Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Spoenk Bekijk Berichten
    Je kan zelfs nog ca 3% extra krijgen via de Opel introductiebonus.
    Je mag dan nog geen Opel in het bedrijf hebben en je moet minstens 3 of 5 (weet ik niet meer zeker) bedrijfsvoertuigen hebben.
    Had ik dàt geweten, dan had ik nog die betere airco kunnen nemen. Ach ja, ik ben al blij.

Den baas is er net achterkomen dat die owv CO2 uitstoot in de laagste categorie zit (179 = 60% aftrekbaar) en dat vond ie al erg genoeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Althalus Bekijk Berichten
      Had ik dàt geweten, dan had ik nog die betere airco kunnen nemen. Ach ja, ik ben al blij.

Den baas is er net achterkomen dat die owv CO2 uitstoot in de laagste categorie zit (179 = 60% aftrekbaar) en dat vond ie al erg genoeg.
      Loopt Opel hier geen achterstand op tov andere merken en zal dit de verkoop niet nadelig beginnen beïnvloeden op korte termijn?

Comment

• Misschien niet op korte, maar zeker op lange termijn. Dit soort energiemaatregelen zullen meer en meer doorgevoerd worden. Bedrijven zullen op termijn de besparing inzien in een volledig taxgunstig wagenpark. Deloitte & T. bijvoorbeeld, legt op dit moment reeds op dat alle nieuwe leaswagens een maximale uitstoot van 105 gr. mogen hebben; en zij hebben toch een deftig wagenpark m.i.

Comment

• Bij mij is het ook 16% korting, meer kan er echt niet af (vanalles geprobeerd natuurlijk).

Is niet zo speciaal van korting bij een ander merk dat niet echt bekend staat om z'n kortingen kon ik stukker meer krijgen ( dacht 26%).

Moet wel zeggen wij zitten met een serieus wagenpark dus wij hebben meestal wel de beste kortingen. Enfin korting is zo goed als niet merkbaar door de leuke prijsstijgingen in de leasing de laatste 6 maanden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fico99 Bekijk Berichten
            Berepoot heeft een soortgelijk probleem met zijn Insignia.

Bekijk deze posts van hem even:

http://www.autoforum.be/showthread.p...33#post3310533
            Net terug van de garage. Hebben de wagen aan de computer gehangen, en er was een probleem met de communicatie met de radio....

Maar computer gaf wel geen pasklare oplossing voor het probleem, en de mecanieker wist het ook niet meteen... ja, we hebben er nog niet zoveel ervaring hé, meneer....

Dus maar even het berichtje van Bereboot boven gehaald.... Dus heeft de mecanieker de batterij afgekoppeld, terug aangekoppeld, en.... weg was het probleem.

Dus rij ik nu terug 'happy' verder.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arie26 Bekijk Berichten
              kan iemand mijn vertellen of er een mogelikheid is om achter in de hoedenplank speakers in te bouwen ? of de bekabeling daar reeds voor aanwezig is achter in de kofferbak ??

En is het mogelijk om dat aan te sluiten op de DVD800 ??

Hopelijk kan iemand bovenstaande vertellen ?
              iemand ??

Comment

Je kan zelfs nog ca 3% extra krijgen via de Opel introductiebonus.
                Je mag dan nog geen Opel in het bedrijf hebben en je moet minstens 3 of 5 (weet ik niet meer zeker) bedrijfsvoertuigen hebben.
                Ge moet een wagenpark hebben van 5....

En ge moogt al Opels hebben hoor.... Wij vervangen 2 Opels door 3 nieuwe (2 keer Insignia ST, één keer Zafira), en krijgen ook de introductiebonus. 3% op één Insignia of 5% op de Zafira. We hebben dus 2 Insignia's met 'standaardkorting' + 0,5% (gekregen van de garage zelf - omdat we er 2 kopen) en 1 Zafira met 'standaarkorting' + 5% Introbonus

Comment

Misschien niet op korte, maar zeker op lange termijn. Dit soort energiemaatregelen zullen meer en meer doorgevoerd worden. Bedrijven zullen op termijn de besparing inzien in een volledig taxgunstig wagenpark. Deloitte & T. bijvoorbeeld, legt op dit moment reeds op dat alle nieuwe leaswagens een maximale uitstoot van 105 gr. mogen hebben; en zij hebben toch een deftig wagenpark m.i.
                  Inderdaad, meer en meer bedrijven stellen voorwaarden naar de CO2 uitstoot.....

