Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De mijne staat sinds vorige week in Event 48

Event 25 – Planning
    Event 33 – Definitieve planning en in afwachting van productie
    Event 34 tot 38 – Diverse fasen op de band
    Event 40 – Klaar voor transport op parking Russelheim
    Event 44 – Op transport naar importeur
    Event 48 – Bij importeur aangekomen
    Event 49 – Transport naar dealer
    Event 58 – Bij dealer aangekomen

Zou ik nu nog 1 maand moeten wachten vooralleer ik hem bij de dealer kan gaan halen ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
      De mijne staat sinds vorige week in Event 48

Event 25 – Planning

Zou ik nu nog 1 maand moeten wachten vooralleer ik hem bij de dealer kan gaan halen ???
      Ik denk en hoop van niet .
      Ik heb vernomen van dealer dat de mijne nu in 33 staat en zou half April geleverd worden.

Event 25 – Planning

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mdg1 Bekijk Berichten
        43 - mdg : 4drs Cosmo 1.8 140pk - besteld : 09/02/2009 - levering : ???
        wordt week 17 geleverd
        pnoo:4deurs 110pk edition-black sapphire-levering week 24

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
          De mijne staat sinds vorige week in Event 48

Event 25 – Planning

Ik heb vorige week maandag met de dealer gebeld. Die vertelde mij dat het nog 1,5 week zo duren voordat mijn auto bij de dealer is en vervolgens hebben zij nog 1 week nodig om rijklaar te maken. Ben vergeten te vragen wat de precieze status was maar ik vermoed 48. Dus zou voor jou kunnen betekenen dat de auto binnen 1,5 week bij de dealer is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
            Gelukzak, ik heb naar een proefrit gevraagd, maar de verkoper zei mij dat ze dat niet zomaar deden, omdat het "toch wel een dure auto is".
            ik moet er wel bijzeggen,ze kennen me daar wel..heb er al 4 nieuwe wagens gekocht,ze weten dat ik steeds een potentiele koper ben omdat ik regelmatig al eens verander van wagen....maar ook in het verleden heb ik steeds zonder enig probleem proefritten kunnen doen..ze hebben daar ne verkoper die tenminste weet wat z'n job is en voor iedere klant uitgebreid tijd maakt...ik lees hier ook dat sommige mensen klachten hebben over de verkopers..en er is inderdaad wel een hemelsbreed verschil..in mijn garage zitten 4 vaste verkopers..ene vrij koel en zakelijk maar toch heb je een voldaan gevoel bij hem,nog ene die dus echt de klant koning maakt..je mag hem met vragen zelf op zondag bellen..(uit respect doe je dat natuurlijk niet.) die andere 2 krijgen aan mij geen wagen verkocht..
            Eén ding is wel zonde....ze hebben een enorme toonzaal en een enorm clienteel maar haast nooit hebben ze in de showroom een wagen staan met uitstraling..laatst bij de lancering hadden ze wel 2 knappe insignias staan..maar nooit eens iets extra..geen opc-kitje..geen 20 duimers...toon dat verdomme toch aan de mensen..als ik dealer was bestelde ik direct ene met die 2 opties en zet hem daar maar neer..wedden dat het besteld wordt..toen ik laatst aan 1 van die 2 mindere verkopers vroeg of ze geen wagen met 20 duimers binnenkregen bekeek die mij met een blik van..wa zegt gij nu? nog geen ene verkocht zei hij..ik zeg tegen hem..zet er hier ene en ge zult ze wel verkopen,dan heb je geen verkoper meer nodig..daar kon hij helemaal ni mee lachen..(misschien was dat iets te grof van mij..
            ik ben van het pricipe..zet daar ene neer waar de mensen van zeggen...wauw..zo dat ze verkocht zijn..twijfelaars kan je zo over de streep trekken..en mensen willen zien wat ze kopen...toon die OPC-kit..90 procent van de mensen weten niet eens dat ze bestaat en die het wel weten weten niet hoe ze er in het echt uitziet..
            ik had ze op mijn GTC,de garage belde mij met de vraag of ze een klant mocht langssturen want die wilde zien wat die voorstelde in het echt..die mens was meteen overtuigd en heeft de kit besteld..de 18'duimers ging hij zo laten..wat het effect van de kit dan weer teniet doet..maar ja..

