Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door fico99 Bekijk Berichten
    McClane,

Als je morgen je wagen zou afhalen moet je eens vragen of ze die zwarte ST al hebben opgepoetst? Ik heb die daar zaterdagnamiddag zien staan. Het was er eentje met het panoramisch dak

Ik hoop dat ik de mijne binnenkort ook mag bestellen
    Zal eens zien of deze in de showroom staat.

Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
    Heeft er iemand nu nog problemen ondervonden met de parkeersensoren met regenweer ? Of andere keren dat ze het lieten afweten....

Vraagje aan de personen die de ST al in hun bezit hebben, wat zit er nu in de achterste zijruit(en), verwarming of antenne ?

Mercikes
    Ik zal mij daarover straks eens informeren.
    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomKé Bekijk Berichten
      Mijn ST Edition 110PK is geleverd bij dealer, vrijdag kan ik er mee rijden. 10 weken vroeger dan verwacht. Olé.
      TomKé, is het niet 24/3 ipv 24/2 zoals je in de tabel tikte ???

Comment

• Na 3 dagen Insignia ST rijden gisteren het eerste negatieve puntje ontdekt.....

Wou gisterenavond op het werk vertrekken en.... ALLE geluid was uitgevallen
        Dat wil zeggen :
        - geen radio (kan ik zelfs niet aanzetten)
        - gaan navigatesysteem (kan ik zelfs niet aanzetten)
        - geen parkeersensoren (krijg onmiddellijk de melding 'perkeerhulp uitgeschakeld')
        - geen waarschuwingssignaal bij openstaande deuren, of bij het niet dragen van de veiligheidsgordel
        - zelfs geen geluid wanneer ik de richtingaanwijzer aanzet!!!!!

Dan maar meteen afspraak gemaakt met de garage, mag deze middag eens binnenlopen. Hopelijk vindt men meteen de oorzaak.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
          Vraagje aan de personen die de ST al in hun bezit hebben, wat zit er nu in de achterste zijruit(en), verwarming of antenne ?

Mercikes
          Ik heb de vraag gesteld wanneer ik de mijne ging afhalen.... Het gaat over de antenne wist men mij te vertellen.

Wel raar dat dit dan aan beide zijden van de wagen zo is....

Comment

• kan iemand mijn vertellen of er een mogelikheid is om achter in de hoedenplank speakers in te bouwen ? of de bekabeling daar reeds voor aanwezig is achter in de kofferbak ??

En is het mogelijk om dat aan te sluiten op de DVD800 ??

Hopelijk kan iemand bovenstaande vertellen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ENO Bekijk Berichten
              Na 3 dagen Insignia ST rijden gisteren het eerste negatieve puntje ontdekt.....

Wou gisterenavond op het werk vertrekken en.... ALLE geluid was uitgevallen
              Dat wil zeggen :
              - geen radio (kan ik zelfs niet aanzetten)
              - gaan navigatesysteem (kan ik zelfs niet aanzetten)
              - geen parkeersensoren (krijg onmiddellijk de melding 'perkeerhulp uitgeschakeld')
              - geen waarschuwingssignaal bij openstaande deuren, of bij het niet dragen van de veiligheidsgordel
              - zelfs geen geluid wanneer ik de richtingaanwijzer aanzet!!!!!

Dan maar meteen afspraak gemaakt met de garage, mag deze middag eens binnenlopen. Hopelijk vindt men meteen de oorzaak.....
              Berepoot heeft een soortgelijk probleem met zijn Insignia.

Bekijk deze posts van hem even:

Comment

• Wat de korting op de ST betreft (is wel een leasing, belangrijk verschil) heb ik 3800 euro korting op sport ST 130pk + gold pack gekregen. En wettelijke kit komt van leasing dus ook niet betalen.

Mijn levering maakt voor mij niet zo veel uit, wat heb ik er nu als hij een maand in de garage moet blijven staan (andere wagen is nog goed to eind juli). Dus geen stress hier voor de levering.

Comment

• Net een telefoontje van de garage gehad : de mijne staat te wachten !

Nu mijn baas onder zijn kont schoppen dat hij de betaling doet, dan kan ik nog voor 't weekend de platen aanvragen en dan ... feestjeuh!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bereboot Bekijk Berichten
                    Na het onverklaarbare probleem van hierboven (ook op een Frans en een Duits forum zijn er al leden die hetzelfde voorhadden, oplossing: bij de handelaar gaan, batterij laten loskoppelen, enkele minuten wachten en terug aansluiten, en alles werkt weer).
                    Oorspronkelijk geplaatst door fico99 Bekijk Berichten
                    Berepoot heeft een soortgelijk probleem met zijn Insignia.