Maar dat alle leasewagens van Deloitte maar 105g mogen hebben, is naast de waarheid hoor!!!! In België zijn er al niet teveel wagens verkrijgbaar die onder die 105g bljiven!!!!

Veelal zal 145g de limiet zijn..... Vroeger (voor 01/04/2007 voor nieuwe wagens) gold een aftrekbeperking tot 75% van alle kosten (excl benzinekosten). Wagens tot 145g vallen onder dezelfde aftrekregeling.....

Mijn Insignia ST heeft nen uitstoor van 154g, en valt onder de aftrekbeperking van 70%. Maar over die 5% deed mijnen baas niet zo moeilijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ENO Bekijk Berichten
                    Net terug van de garage. Hebben de wagen aan de computer gehangen, en er was een probleem met de communicatie met de radio....

Maar computer gaf wel geen pasklare oplossing voor het probleem, en de mecanieker wist het ook niet meteen... ja, we hebben er nog niet zoveel ervaring hé, meneer....

Dus maar even het berichtje van Bereboot boven gehaald.... Dus heeft de mecanieker de batterij afgekoppeld, terug aangekoppeld, en.... weg was het probleem.

Hopelijk is dit geen terugkerend fenomeen...... ik hou mijn hart al vast. (al 2 hier op dit forum alleen al voorspeld niet veel goeds )
                    Verder veel plezier met de wagen

Comment

Maar dat alle leasewagens van Deloitte maar 105g mogen hebben, is naast de waarheid hoor!!!! In België zijn er al niet teveel wagens verkrijgbaar die onder die 105g bljiven!!!!

Veelal zal 145g de limiet zijn..... Vroeger (voor 01/04/2007 voor nieuwe wagens) gold een aftrekbeperking tot 75% van alle kosten (excl benzinekosten). Wagens tot 145g vallen onder dezelfde aftrekregeling.....

Mijn Insignia ST heeft nen uitstoor van 154g, en valt onder de aftrekbeperking van 70%. Maar over die 5% deed mijnen baas niet zo moeilijk...
                      @ ENO : Zo begreep ik het ook van onze accountant; deze categorie werd uitgediept, van 90% max to 60% min. Blijkbaar wil D. dat alles in die categorie 90% valt. Uiteraard kan ik mij vergissen, maar zoals ik het verstond was dit van toepassing op alle juniors én seniors.
                      Maar niet echt belangrijk ENO, gij hebt uw Insignia al, en de mijne volgt morgen of overmorgen, 179g inclusief!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
                        Hopelijk is dit geen terugkerend fenomeen...... ik hou mijn hart al vast. (al 2 hier op dit forum alleen al voorspeld niet veel goeds )
                        Verder veel plezier met de wagen
                        Ik vrees dat kinderziektes in de software niet te vermijden zijn?

Comment

Ik vrees dat kinderziektes in de software niet te vermijden zijn?
                          Hopelijk bieden ze dan gratis updates aan met misschien in de toekomst extra functies

Comment

• Tijdens mijn proefrit liet ik de auto even aan mijn vriendin zien die thuis was gebleven.
                            Bij het aanzetten van de auto even gewacht met starten en vervolgens ging er een alarm in de auto af. Sleutel uit het contact en nog altijd alarm. Auto afgesloten en weer geopend met de sleutel: nog altijd alarm. Tenslotte stopte het alarm toen ik de auto weer had gestart.

Ik hoop maar dat niemand dit herkent. Met mijn kleine vent van 1 jaar in de auto wil ik dit soort geintjes niet hebben. Autorijden is al niet zijn hobby namelijk.
                            Last edited by ; 25/03/2009, 17:59.