Comment

• De mijne word maar steeds opgeschoven, ben naar de dealer geweest en heb een boze klacht ingediend.
              Deze heeft nu contact gehad met opel nederland en vrijdag de eis gesteld dat er duidelijkheid moest komen.

Besteld 8-12-2008

De dealer heeft deze mail gestuurd naar opel nederland:

Beste nel,

Klant wil Vandaag zwart op wit de levering van de Insignia, mocht dit niet lukken dan gaat de klant vandaag de auto annuleren en gaat niet meer, na 15 Jaar, Opel rijden, en dit vindt ik een ZEER kwalijke zaak dat Opel geen duidelijkheid kan geven naar de klant toe over levertijden en de klant alleen maar aan “het lijntje”gehouden wordt.

Graag vandaag reactie naar ons maar met name naar de klant toe !!!!!

Deze mails heb ik vrijdag gekregen van opel nederland.

Helaas is uw auto nog steeds niet doorgeschoven naar event 32. De verwachte productieweek is nu week 17.
              U heeft een aantal opties besteld die vertraging kennen: 20" velgen, AFL, OPC Line pack, lederen bekleding en de 2.0 liter turbo motor.

We hebben inmiddels een e-mail gestuurd naar Duitsland met het dringende verzoek iets te ondernemen in deze. We houden u op de hoogte.

Met vriendelijke groet,
              GENERAL MOTORS NEDERLAND B.V.

Inmiddels hebben wij vanuit Duitsland bericht ontvangen. Ze zeggen ons toe uw auto in week 16 te gaan produceren.
              Dit betekent dat uw auto volgende week donderdag naar event 32 over gaat. Wij zullen dit uiteraard scherp blijven volgen en
              u op de hoogte blijven houden van de status van uw bestelling.

Inmiddels hebben wij ook de dealer op de hoogte gebracht van de huidige stand van zaken.

Tot slot deel ik u nog mee dat u inderdaad geen lederen bekleding heeft besteld. Ik had de e-mail van mijn collega niet goed genoeg
              gelezen. Lederen bekleding is ook een optie die vertraging kent, maar is in uw situatie niet van toepassing. Mijn excuses voor de verwarring.

Ik hou u op de hoogte.

Met vriendelijke groet,
              Last edited by ; 22/03/2009, 11:42.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twente70 Bekijk Berichten

U heeft een aantal opties besteld die vertraging kennen: 20" velgen, AFL, OPC Line pack, lederen bekleding en de 2.0 liter turbo motor.

Bijna de hele optielijst geeft vertraging,slechte zaak........... Ben bang dat door Duitsers bestelde wagens voorrang krijgen. Ik ga morgen vragen of 1/2 april voor mij nog gaat lukken.

Comment

• Tsja Twente, wij staan bijna bovenaan de hier constant vertoonde bestellijst.........en maar wachten. Beetje wrang om te zien dat sommige binnen een paar weken na bestelling de auto al voor de deur kunnen parkeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten
                    Tsja Twente, wij staan bijna bovenaan de hier constant vertoonde bestellijst.........en maar wachten. Beetje wrang om te zien dat sommige binnen een paar weken na bestelling de auto al voor de deur kunnen parkeren.
                    Ik vind het ook niet kunnen van opel dat andere met mindere opties wel voor gaan, laten ze wat reserveren voor andere klanten die al langer wachten.
                    20 inch b.v. die komen wel weer bij de dealers te staan op de ST.
                    Vreemde manier van werken zo, en maar steeds zeggen dat er een tekort is aan de 20' velgen....
                    en de rest van de opties.

Comment

• Vind ik toch ook maar een rare manier van werken. Stel je klanten tevreden en je hebt rijdende reclame.

Comment

20 inch b.v. die komen wel weer bij de dealers te staan op de ST.
                        Vreemde manier van werken zo, en maar steeds zeggen dat er een tekort is aan de 20' velgen....
                        Helemaal gelijk, wel voor de showroomroommodellen en niet voor de klanten die al 4 maanden terug een order geplaatst hebben. Alle modellen met 18" gaan toch ook de deur uit terwijl er van de 4 soorten wielen er vaak maar 2 modellen gekozen worden.....waarom daar geen tekort van?????????

Comment

De mijne word maar steeds opgeschoven, ben naar de dealer geweest en heb een boze klacht ingediend.
                          Deze heeft nu contact gehad met opel nederland en vrijdag de eis gesteld dat er duidelijkheid moest komen.

