Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zag vandaag op een kleine auto (geloof het was die nieuwe Ford Ka) een zeer fraaie kleur wit: met een soort metalic effect! heel fraai.

Dat had op de Insignia moeten zitten!!!! heel wat anders dan dat vlakke wit wat ze nu aanbieden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
      Echt? Ik ben er nog geen enkele tegen gekomen in het verkeer.
      Ik heb er ook pas 3 gezien (wel is 1 van die 3 er eentje in ons dorp, iemand die hem afgelopen week gekregen heeft) verder heb ik er pas 2 in het wild gezien.

trouwens met het risico off-topic te geraken: ik zie van verschillende merken hun nieuwe modellen ook nauwelijks, een lijst zonder compleet te willen zijn:
      - Passat CC
      - Laguna III
      - Superb

Vermoedelijk toch het effect van de C-Crisis?

Comment

• En nog een witte.......schneeweiss.
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

Gelukzak, ik heb naar een proefrit gevraagd, maar de verkoper zei mij dat ze dat niet zomaar deden, omdat het "toch wel een dure auto is".
          Wat is dat voor belachelijke reden.
          1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
            Wat is dat voor belachelijke reden.
            Tja, dat zei die verkoper toen (als ik den eerste keer geweest ben).
            Ben afgelopen vrijdag ook nog eens gaan zien, kwam toch net aan de garage door. Maar heb niet met een verkoper gesproken, alleen wat foto's gemaakt van een witte sedan die klaar stond om af te leveren (was wel vrij vuil )

De foto's staan hier trouwens al iets hoger.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten
              Mooie zilveren...........
              die laatste twee zijn anders Panacotta's (en de eerste ook wel denk ik)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door friemel Bekijk Berichten
                Dat zijn volgens mij alle drie foto's van één en dezelfde wagen, dus ja, allemaal panacotta's.
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

Tja, dat zei die verkoper toen (als ik den eerste keer geweest ben).
                  Ben afgelopen vrijdag ook nog eens gaan zien, kwam toch net aan de garage door. Maar heb niet met een verkoper gesproken, alleen wat foto's gemaakt van een witte sedan die klaar stond om af te leveren (was wel vrij vuil )

De foto's staan hier trouwens al iet hoger.
                  Als je echt 26 bent zoals in je profiel staat....ik keur het niet goed!...maar ik kan mij voorstellen dat de verkoper zo iets had van: te jong om deze wagen te kopen/leasen. Die wil alleen eens komen rijden, de auto even afjakkeren.

Comment

• Trouwens, als er hier leden zijn die ook over een fotoprinter beschikken:

Op een of andere website van GM vond ik een berg pers foto's van de Insignia. Enkele zelfs met dergelijke resoluties dat je er een flinke afdruk van kan maken! Heb er twee zelf geprint. 40cmx20cm maar er zijn genoeg pixels om er een nette 80x40cm print van te maken....

Comment

• Welke kortingen worden er gegeven op een Insiginia ST ?

Comment

Als je echt 26 bent zoals in je profiel staat....ik keur het niet goed!...maar ik kan mij voorstellen dat de verkoper zo iets had van: te jong om deze wagen te kopen/leasen. Die wil alleen eens komen rijden, de auto even afjakkeren.
                        Ja, die leeftijd klopt (zie niet in waarom ik daarover zou liegen).
                        Maar dat weet die verkoper niet he, die heeft mijne pas niet gezien. En met mijne stoppelbaard en mijnen donkere bril aan zie ik d'r wel wat ouder uit
                        En ja, ik kan die wagen nog niet direct kopen zunne. Dat heb ik de verkoper ook gezegd dat het nog niet voor direct zou zijn.
                        En dat van die auto afjakkeren, dat doe ik niet. Niet met mijn eigen wagen, niet met die van iemand anders, en ook niet met een testwagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                          Welke kortingen worden er gegeven op een Insiginia ST ?
                          Specifiek voor de ST weet ik niet.

De dealer waar ik was speelde eerst het spel van, kreun, hier (Executive uitvoering) zit al veel korting op omdat het voor de zakelijke/lease markt is. In de papieren gaf hij de Leasemaatsch. 8% korting. Na wat heen en weer over de hoogte van het leasebedrag van een concurerende lease maatschappy zag ik later dat hij 10% korting aan de leasemij had gegeven.

Comment

En met mijne stoppelbaard en mijnen donkere bril aan zie ik d'r wel wat ouder uit
                            I rest my case, your honor......stoppelbaarden, donkere brillen, zo krijg je ook de schijn tegen ha ha ha ha ha

Comment

I rest my case, your honor......stoppelbaarden, donkere brillen, zo krijg je ook de schijn tegen ha ha ha ha ha
                              D'r lopen genoeg mensen met stoppelbaard rond he!
                              En donkere bril, ik heb eene bril nodig om ver te zien, en ik heb eene speciale met verdonkerde gelazen om met den auto te rijden. De zon scheen dien dag juist, en dus had ik dien donkere bril aan (den andere had ik niet bij, en zonder zou ik de auto's niet goed kunnen bekijken).

Trouwens, wat ik eerder vergeten was te melden, mijne pa was d'r ook nog bij.

