Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Is deze verlaagd? En ga het straks wel effe opzoeken maar wellicht weet iemand het hier: is de Sport überhaupt verlaagd in 4dr, 5dr of ST?
Zoniet iemand al laten doen en spacers overwogen voor het verbreden achteraan?
Vraagje : kan men de liedjes van de Ipod overzetten op de harde schijf van den Insignia?
'k Heb ondertussen wel al gevonden hoe je de gegevens van de navi-DVD overzet op de harde schijf, maar vroeg mij af of je ook mp3 bestanden kon overzetten....
Is deze verlaagd? En ga het straks wel effe opzoeken maar wellicht weet iemand het hier: is de Sport überhaupt verlaagd in 4dr, 5dr of ST?
Zoniet iemand al laten doen en spacers overwogen voor het verbreden achteraan?
De sport heeft een verlaagt sportchassis (3cm) bij zowel 4 deurs, 5 deurs als de ST.
Vraagje : kan men de liedjes van de Ipod overzetten op de harde schijf van den Insignia?
'k Heb ondertussen wel al gevonden hoe je de gegevens van de navi-DVD overzet op de harde schijf, maar vroeg mij af of je ook mp3 bestanden kon overzetten....
Dit zou mogelijk moeten zijn vermits je nog ruimte hebt op je harde schijf. Ik kan het zelf nog niet proberen, want ik heb de mijne nog niet. Maar het zou moeten kunnen.
Denk het niet. Harde schijf is maar 2 Gig groot, voldoende om de kaartgegevens van Europa op te zetten. Blijft er weinig ruimte over om ook nog liedjes op te zetten.
Allereerst proficiat met je aankoop. Goed om te lezen dat men zeer tevreden is.
Staat het overzetten van Dvd naar harde schijf ook in de handleiding? en zo ja waar
In een artikel op de Duitse site van Bosch over de DVD 800 Navi staat het volgende.
De headunit is geschikt voor het reproduceren van MP3 files via het geintegreerde DVD loopwerk en externe USB memory stick of Aux-in. Er wordt niet gesproken over het afspelen via de interne Flash memory
'k Heb dat dus vanmorgen vlug eens gemeten, en ik kwam tot 215 cm....
Ja, mijne kleine van 8 jaar moet die kofferklep nog niet dichtdoen
Holy sh*t, moeten we dan toch een voor een Cosmo gaan met automatische achterklep zodat we deze ook maar 3/4 kunnen openen?
Nu had ik net mijn zinnen op een Sport gezet zeg...
Of zijn de meeste ondergrondse garages in België/Nederland hoger dan 215 cm?
Holy sh*t, moeten we dan toch een voor een Cosmo gaan met automatische achterklep zodat we deze ook maar 3/4 kunnen openen?
Bij de Vectra kon je deze niet op 3/4 zetten en in sommige parkings was dat kl*** want daar kon ik m'n koffer niet openen. Wanneer die 3/4 stand ook te hoog is zit je nog steeds met dat probleem. Een handmatige is dan nog steeds de beste oplossing. Het is een leuk gadget wanneer dit standaard word geleverd maar ervoor betalen zou ik nooit doen.
Staat het overzetten van Dvd naar harde schijf ook in de handleiding? en zo ja waar
Ja, denk wel dat er ergens in staat, maar de garagist heeft het mij uitgelegd....
Via 'config', en dan 'navi-instellingen'. Daar voorlaatste puntje : gegevens toevoegen (of zoiets). Dan krijg je de mogelijkheid alle landen apart te seleceteren. dan nog even 2 keer bevestigen, en wachten tot het dwonloaden voltooid is.
PS : voor den Benelux gaf hij geschatte tijd 13min op, maar dacht toch dat het wat sneller ging....
Denk het niet. Harde schijf is maar 2 Gig groot, voldoende om de kaartgegevens van Europa op te zetten. Blijft er weinig ruimte over om ook nog liedjes op te zetten.
Ge moet niet alles ineens overzetten hé.... Heb enkel Benelux op de harde schijf gezet (daarmee kom ik in normale omstandigheden wel toe - en neemt niet zoveel plaats in beslag hoor.... ). En als ik deze zomer naar Duitsland met vakantie ga, voeg ik dit toe....
Bij de Vectra kon je deze niet op 3/4 zetten en in sommige parkings was dat kl*** want daar kon ik m'n koffer niet openen. Wanneer die 3/4 stand ook te hoog is zit je nog steeds met dat probleem. Een handmatige is dan nog steeds de beste oplossing. Het is een leuk gadget wanneer dit standaard word geleverd maar ervoor betalen zou ik nooit doen.
De automatische achterklep is inderdaad in te stellen op volledig openen en 3/4. Echter je kan het openen van de klep altijd onderbreken door de afstandbediening op de sleutel. Dus openen, zelfs 20 centimeter, is perfect mogelijk. Dus in een lage garage moet je geen schrik hebben.
Comment