Besteld 8-12-2008

De dealer heeft deze mail gestuurd naar opel nederland:

Beste nel,

Klant wil Vandaag zwart op wit de levering van de Insignia, mocht dit niet lukken dan gaat de klant vandaag de auto annuleren en gaat niet meer, na 15 Jaar, Opel rijden, en dit vindt ik een ZEER kwalijke zaak dat Opel geen duidelijkheid kan geven naar de klant toe over levertijden en de klant alleen maar aan “het lijntje”gehouden wordt.

Graag vandaag reactie naar ons maar met name naar de klant toe !!!!!

Deze mails heb ik vrijdag gekregen van opel nederland.

Helaas is uw auto nog steeds niet doorgeschoven naar event 32. De verwachte productieweek is nu week 17.
                          We hebben inmiddels een e-mail gestuurd naar Duitsland met het dringende verzoek iets te ondernemen in deze. We houden u op de hoogte.

Met vriendelijke groet,

Inmiddels hebben wij vanuit Duitsland bericht ontvangen. Ze zeggen ons toe uw auto in week 16 te gaan produceren.
                          Dit betekent dat uw auto volgende week donderdag naar event 32 over gaat. Wij zullen dit uiteraard scherp blijven volgen en
                          u op de hoogte blijven houden van de status van uw bestelling.

Inmiddels hebben wij ook de dealer op de hoogte gebracht van de huidige stand van zaken.

Tot slot deel ik u nog mee dat u inderdaad geen lederen bekleding heeft besteld. Ik had de e-mail van mijn collega niet goed genoeg
                          gelezen. Lederen bekleding is ook een optie die vertraging kent, maar is in uw situatie niet van toepassing. Mijn excuses voor de verwarring.

Ik hou u op de hoogte.

Met vriendelijke groet,
                          Wat is Event 32

Event 25 – Planning

Comment

knip...

knip...
                            Ik heb AFL en Lederen bekleding besteld, maak mij niet ongelukkig dat dit ineens probleem opties zijn......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten
                              Helemaal gelijk, wel voor de showroomroommodellen en niet voor de klanten die al 4 maanden terug een order geplaatst hebben. Alle modellen met 18" gaan toch ook de deur uit terwijl er van de 4 soorten wielen er vaak maar 2 modellen gekozen worden.....waarom daar geen tekort van?????????
                              Als ik dat hier allemaal lees... morgen toch maar eens even naar mijn dealer . Mijn laatste info van hem was dat het "probleem" 20 duimers was opgelost ( ik had voorgesteld om
                              naar de standaard 18" sport velgen over te gaan , doch zou volgens hem geen verschil meer uitgemaakt hebben ) . Dealer had bij bestelling reeds rekening gehouden met een vertraging van ong. 2 weken - "er kan altijd wel eens iets gebeuren nietwaar" ( leveringsdatum op bestelbon : 25 maart ) . Kleine lettertjes op achterzijde bon geven dealer een marge van 25% vanaf de besteldatum (24/1) => half April dus.
                              Spijtige zaak , maar als deze termijn niet gehaald wordt , annuleer ik mijn bestelling .

Comment

• Kan me haast niet voorstellen dat de jouwe in april geleverd gaat worden, de mijne is al besteld op 8 december, en zoals nu beloofd word door opel nederland/duitsland en de fabriek, word het week 16 geproduceerd en week 18 geleverd aan de dealer.
                                En zoals je kan lezen zitten er op meerdere pakketten vertragingen op.
                                Betrouwbare bronnen van opel nederland en duitsland en de fabriek in Russelsheim!

Ik hoop het voor jou.....
                                Last edited by ; 22/03/2009, 14:35.

Comment

• We hebben weer een update. We zitten al aan 67 bestelde/ontvangen Insignia's. De lijst blijft bijna elke dag aangroeien.
                                  Wie staat er nog niet op de lijst? Eventjes aanvullen aub? Op naar de 100 .

pnoo is aan de lijst toegevoegd.

Wij wachten allemaal op foto's van de geleverde wagens dus aub op "Mijn duitse auto" een nieuwe thread aanmaken, alle info van je wagen meegeven en wat mooie foto's posten. Wij wachten allemaal vol ongeduld en willen graag dat er op één volledige pagina alleen maar Insignia's staan. Zou leuk zijn .

