogbreedte op de achterbank, want die vind ik nergens in de technische documentatie.

Comment

• even gekeken op de duitse site, zou voor zomer 2009 zijn, eventueel te overwegen om nog even te wachten dan.

Rest nog enkel mijn 2de vraag?

Comment

• naar dealer gebeld ondertussen: bestelbaar vanaf 20 maart, produktie augustus

op mijn 2de vraag kon hij ook niet antwoorden (krijg je 3 kinderstoelen naast elkaar in die bak of niet?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichten
                naar dealer gebeld ondertussen: bestelbaar vanaf 20 maart, produktie augustus

op mijn 2de vraag kon hij ook niet antwoorden (krijg je 3 kinderstoelen naast elkaar in die bak of niet?)
                Ja dat gaat heb dit getest

Zit ook met 3 kinderstoelen daarmee was dit een vereiste dat ik dit eens kon proberen in real life.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
                  Ja dat gaat heb dit getest

Zit ook met 3 kinderstoelen daarmee was dit een vereiste dat ik dit eens kon proberen in real life.
                  Bende konijnen
                  Je mag ook een kinderstoel vooraan zetten hé!
                  En de vrouw? In de koffer of vergeten bij het tanken!

Comment

• hoe zet je de middelste op zijn plaats?
                    met een welgemikte worp ofzo. ik stamp lize nu al per ongeluk met haar hoofd tegen het plafond, waardoor ze uit wraak de kopsteun vooraan vast neemt en het gevecht begint. dus kan ik me inbeelden da teen kindje over de eerste zitting overheffen, in de middelste placeren en dan nog eens die riempjes vast doen geen kattepis is
                    wimoptiek.be op

Comment

• Misschien beter allebei een trekhaak en aanhangwagen gekocht. Dan heb je de auto helemaal voor jezelf. Geen gezeur, geen gejank en de muziek zo luid als je wil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spoenk Bekijk Berichten
                        Misschien beter allebei een trekhaak en aanhangwagen gekocht. Dan heb je de auto helemaal voor jezelf. Geen gezeur, geen gejank en de muziek zo luid als je wil.
                        zal een trekhaak opstaan sowieso, maar als dat gaat met 3 stoelen naast elkaar, dan wordt dit ook een kanshebber ipv een SMax of opnieuw een Croma.

Ga dan wel gaan voor zo'n biturbo versie en aantal opties als leasingprijs meevalt (maar als ik zie dat een full option 160 pk versie lukt, zal dat wel meevallen).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                          hoe zet je de middelste op zijn plaats?
                          met een welgemikte worp ofzo. ik stamp lize nu al per ongeluk met haar hoofd tegen het plafond, waardoor ze uit wraak de kopsteun vooraan vast neemt en het gevecht begint. dus kan ik me inbeelden da teen kindje over de eerste zitting overheffen, in de middelste placeren en dan nog eens die riempjes vast doen geen kattepis is
                          die van mij hebben benen en voeten gekregen, die kruipen tot daar en dan is het even wroeten met de handen hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                            Bende konijnen
                            Je mag ook een kinderstoel vooraan zetten hé!
                            En de vrouw? In de koffer of vergeten bij het tanken!
                            Is het overwegen waard

Het in en uitladen van de kids verloopt wel vlotjes in de Zafire.
                            Zal nu wat moeilijker worden omdat de deuropening wat lager is en jezelf voor de helft mee in da auto zal moeten wrikken.

Heb er 2 inzitten van 0-14kg (stoeltjes met 3puntsgordel) en één +14kg waarvan ik de veiligheidsgordel altijd in het slotje laat (kan er anders niet aan met die andere stoel er naast) en mits wat kunst en vliegwek van mijn dochter kruipt ze zo tussen de gordel.
                            Kwestie van gewoonte.

Comment

• Anders een busje kopen , de mijn kunnen gewoon gaan zitten ( 11 en 13 jaar )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ironmangeorges Bekijk Berichten
                                Anders een busje kopen , de mijn kunnen gewoon gaan zitten ( 11 en 13 jaar )
                                Ironmangeorges heb jij nog nieuws ontvangen van je dealer over jouw wagen? Ik weet dat je dacht dat die er toch ging zijn deze maand desalniettemin de 20".
                                Dan weet ik waar ik mogelijk kan op hopen maar mijn garage blijft voet bij stuk houden dat het einde april wordt

Comment

• Hier een bericht van opel nederland die ik vandaag heb gekregen.
                                  Dus de status word per week veranderd en hier kan je dus ook niets van op aan, het word alleen maar langer wachten zo!
                                  Wacht al vanaf 8 december...............tot .....................wie zal het zeggen.
                                  Het is geen definitieve, maar een verwachte planning....