Comment

Met zo'n uitspraken moet je opletten. Dat is eigenlijk al veroordelen voordat je hem spreekt. Een persoon van 26 jaar kan toch perfect een insignia kopen. Die mensen zijn gewoon te lui om tijd in u te steken!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                                  Met zo'n uitspraken moet je opletten. Dat is eigenlijk al veroordelen voordat je hem spreekt. Een persoon van 26 jaar kan toch perfect een insignia kopen. Die mensen zijn gewoon te lui om tijd in u te steken!!!
                                  Tja, ze laten u tenminste nog rondkijken.
                                  Ben ooit eens bij BMW geweest, de verkoper kwam en vroeg wat hij voor me kon doen.
                                  Ik zei dat ik eens rond aan't kijken was. Zijn antwoord was "ge moet hier niet komen om te kijken, maar om te kopen!"
                                  ik ben het daar afgebold en nooit nog terug geweest.

Comment

Ohhh, dacht dat 't aan de belichting van de camera lag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hellas Bekijk Berichten
                                      Ik heb destijds in Lier een demonstratie gezien: koffer is bij eventueel defect steeds manueel te bedienen. Koffer zou ook voorzien zijn van veiligheid waarbij deze moet stoppen bij aanraking met voorwerp .... Het eerste heb ik zelf kunnen zien, het tweede is van horen zeggen.
                                      Ik ben vandaag ook eens een kijkje gaan nemen in Lier en daar stonden verschillende ST's. De verkoper raadde mij de elektrische achterklep af. Niet omdat deze niet betrouwbaar zou zijn ofzo, maar gewoon omdat deze niet snel genoeg open en dicht gaat als je snel iets in of uit de koffer wil halen bij hevige regenbuien. Zelf heb ik de achterklep kunnen testen op een ST Cosmo in de showroom en manueel sluiten ging wel maar als je halverwege toch besluit om de klep terug te openen blokkeert de klep en moet je hem eerst elektrisch openen met je knopje op de klep, vreemd.

We hebben ook een testrit gedaan met een ST Sport 160pk, Technical Grey met het geperforeerde zwarte siena leder, zetelgeheugen, DVD800, AFL en Infinity Sound System en dit waren mijn bevindingen:
                                      - Was niet erg onder de indruk van het Infinity Sound System (een standaard DVD800 systeem dat ik eerder had gehoord klonk naar mijn mening beter). Ik heb nog geprobeerd om het geluid bij te regelen met de bass, mid en treble regelingen maar kreeg het niet goed. Wat een teleurstelling zeg
                                      - geperforeerde siena lederen sportzetels zijn gewoonweg de MAX. Veel beter dan de lederen zetels van de cosmo! Zetelgeheugen met 8-voudige regeling was wel even wennen. Eer ok doorhad waar elk knopje voor diende, hehe
                                      - geluiddemping: ok
                                      - motor: ok, maar onder de 2000rpm weinig trekkracht (misschien gaat dit beter als de motor wat meer is ingereden)
                                      - ophanging/stuur: F A N T A S T I S C H !!!!!! (wat een verschil met mijn 4 jaar oude Passat!)
                                      Dat FlexRide systeem is gewoonweg de MAX!!!
                                      - rijhouding: zeer goed!
                                      - park pilot: alleen geluid. Geen visuele meldingen??
                                      Is wel absoluut noodzakelijk op de ST. Het zicht naar achter is echt zeer slecht.
                                      - bediening Navigatie/infotainment: super (geen boekje nodig en zeer vlot)

Wat me ook vooral opviel aan de Insignia is dat je er veel harder mee rijdt dan dat je beseft. Het is oppassen geblazen met deze wagen!

Ze hadden ook een zwarte ST klaarstaan voor levering aan een klant maar deze was nog niet opgekuist waardoor je de kleur niet goed kon evalueren maar zo op het eerste zicht was die kleur ook heel mooi op de ST

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fico99 Bekijk Berichten
                                        Ze hadden ook een zwarte ST klaarstaan voor levering aan een klant maar deze was nog niet opgekuist waardoor je de kleur niet goed kon evalueren maar zo op het eerste zicht was die kleur ook heel mooi op de ST
                                        Ik was vandaag nog eventjes naar mijn garage, garage Leyssen is Bree, geweest. Kwestie om het probleem van mijn bestelde wegklapbare trekhaak & trailer stability te bespreken. Ze zeggen nu dat ze de wegklapbare trekhaak kunnen namonteren als de wagen volgende week binnenkomt. Ze hadden uitgerekend dat dit wel duurder uitkwam, ongeveer 1100 euro, tov de af-fabriekprijs van 850 euro maar dat extra zouden ze op hun eigen kosten nemen. Ik heb wel gezegd dat ik dan geen trailer stability heb en dus ook niet de 850 euro wil betalen. Ze gingen bekijken of dit kon met een extra sensor & herprogammatie van het motormanagement. Als ze ervoor kunnen zorgen dat het allemaal in orde is dan wil ik gerust de 850 euro betalen. Anders moeten ze toch nog iets extra's doen.
                                        In de showroom hadden ze de ST van de vrouw van Rik leyssen, de garagehouder, staan. Dan hadden ze er tenminste voor dit weekend en het introductieweekend volgende week tenminste 2 in de showroom staan. Was echt een knappe bak.
                                        Een, mooi opgepoetste , zwarte Cosmo CDTI 160pk met beige lederen interieur, automaat en 20" velgen. Andere opties weet ik niet. Zou eens moeten vragen. Echt de moeite om te zien. Een echte beauty. Ik denk dat als potentiêle klanten deze wagen zien ze wel snel verkcoht zijn. Ik had jammer genoeg wel vergeten er foto's van te maken. Deze wagen gaan ze later ook als testwagen gebruiken. Dus als iemand in de buurt van Bree is dan raad ik jullie echt wel aan om eens in de showroom binnen te stappen.

Comment

Working...
                                        X