Geleverd + datum - 2 weken : Indien later geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vertraging
                                  Geleverd + datum - 2 weken : indien vroeger geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vroeger

1 - Gtske : 4drs Sport 2.0 CDTI 160pk - Black Sapphire - besteld : 29/09/2008 - Geleverd 20/01/2009 - 1 week
                                  2 - desmet! : 4drs Cosmo 1.8 140pk - Technical Grey - besteld : ???? - Geleverd 29/01/2009 - 1 week
                                  3 - Geff : 4drs Sport 2.0 CDTI 160pk - Technical Grey - besteld : 05/11/2009 - Geleverd : 29/01/2009 - 4-5 weken
                                  4 - arie26 : Geleverd
                                  5 - louisrr : 4drs Sport 1.6 turbo 180pk -Black Sapphire - besteld : begin december - levering : 1/2 april
                                  6 - dirk59 : 4drs Sport 2.0T 220pk - Black Sapphire - besteld : 12/12/2008 - levering : week 10
                                  7 - lusto : 4drs Sport 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - besteld : 04/12/2009 - Geleverd : 09/02/2009 - 7 weken
                                  8 - adnkoks : 4drs Edition 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - besteld : 26/01/2009 - Geleverd : 03/03/2009 - 1 week
                                  9 - casbas : 5drs Business 2.0 CDTI 130pk - besteld : 30/12/2008 - Geleverd
                                  10 - PepeBel4 : Black Sapphire - besteld : 24/12/2008 - Geleverd : 05/02/2009 - 5 weken (maar mag pas ophalen 10/05/2009, dan pas einde leasing huidige wagen)
                                  11 - McClane : ST Edition 2.0 CDTI 110pk - Technical Grey - besteld : 30/12/2008 - Geleverd : 18/03/2009 - 4-5 weken
                                  12 - Racingboy : 5drs Sport 2.0 CDTI 160pk - Sovereign Silver - besteld : 30/12/2008 - Geleverd
                                  13 - Egeltje : Geleverd
                                  14 - FCB : 4drs Cosmo 1.8 140pk - Black Sapphire - besteld : 19/01/2009 - levering : week 13
                                  15 - 2.0T : ST Business 2.0 turbo - besteld : 07/01/2009 - levering : half april
                                  16 - Twente70 : 4drs Sport 2.0 Turbo - Silver Lightning - besteld : 04/12/2008 - levering : week 15/16 bij de dealer
                                  17 - JohnnyGazet : 5drs Cosmo 2.0 CDTI 160pk - Black Sapphire - besteld : 24/10/2008 (wegvallen opel-eye 28/01/2009) - Geleverd : 05/03/2009 - 0 weken
                                  18 - Jackie74 : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - Metro - besteld : 20/01/2009 - levering : week 22
                                  19 - Opelken : 4drs Edition 2.0 CDTI 110pk - besteld : 12/01/2009 - Geleverd
                                  20 - Thomas20VT : 4drs Executive 1.6 Turbo - besteld : 10/02/2009 - levering : 11/05/2009
                                  21 - Sig : 5drs 1.6 turbo - Metro - besteld : 02/01/2009 - levering : Geleverd : 12/03/2009
                                  22 - Voodoo077 : 5drs Sport 2.0 CDTI 160pk - Black Sapphire - besteld : 24/01/2009 - levering :
                                  Verlaat van einde maart naar einde april
                                  23 - mike : 5drs Cosmo 1.8 140pk - besteld : 09/01/2009 - productie : week 15
                                  24 - bereboot : 4drs Cosmo 130pk - besteld : 29/01/2009 - Geleverd : 12/03/2009 - 1 week
                                  25 - eurowines : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - besteld : 24/01/2009 - levering : in mei
                                  26 - split-second : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - besteld 26/01/2009 - levering : in mei
                                  27 - The Abolone : 4drs Edition 2.0 CDTI 110pk - black sapphire - besteld 25/01/2009 - geleverd : 06/03/2009 - 1 week
                                  28 - ironmangeorges : 5drs Cosmo 2.0 CDTI 160pk - Black Sapphire - besteld : 26/01/09 - geplande levering : week 14 nu door te kort aan 20" velgen levering week 20 (+6 weken)
                                  29 - Chriske : 4drs Edition 2.0 CDTI 130pk - Metro - besteld : 26/01/2009 - geleverd : 06/03/09 - 0 weken
                                  30 - ENO : ST Edition 2.0 CDTI 130pk - Panacotta - besteld : 04/02/2009 - geleverd : 20/03/2009 - 9 weken
                                  31 - Mr. Blonde : 4drs Executive 1.8 140pk - Black Sapphire besteld : 18/12/2008 - Geleverd : 11/03/2009 - 0 Weken
                                  32 - Appelgoedje : 4drs Edition 2.0 CDTI 110pk - besteld : 21/01/2009 - levering : eind mei
                                  33 - dungen2003 : ST Executive 2.0 CDTI 130pk - besteld : 04/02/2009 - geleverd : 14/03/2009 - 7 weken
                                  34 - geldrop e.o. : ST Business 1.6 turbo - Pommegranate Red - besteld : 16/02/2009 - levering : 17/04/2009
                                  35 - Friemel : 5drs Executive 1.6 turbo - Technical Grey - besteld : 05/02/2009 - levering : indicatie: einde april
                                  36 - Piet Neelen : 4drs Cosmo 1.6 turbo - besteld : 02/01/2009 - Geleverd 05/02/2009 - 1 week
                                  37 - Marang73 : ST Business 1.6 turbo - besteld : 12/02/2009 - levering : week 18
                                  38 - Spoenk : 4drs Sport 2.0 CDTI 130pk - besteld : 09/02/2009 - levering : week 14
                                  39 - Tomira : 5drs Edition 2.0 CDTI 130pk - besteld : 15/11/2008 - levering : week 5 - Geleverd
                                  40 - Hellas : ST Cosmo 2.0 CDTI 160pk - black sapphire - besteld : 12/02/2009 - levering : week 22
                                  41 - JBA : 4drs Sport 1.6 turbo 180pk - Technical Grey - besteld : 13/01/2009 - Geleverd : 27/02/09 (ivm vak. ophalen 10/03/09) - 4 weken
                                  42 - geert15 : ST Cosmo 2.0 CDTI 160pk - Technical Grey - besteld : 31/01/2009 - levering : ???
                                  43 - mdg : 4drs Cosmo 1.8 140pk - besteld : 09/02/2009 - levering : 25/04/2009
                                  44 - Mili : ST Cosmo 2.0 CDTI 160pk - besteld : 08/01/2009 - levering : 20/04/2009
                                  45 - GJB : 4drs Cosmo 1.6 turbo - Black Sapphire - besteld : 24/02/2009 - levering : week 17
                                  46 - bjodes : ST Sport 2.0 CDTI 130pk - Metro - besteld : 24/02/2009 - levering : half mei 2009 ipv juli 2009
                                  47 - ftielema : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - besteld : 17/02/2009 - levering : 29/04/2009
                                  48 - InsigniA : ST Edition 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - besteld : 04/03/2009 - levering : mei 2009
                                  49 - Rogerke : ST Sport 2.0 CDTI 160pk - besteld : 27/01/2009 - levering : mei 2009
                                  50 - Baarsje : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - Olympic White - besteld : 25/02/2009 - levering : juli 2009
                                  51 - Knorrie22 : 5drs Executive 2.0 CDTI 160pk - Black Sapphire - besteld : 15/11/2008 - levering : week 13
                                  52 - Tigro033 : ST Sport 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - besteld : 26/02/2009 - levering : 26/06/2009
                                  53 - burton : 4drs Sport 2.0 CDTI 160pk - Black Sapphire - besteld : 21/02/09 - levering : week 20
                                  54 - Althalus : 4drs Sport 2.0 CDTI 130pk - Black Sapphire - besteld : 07/02/09 - levering : week 13
                                  55 - WhN : 5drs Sport 2.8 V6 turbo 260pk - Black Sapphire - besteld : 29/01/09 - levering : 23/03/09
                                  56 - TomKé : ST Edition 2.0 CDTI 110pk - Technical Grey - besteld : 06/02/2009 - levering : 03/06/2009
                                  57 - Oasis : 4drs Cosmo 2.8 V6 (4x4) 260pk - Black Sapphire - besteld : 01/02/2009 - levering : midden April