Comment

Moet zelf op korte termijn een nieuwe lease-wagen bestellen en ons bedrijf legt beperking op van co2 <145. Maar mijn dealer wist te zeggen dat normaal gezien één van de komende weken de Ecoflex versie bestelbaar wordt, welke leverbaar is vanaf augustus (oude leasing loopt ook af in augustus). Deze heeft een co2 rond de 140.

Weet iemand hier misschien meer over? Is deze timing haalbaar? Heb het immers ook gevraagd bij een andere dealer dichtbij mijn werk en deze zei dat het pas vanaf oktober zou zijn. Heb wel meer vertrouwen in de eerste dealer maar toch.
                              Insignia Metro 5 deurs (2009-2013)

Comment

• Mijn wagen is op dinsdag 17 maart geleverd bijn mijn dealer?
                                Tot op heden zijn de documenten nog steeds niet aangekomen.
                                Hebben jullie ook dit probleem?

Comment

• Groot nieuws: krijg maandag de Insignia ST 1.6T Business uitvoering geleverd

Comment

@ ENO : Zo begreep ik het ook van onze accountant; deze categorie werd uitgediept, van 90% max to 60% min. Blijkbaar wil D. dat alles in die categorie 90% valt. Uiteraard kan ik mij vergissen, maar zoals ik het verstond was dit van toepassing op alle juniors én seniors.
                                    Maar niet echt belangrijk ENO, gij hebt uw Insignia al, en de mijne volgt morgen of overmorgen, 179g inclusief!
                                    Ik ben acountant, dus die problematiek heb ik al veeeeeeeel mogen uitleggen.

Maar gelooft gij echt dat er bij Deloitte seniors zijn die met een Smartje rondrijden? Want dat is zowat de enige wagen die aan die 90% voldoet... Daarom dat zoveel seniors bij Deloitte zo tevreden zijn met de nieuwe A6.... Sinds den update hebben ze de 136pk versie TdiE gemaakt. Met een uitstoot van 139g. En met 75% aftrekbare kost dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FCB Bekijk Berichten
                                      Mijn wagen is op dinsdag 17 maart geleverd bijn mijn dealer?
                                      Tot op heden zijn de documenten nog steeds niet aangekomen.
                                      Hebben jullie ook dit probleem?
                                      Geen probleem mee gehad. Vrijdag 13/03 stond de wagen in Duitsland, maandag 16/03 zijn de nummerplaten toegekend. Met andere woorden, de leasemaatschappij had de platen aangevraagd vooraleer de wagen in de garage stond.

Comment

Proficiat, veel geluk er mee.
                                        Heb jij ook leder genomen? want zoals reeds eerder al gemeld is de mijne 2 dagen later besteld en staat hij nog steeds voor 14 april. Misschien omdat ik leder heb genomen dat er een vertraging op zit.

Maar ben in ieder geval blij voor jou. Laat maar eens weten hoe hij meevalt.

grtz
                                        Heren,
                                        ik lees hier maar van leveringen van ST's die gebeuren in bv. week 14 of 15 voor bestellingen die 3 weken na de mijn bestelling gebeurd zijn. Wie weet hoe dit in elkaar steekt? Mijn bestelling is op 08 Januari geplaatst voor een ST Pannacotta, 160 PK, AT, en noem maar op, alles er op en er aan, behalve de opel eye er terug af en traakhaak met niveauregeling laten veranderen. Mijn voertuig staat nog steeds in event 25. Wie kan dat uitleggen? Een tijdje geleden las ik hier dat men begin april voor Belgie zou gaan produceren en mijn dealer spreekt van een derde lijn voor de insignia, maar dan had mijn Vtg reeds in event 32 moeten staan denk ik. Een goede uitleg kan me misschien wat kalmeren. Thanks.

Comment

Hopelijk blijft het bij deze ene keer. Voor zover ik kan lezen betreft het bij de meeste een éénmalig probleem. Wel een vraagje: Doet het euvel zich alleen voor op de Cdti 130pk of ook op andere ??

Comment

Working...
                                          X