Bekijk deze posts van hem even:
                    http://www.autoforum.be/showthread.p...33#post3310533
                    ENO, ik zou toch ff de batterij proberen hoor, zoals bereboot.
                    Last edited by ; 25/03/2009, 11:49.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Althalus Bekijk Berichten
                      Net een telefoontje van de garage gehad : de mijne staat te wachten !

Nu mijn baas onder zijn kont schoppen dat hij de betaling doet, dan kan ik nog voor 't weekend de platen aanvragen en dan ... feestjeuh!
                      Proficiat, veel geluk er mee.
                      Heb jij ook leder genomen? want zoals reeds eerder al gemeld is de mijne 2 dagen later besteld en staat hij nog steeds voor 14 april. Misschien omdat ik leder heb genomen dat er een vertraging op zit.

Maar ben in ieder geval blij voor jou. Laat maar eens weten hoe hij meevalt.

grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spoenk Bekijk Berichten
                        Proficiat, veel geluk er mee.grtz
                        merci

Oorspronkelijk geplaatst door Spoenk Bekijk Berichten
                        Heb jij ook leder genomen? want zoals reeds eerder al gemeld is de mijne 2 dagen later besteld en staat hij nog steeds voor 14 april. Misschien omdat ik leder heb genomen dat er een vertraging op zit.
                        grtz
                        Nee, bij mij is het dat standaardstofke in 't beige...
                        Last edited by ; 25/03/2009, 14:15.

Comment

Vertraging ... op het gewone Siena leder of het geperforeerde sport leder ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door InsigniA Bekijk Berichten
                            Vertraging ... op het gewone Siena leder of het geperforeerde sport leder ?
                            Ik heb het geperforeerde sportleder.
                            Het is niet dat er sprake is van vertraging, maar het kan eventueel toch wel de reden zijn voor het verschil in levertijd.
                            Mijn Insignia stond maandag nog steeds in event 33.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bjodes Bekijk Berichten
                              Wat de korting op de ST betreft (is wel een leasing, belangrijk verschil) heb ik 3800 euro korting op sport ST 130pk + gold pack gekregen. En wettelijke kit komt van leasing dus ook niet betalen.
                              Da is inderdaad 14%, zoals ik ook heb gekregen, maar ik moest de wettelijke kit er wel nog bijnemen. Van KBC lease krijgt ge enkel een fluo-vestje, maar geen verbandkist of gevarendriehoek.....

Comment

• Dat zijn toch wel héél serieuze kortingen!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk Berichten
                                  Dat zijn toch wel héél serieuze kortingen!!
                                  Dat zijn normale fleetkortingen bij Opel (dus enkel voor personen met een BTW-nummer).
                                  12% voor gewone aankoop (financëring)
                                  14% voor leasing

Opel geeft wel goede fleetkortingen, bij vele merken is dit maar 8%

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ENO Bekijk Berichten
                                    Da is inderdaad 14%, zoals ik ook heb gekregen, maar ik moest de wettelijke kit er wel nog bijnemen. Van KBC lease krijgt ge enkel een fluo-vestje, maar geen verbandkist of gevarendriehoek.....
                                    Ik kreeg 16.5% op de Sedan. Wettelijke kit geleverd door leasemaatschappij (LeasePlan).

Comment

Dat zijn normale fleetkortingen bij Opel (dus enkel voor personen met een BTW-nummer).
                                      12% voor gewone aankoop (financëring)
                                      14% voor leasing

Opel geeft wel goede fleetkortingen, bij vele merken is dit maar 8%
                                      Ik heb momenteel offerte voor leasing met 16% korting ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk Berichten
                                        Dat zijn toch wel héél serieuze kortingen!!
                                        Je kan zelfs nog ca 3% extra krijgen via de Opel introductiebonus.
                                        Je mag dan nog geen Opel in het bedrijf hebben en je moet minstens 3 of 5 (weet ik niet meer zeker) bedrijfsvoertuigen hebben.

Comment

• 2% extra valt er inderdaad nog te rapen. De mijne wordt gekocht via financiering, en ik ben van 12 naar 14% kunnen gaan.

Comment

Working...
                                          X