58 - Marc 99 : 4drs Sport 2.0 CDTI 160pk - Technical Grey - besteld : 24/01/2009 - levering : 25/03/2009
                                  59 - RW1969 : 4drs Executive 1.6T 180pk - Technical Grey - besteld : 07/02/2009 - levering : 04/04/2009
                                  60 - stephanvda : 5drs Editon 2.0 CDTI 130pk - Myth Green - besteld : 11/02/2009 - levering : Verlaat van einde maart naar midden april.
                                  61 - jveck : ST Executive 2.0 CDTI 160pk - Technical Grey - besteld : 13/03/2009 - levering : 31/07/2009
                                  62 - DaVe bis : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - Black Sapphire - besteld : 17/02/2009 - 06/06/2009
                                  63 - Just : ST Cosmo 1.8 140pk - Panacotta - besteld : 13/02/2009 - levering : week 13/14
                                  64 - tom39 : ST Cosmo 2.0 Turbo -Technical grey - besteld : 02/03/2009 - levering : nog niet bekend
                                  65 - chucky : ST Cosmo 2.0 CDTI 160pk - Technical Grey - besteld : 12/03/2009 - levering : eind mei / begin juni
                                  66 - ventura7 : ST Cosmo 1.6T 180pk - Technical Grey - besteld : 21/01/2009 - levering : ???
                                  67 - pnoo : 4drs Edition 2.0 CDTI 110pk - Black Sapphire - besteld : 21/01/2009 - levering : week 24