We hebben zojuist van onze afdeling Vehicle Distribution vernomen dat uw auto inderdaad nog in event 25 staat.
                                  Dat wij data opgeven die telkens veranderd worden spijt ons zeer. Maar in deze zijn wij afhankelijk van onze systemen.
                                  In ons bestelsysteem kunnen wij de bestelstatus van uw auto volgen. De informatie die wij u opgeven komen dus
                                  uit dit systeem en is zeer zeker geen "verzinsel".

Zoals het er nu voor staat is de verwachte leveringsweek week 17 en de verwachte productieweek week 15.
                                  U heeft een aantal opties besteld, zoals genoemd in onze eerdere mails, waardoor er telkens vertraging ontstaat.

Omdat wij ons goed kunnen voorstellen dat het op deze manier wel allemaal erg lang duurt, proberen wij
                                  om bij de fabriek druk uit te oefenen om uw auto zo snel mogelijk te laten produceren. U kunt ervan overtuigd zijn
                                  dat wij onze uiterste best doen om uw auto zo snel mogelijk aan u af te leveren.

Wij begrijpen uw standpunt en teleurstelling in deze. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
                                  Ik zal u op de hoogte houden wat betreft de bestelstatus van uw auto.

Met vriendelijke groet,
                                  GENERAL MOTORS NEDERLAND B.V.
                                  Last edited by ; 13/03/2009, 16:51.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twente70 Bekijk Berichten
                                    Hier een bericht van opel nederland die ik vandaag heb gekregen.
                                    Dus de status word per week veranderd en hier kan je dus ook niets van op aan, het word alleen maar langer wachten zo!
                                    Wacht al vanaf 8 december...............tot .....................wie zal het zeggen.
                                    Het is geen definitieve, maar een verwachte planning....

We hebben zojuist van onze afdeling Vehicle Distribution vernomen dat uw auto inderdaad nog in event 25 staat.
                                    Dat wij data opgeven die telkens veranderd worden spijt ons zeer. Maar in deze zijn wij afhankelijk van onze systemen.
                                    In ons bestelsysteem kunnen wij de bestelstatus van uw auto volgen. De informatie die wij u opgeven komen dus
                                    uit dit systeem en is zeer zeker geen "verzinsel".

Zoals het er nu voor staat is de verwachte leveringsweek week 17 en de verwachte productieweek week 15.
                                    U heeft een aantal opties besteld, zoals genoemd in onze eerdere mails, waardoor er telkens vertraging ontstaat.

Omdat wij ons goed kunnen voorstellen dat het op deze manier wel allemaal erg lang duurt, proberen wij
                                    om bij de fabriek druk uit te oefenen om uw auto zo snel mogelijk te laten produceren. U kunt ervan overtuigd zijn
                                    dat wij onze uiterste best doen om uw auto zo snel mogelijk aan u af te leveren.

Wij begrijpen uw standpunt en teleurstelling in deze. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
                                    Ik zal u op de hoogte houden wat betreft de bestelstatus van uw auto.

Met vriendelijke groet,
                                    GENERAL MOTORS NEDERLAND B.V.
                                    Respect Twente dat je nog kan wachten.
                                    Ik had al lang een andere wagen besteld!

Zeker als je ziet dat BMW WEL op 8 weken levert, zelf de "speciallekes".
                                    Zonde van Opel zeker als ze je niet verwittigen op voorhand.
                                    Bij Audi voor een A5 weet je dat het maanden laat staan een jaar is maar hier ...

Comment

• Op het duitse forum zijn al verschillende mensen die opmerkingen maken over krakende middenconsole en/of armsteunen.
                                      Heeft van jullie hierover iemand opmerkingen?
                                      Ikzelf heb mijn auto sinds gisteren, en geen negatieve of abnormale zaken tot nu toe.

Comment

• [Zeker als je ziet dat BMW WEL op 8 weken levert, zelf de "speciallekes".
                                        Zonde van Opel zeker als ze je niet verwittigen op voorhand.
                                        Bij Audi voor een A5 weet je dat het maanden laat staan een jaar is maar hier ...[/quote]

Jullie vergeten hier allemaal een ding en dat is dat het een spiksplinternieuw model is waarvoor er nog niet genoeg "speciallekes" voorhanden zijn omdat de verkoop VER boven de verwachtingen uitkomt mijn Zafira had ik in 6 weken (2 weken vroeger) met "speciallekes" incluis binnen hier en 6 maanden is er gegarandeerd niks meer aan de hand , het is misschien een magere troost voor diegene die er eentje besteld hebben maar het is nu eenmaal zo , denk er niet te veel aan en voor dat je het weet staat hij voor Uw deur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                                          Ironmangeorges heb jij nog nieuws ontvangen van je dealer over jouw wagen? Ik weet dat je dacht dat die er toch ging zijn deze maand desalniettemin de 20".
                                          Dan weet ik waar ik mogelijk kan op hopen maar mijn garage blijft voet bij stuk houden dat het einde april wordt
                                          Mijn dealer had van de 20" niets gehoord en mijn ging deze week in produktie . Dus week 14 zal wel kloppen.

Comment

Working...
                                          X