Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk Berichten
    Aan de namen te zien zitten er nogal wat mensen met de naam Tom tussen:
    Tom39
    Tomira
    TomKé
    Geldrop e.o.

op de zestig namen vier keer Tom.
    Was mij nog niet opgevallen dat "Tom" ook in "geldrop e.o." voorkwam

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk Berichten
      Aan de namen te zien zitten er nogal wat mensen met de naam Tom tussen:
      Tom39
      Tomira
      TomKé
      Geldrop e.o.

op de zestig namen vier keer Tom.
      en toch zeker één keer Thomas

Comment

• En gene John maar David.
        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• sst... ik denk zelfs nen Hollander ook

Comment

• Buurman wat doe je nou?!?
            Zijn er hier mensen die met polaroid hebben kunnen betalen?
            1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
              Buurman wat doe je nou?!?
              Zijn er hier mensen die met polaroid hebben kunnen betalen?
              loool, waar is de tijd...

Comment

• De Opel matten ... sommige hebben ze meegeleverd gekregen, sommigen (nog) niet.

Voor de meesten hier zat dit in "Kit voor ingebruikname (00 00 000) €99,00" inbegrepen.

Ik heb net even mijn leasingcontract erbij genomen en daar is niks van terug te vinden, wel een "Kit Benor €35,00 ex BTW".
                Zijn er nog mensen die ALD/Axus leasen ? Hebben jullie die matten erbij gekregen ?
                Want ik meen mij te herinerren dat mijn vorige Vectra ook GEEN matten meegeleverd had, ook ALD/Axus .

Iemand ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door InsigniA Bekijk Berichten
                  De Opel matten ... sommige hebben ze meegeleverd gekregen, sommigen (nog) niet.

Voor de meesten hier zat dit in "Kit voor ingebruikname (00 00 000) €99,00" inbegrepen.

Ik heb net even mijn leasingcontract erbij genomen en daar is niks van terug te vinden, wel een "Kit Benor €35,00 ex BTW".
                  Zijn er nog mensen die ALD/Axus leasen ? Hebben jullie die matten erbij gekregen ?
                  Want ik meen mij te herinerren dat mijn vorige Vectra ook GEEN matten meegeleverd had, ook ALD/Axus .

Iemand ?
                  Bij mij wordt de kit ingebruikname geleverd door LeasePlan,
                  maar de garage bevestigt mij dat de automatten gewoon in de auto zullen liggen
                  (heb ze btw al in de koffer zien liggen)

Comment

• Video Opel Insignia Sports Tourer
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                      Quote Autoweek.nl : "De mooiste middenklasse stationwagon van dit moment".

Ze hebben smaak

Comment

• Ik vind een Insignia al lang geen 'middenklasse' meer.

Zet daar een Mondeo Clipper of een Passat Variant naast, komaan zeg

Comment

Quote Autoweek.nl : "De mooiste middenklasse stationwagon van dit moment".

Ze hebben smaak
                          Klopt ook , auto straalt echt klasse uit.
                          Wat me wel opvalt is dat op iedere test het minpunt word aangehaald van de lage motorkracht onder 2500 toeren, dat is iets wat ik zeer storend zou vinden moest dit niet beteren wanneer de auto is ingereden .

Comment

De Opel matten ... sommige hebben ze meegeleverd gekregen, sommigen (nog) niet.

Iemand ?
                            Als je de "Kit ingebruikname €99" neemt dan zit er automatisch hetvolgende bij :
                            Wettelijke kit ( brandblusser, gevarendriehoek en verbanddoos), drie flesjes Opticlean ruitensproeivloeistof, fluovestje en Opel matten.

Dus als de "Kit ingebruikname" in je leasingcontract zit dan heb je ook de Opel matten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chucky Bekijk Berichten
                              Klopt ook , auto straalt echt klasse uit.
                              Wat me wel opvalt is dat op iedere test het minpunt word aangehaald van de lage motorkracht onder 2500 toeren
                              Neem aan dat dit beter is bij de 4/5 deurs, zijn tenslotte 100kg lichter als de ST.
                              Hebben de mensen die al met deze motor rijden ook deze ervaring?

Comment

• Mijn black beauty in verlengde uitvoering..........wat een schoonheid!
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jackie74 Bekijk Berichten
                                  Als je de "Kit ingebruikname €99" neemt dan zit er automatisch hetvolgende bij :
                                  Wettelijke kit ( brandblusser, gevarendriehoek en verbanddoos), drie flesjes Opticlean ruitensproeivloeistof, fluovestje en Opel matten.

Dus als de "Kit ingebruikname" in je leasingcontract zit dan heb je ook de Opel matten.

heb de volledige kit nog gratis "onderhandeld" op mijn bestelbon voor ik getekend heb?

Comment

• Hier is een blij man ( gelukkig was ik al )

Vanavond mijn auto opgehaald ( ST cdti 130 Pk executive incl dvd800 + leer ).
                                    Echt een super auto en rijdt geweldig!! Echt het wachten waard ( wat voor mij niet zo heel lang is geweest).
                                    Foto's zullen volgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten
                                      Mijn black beauty in verlengde uitvoering..........wat een schoonheid!
                                      Inderdaad, zéér mooi, kwijl, kwijl, ...
                                      Last edited by ; 26/03/2009, 22:32.

Comment

• wachten

Oorspronkelijk geplaatst door dungen2003 Bekijk Berichten
                                        Hier is een blij man ( gelukkig was ik al )

Vanavond mijn auto opgehaald ( ST cdti 130 Pk executive incl dvd800 + leer ).
                                        Echt een super auto en rijdt geweldig!! Echt het wachten waard ( wat voor mij niet zo heel lang is geweest).
                                        Foto's zullen volgen.

hoe lang heb je moeten wachten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                          Wagen geleverd op 18/03 en papieren op 23/03
                                          Proficiat en veel succes met de ST hé McClane, de velgen staan er mooi onder ( ik heb dezelfde ) Wat het verhaal van de matten betreft, de mijne waren ook niet onmiddellijk voorradig, na 2 weken toch ontvangen, maar de kwaliteit is er zeker niet op vooruit gegaan tegenover mijn GTS , zijn namelijk veel dunner van stof.

Comment

Working...
                                          X