Comment

• Wie heeft er de optie Quickheat genomen?

Wat doet Quickheat eigenlijk en hoe werkt het?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fico99 Bekijk Berichten
                                      Ik ben vandaag ook eens een kijkje gaan nemen in Lier en daar stonden verschillende ST's.
                                      ...

Ze hadden ook een zwarte ST klaarstaan voor levering aan een klant maar deze was nog niet opgekuist waardoor je de kleur niet goed kon evalueren maar zo op het eerste zicht was die kleur ook heel mooi op de ST ..
                                      Die zwarte heb ik er niet gezien.
                                      De mijne niet gezien?
                                      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jackie74 Bekijk Berichten
                                        We hebben weer een update. We zitten al aan 67 bestelde/ontvangen Insignia's. De lijst blijft bijna elke dag aangroeien.
                                        Wie staat er nog niet op de lijst? Eventjes aanvullen aub? Op naar de 100 .

pnoo is aan de lijst toegevoegd.

Wij wachten allemaal op foto's van de geleverde wagens dus aub op "Mijn duitse auto" een nieuwe thread aanmaken, alle info van je wagen meegeven en wat mooie foto's posten. Wij wachten allemaal vol ongeduld en willen graag dat er op één volledige pagina alleen maar Insignia's staan. Zou leuk zijn .

Geleverd + datum - 2 weken : Indien later geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vertraging
                                        Geleverd + datum - 2 weken : indien vroeger geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vroeger

1 - Gtske : 4drs Sport 2.0 CDTI 160pk - Black Sapphire - besteld : 29/09/2008 - Geleverd 20/01/2009 - 1 week
                                        2 - desmet! : 4drs Cosmo 1.8 140pk - Technical Grey - besteld : ???? - Geleverd 29/01/2009 - 1 week
                                        3 - Geff : 4drs Sport 2.0 CDTI 160pk - Technical Grey - besteld : 05/11/2009 - Geleverd : 29/01/2009 - 4-5 weken
                                        4 - arie26 : Geleverd
                                        5 - louisrr : 4drs Sport 1.6 turbo 180pk -Black Sapphire - besteld : begin december - levering : 1/2 april
                                        6 - dirk59 : 4drs Sport 2.0T 220pk - Black Sapphire - besteld : 12/12/2008 - levering : week 10
                                        7 - lusto : 4drs Sport 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - besteld : 04/12/2009 - Geleverd : 09/02/2009 - 7 weken
                                        8 - adnkoks : 4drs Edition 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - besteld : 26/01/2009 - Geleverd : 03/03/2009 - 1 week
                                        9 - casbas : 5drs Business 2.0 CDTI 130pk - besteld : 30/12/2008 - Geleverd
                                        10 - PepeBel4 : Black Sapphire - besteld : 24/12/2008 - Geleverd : 05/02/2009 - 5 weken (maar mag pas ophalen 10/05/2009, dan pas einde leasing huidige wagen)
                                        11 - McClane : ST Edition 2.0 CDTI 110pk - Technical Grey - besteld : 30/12/2008 - Geleverd : 18/03/2009 - 4-5 weken
                                        12 - Racingboy : 5drs Sport 2.0 CDTI 160pk - Sovereign Silver - besteld : 30/12/2008 - Geleverd
                                        13 - Egeltje : Geleverd
                                        14 - FCB : 4drs Cosmo 1.8 140pk - Black Sapphire - besteld : 19/01/2009 - levering : week 13
                                        15 - 2.0T : ST Business 2.0 turbo - besteld : 07/01/2009 - levering : half april
                                        16 - Twente70 : 4drs Sport 2.0 Turbo - Silver Lightning - besteld : 04/12/2008 - levering : week 15/16 bij de dealer
                                        17 - JohnnyGazet : 5drs Cosmo 2.0 CDTI 160pk - Black Sapphire - besteld : 24/10/2008 (wegvallen opel-eye 28/01/2009) - Geleverd : 05/03/2009 - 0 weken
                                        18 - Jackie74 : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - Metro - besteld : 20/01/2009 - levering : week 22
                                        19 - Opelken : 4drs Edition 2.0 CDTI 110pk - besteld : 12/01/2009 - Geleverd
                                        20 - Thomas20VT : 4drs Executive 1.6 Turbo - besteld : 10/02/2009 - levering : 11/05/2009
                                        21 - Sig : 5drs 1.6 turbo - Metro - besteld : 02/01/2009 - levering : Geleverd : 12/03/2009
                                        22 - Voodoo077 : 5drs Sport 2.0 CDTI 160pk - Black Sapphire - besteld : 24/01/2009 - levering :
                                        Verlaat van einde maart naar einde april
                                        23 - mike : 5drs Cosmo 1.8 140pk - besteld : 09/01/2009 - productie : week 15
                                        24 - bereboot : 4drs Cosmo 130pk - besteld : 29/01/2009 - Geleverd : 12/03/2009 - 1 week
                                        25 - eurowines : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - besteld : 24/01/2009 - levering : in mei
                                        26 - split-second : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - besteld 26/01/2009 - levering : in mei
                                        27 - The Abolone : 4drs Edition 2.0 CDTI 110pk - black sapphire - besteld 25/01/2009 - geleverd : 06/03/2009 - 1 week
                                        28 - ironmangeorges : 5drs Cosmo 2.0 CDTI 160pk - Black Sapphire - besteld : 26/01/09 - geplande levering : week 14 nu door te kort aan 20" velgen levering week 20 (+6 weken)
                                        29 - Chriske : 4drs Edition 2.0 CDTI 130pk - Metro - besteld : 26/01/2009 - geleverd : 06/03/09 - 0 weken
                                        30 - ENO : ST Edition 2.0 CDTI 130pk - Panacotta - besteld : 04/02/2009 - geleverd : 20/03/2009 - 9 weken
                                        31 - Mr. Blonde : 4drs Executive 1.8 140pk - Black Sapphire besteld : 18/12/2008 - Geleverd : 11/03/2009 - 0 Weken
                                        32 - Appelgoedje : 4drs Edition 2.0 CDTI 110pk - besteld : 21/01/2009 - levering : eind mei
                                        33 - dungen2003 : ST Executive 2.0 CDTI 130pk Technical Grey - besteld : 04/02/2009 - geleverd : 14/03/2009 - 7 weken
                                        34 - geldrop e.o. : ST Business 1.6 turbo - Pommegranate Red - besteld : 16/02/2009 - levering : 17/04/2009
                                        35 - Friemel : 5drs Executive 1.6 turbo - Technical Grey - besteld : 05/02/2009 - levering : indicatie: einde april
                                        36 - Piet Neelen : 4drs Cosmo 1.6 turbo - besteld : 02/01/2009 - Geleverd 05/02/2009 - 1 week
                                        37 - Marang73 : ST Business 1.6 turbo - besteld : 12/02/2009 - levering : week 18
                                        38 - Spoenk : 4drs Sport 2.0 CDTI 130pk - besteld : 09/02/2009 - levering : week 14
                                        39 - Tomira : 5drs Edition 2.0 CDTI 130pk - besteld : 15/11/2008 - levering : week 5 - Geleverd
                                        40 - Hellas : ST Cosmo 2.0 CDTI 160pk - black sapphire - besteld : 12/02/2009 - levering : week 22
                                        41 - JBA : 4drs Sport 1.6 turbo 180pk - Technical Grey - besteld : 13/01/2009 - Geleverd : 27/02/09 (ivm vak. ophalen 10/03/09) - 4 weken
                                        42 - geert15 : ST Cosmo 2.0 CDTI 160pk - Technical Grey - besteld : 31/01/2009 - levering : ???
                                        43 - mdg : 4drs Cosmo 1.8 140pk - besteld : 09/02/2009 - levering : 25/04/2009
                                        44 - Mili : ST Cosmo 2.0 CDTI 160pk - besteld : 08/01/2009 - levering : 20/04/2009
                                        45 - GJB : 4drs Cosmo 1.6 turbo - Black Sapphire - besteld : 24/02/2009 - levering : week 17
                                        46 - bjodes : ST Sport 2.0 CDTI 130pk - Metro - besteld : 24/02/2009 - levering : half mei 2009 ipv juli 2009
                                        47 - ftielema : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - besteld : 17/02/2009 - levering : 29/04/2009
                                        48 - InsigniA : ST Edition 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - besteld : 04/03/2009 - levering : mei 2009
                                        49 - Rogerke : ST Sport 2.0 CDTI 160pk - besteld : 27/01/2009 - levering : mei 2009
                                        50 - Baarsje : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - Olympic White - besteld : 25/02/2009 - levering : juli 2009
                                        51 - Knorrie22 : 5drs Executive 2.0 CDTI 160pk - Black Sapphire - besteld : 15/11/2008 - levering : week 13
                                        52 - Tigro033 : ST Sport 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - besteld : 26/02/2009 - levering : 26/06/2009
                                        53 - burton : 4drs Sport 2.0 CDTI 160pk - Black Sapphire - besteld : 21/02/09 - levering : week 20
                                        54 - Althalus : 4drs Sport 2.0 CDTI 130pk - Black Sapphire - besteld : 07/02/09 - levering : week 13
                                        55 - WhN : 5drs Sport 2.8 V6 turbo 260pk - Black Sapphire - besteld : 29/01/09 - levering : 23/03/09
                                        56 - TomKé : ST Edition 2.0 CDTI 110pk - Technical Grey - besteld : 06/02/2009 - levering : 03/06/2009
                                        57 - Oasis : 4drs Cosmo 2.8 V6 (4x4) 260pk - Black Sapphire - besteld : 01/02/2009 - levering : midden April

58 - Marc 99 : 4drs Sport 2.0 CDTI 160pk - Technical Grey - besteld : 24/01/2009 - levering : 25/03/2009
                                        59 - RW1969 : 4drs Executive 1.6T 180pk - Technical Grey - besteld : 07/02/2009 - levering : 04/04/2009
                                        60 - stephanvda : 5drs Editon 2.0 CDTI 130pk - Myth Green - besteld : 11/02/2009 - levering : Verlaat van einde maart naar midden april.
                                        61 - jveck : ST Executive 2.0 CDTI 160pk - Technical Grey - besteld : 13/03/2009 - levering : 31/07/2009
                                        62 - DaVe bis : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - Black Sapphire - besteld : 17/02/2009 - 06/06/2009
                                        63 - Just : ST Cosmo 1.8 140pk - Panacotta - besteld : 13/02/2009 - levering : week 13/14
                                        64 - tom39 : ST Cosmo 2.0 Turbo -Technical grey - besteld : 02/03/2009 - levering : nog niet bekend
                                        65 - chucky : ST Cosmo 2.0 CDTI 160pk - Technical Grey - besteld : 12/03/2009 - levering : eind mei / begin juni
                                        66 - ventura7 : ST Cosmo 1.6T 180pk - Technical Grey - besteld : 21/01/2009 - levering : ???
                                        67 - pnoo : 4drs Edition 2.0 CDTI 110pk - Black Sapphire - besteld : 21/01/2009 - levering : week 24
                                        Kleur aangepast op verzoek

Comment

• 59 - RW1969 : 4drs Executive 1.6T 180pk - Technical Grey

Event 25 – Planning

Mijn 4 drs 1.6T heeft sinds donderdag event 33 en zal rond 19 april geleverd worden, aldus de dealer.
                                          Klopt het dat de gemiddelde doorlooptijd tussen event 33 en 58, 4 weken is, of zegt dat niets?
                                          Last edited by ; 22/03/2009, 15:37.

Comment

Working...
                                          X