Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ironmangeorges Bekijk Berichten
    Ik heb ook cosmo met lederen sportstoelen , flexride en verlaagd chassis .
    Ik dacht dat als je de optie flex-ride bestelde dat je dan automatisch ook een verlaagd onderstel kreeg.

Echter van opel krijg ik tegenstrijdige berichten. Zie antwoorden van hun mailtjes.

__________________________________________________ _____________________

Van: Andreas Börner
    Verzonden: maandag 30 maart 2009 15:33
    Aan: Willem-Frederik van Oppenraaij
    Onderwerp: Antwort: Fw: Insignia

The only Insignias with lowered chassis (- 15 mm) are: Sport trim level, 4x4 and ecoFLEX.

So the Cosmo 1.6 Turbo does not have a lowered chassis.

Best regards

Andreas Börner

Funktion bei Opel: Produktgruppen-Manager Mittlere und Große Fahrzeuge

Willem-Frederik van Oppenraaij/NL/GM/GMC
    03/30/2009 15:28
    An
    Andreas Börner
    Kopie

Thema
    Fw: Insignia

Andreas,

Does the 1.6 Turbo Cosmo with FlexRide have a 25mm lowered chassis?

Met vriendelijke groet / With kind regards,
    General Motors Benelux B.V. - Opel

Willem-Frederik van Oppenraaij
    Carline Manager Mid & Large Vehicles

Kijk voor meer info op: www.opel.nl

Deze e-mail werd verzonden door General Motors Nederland B.V.
    Maatschappelijke zetel : Lage Mosten, 49-63 4822 NK Breda
    KvK 23062259
    Confidentiality note: this message is intended only for the person or entity to which it is addressed. It may contain confidential and/or privileged material. Any review, transmission, dissemination or other use, or taking of any action in reliance upon this message by persons or entities other than the intended recipient is prohibited and may be unlawful. If you received this message in error, please contact the sender and delete it from your computer.

__________________________________________________ __________________________________

Hartelijk dank voor uw e-mail van 24 maart jongstleden en uw interesse voor onze Opel Insignia. U heeft een vraag over de Flex-ride optie.

Naar aanleiding van uw vraag kunnen wij u mededelen dat Flexride ofwel optie code URC altijd met een verlaagd onderstel is.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
    GENERAL MOTORS NEDERLAND B.V.

Carine De Ridder
    Opel Klantenservice

Opel.Klantenservice@GM-customercare.com

Uw contact met General Motors Nederland heeft tot gevolg dat wij uw persoonlijke gegevens en correspondentie in ons administratieve bestand opnemen. Dit bestand wordt niet gebruikt voor marketing doeleinden en dient slechts als middel om u zo optimaal mogelijk van dienst te zijn bij het beantwoorden van uw vragen. Voor meer informatie of toegang tot uw gegevens kunt u contact met ons opnemen.

Deze e-mail werd verzonden door General Motors Nederland B.V.
    Maatschappelijke zetel : Lage Mosten, 49-63 4822 NK Breda
    KvK 23062259

Confidentiality note: this message is intended only for the person or entity to which it is addressed. It may contain confidential and/or privileged material. Any review, transmission, dissemination or other use, or taking of any action in reliance upon this message by persons or entities other than the intended recipient is prohibited and may be unlawful. If you received this message in error, please contact the sender and delete it from your computer
    .

24/03/2009 18:40

Hallo,

Daar ik een Insignia ga kopen maar de dealer mij hier niet direct antwoord over kon geven, stel ik de vraag hier.

Ik wil graag een Insignia met Flex-ride en een verlaagd onderstel. Echter de sport uitgave vindt ik niet luxe genoeg en wil gaan voor een Cosmo uitvoering.

Mijn vraag is nu als ik de cosmo uitgave uitrust met flex-ride wordt deze dan net zoals de sport ook geleverd met een verlaagd onderstel?

In afwachting van een voorspoedige reactie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRB Bekijk Berichten
      Weet er iemand of de 16" velgen van de vectra C ook passen op de insignia ?
      Deze week ruil ik mijn vectra voor een nieuwe insignia. De vectra staat momenteel nog op zijn winterbanden en 'k had anders gedacht om de 16" alu velgen in de winter te gebruiken op de insignia.

'k Ben eigenlijk nieuw hier. Hoe vul ik dat lijstje aan van de insignia rijders ?

Het gaat om een ST Edition 2.0 CDTI 110Pk in technical grey.
      Opties : Gold pack , zwart lederen sienna interieur en 18" velgen.

Wagen besteld op 31/1. Levering was normaal voorzien voor 22 mei maar kreeg vanmorgen bericht dat hij binnengekomen is.
      DRB,
      Ik had van mijn Signum ook gedacht mijn winterbanden mee te nemen. Maar pech. Als je een diepere vergelijking maakt qua bandenmaat merk je dat de banden van een Insignia hoger zijn. Met andere woorden, leg je een te lage band op je Insignia als je deze van je Vectra neemt.
      Ik hoop je hiermee geholpen te hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GJB Bekijk Berichten

Hallo,

Daar ik een Insignia ga kopen maar de dealer mij hier niet direct antwoord over kon geven, stel ik de vraag hier.

Ik wil graag een Insignia met Flex-ride en een verlaagd onderstel. Echter de sport uitgave vindt ik niet luxe genoeg en wil gaan voor een Cosmo uitvoering.

Mijn vraag is nu als ik de cosmo uitgave uitrust met flex-ride wordt deze dan net zoals de sport ook geleverd met een verlaagd onderstel?

In afwachting van een voorspoedige reactie.

Is inderdaad verwarrend.
        Waarom geen sport, te weinig luxe? Wat heb je meer dat je NIET kan krijgen als optie behalve die hout inleg die niet echt bij dit type wagen past imo. Dermee weet ik wat ik mis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
          Is inderdaad verwarrend.
          Waarom geen sport, te weinig luxe? Wat heb je meer dat je NIET kan krijgen als optie behalve die hout inleg die niet echt bij dit type wagen past imo. Dermee weet ik wat ik mis
          Volgens mij alleeen chromen deurgrepen, en een automatisch dimmende binnenspiegel.

Maar een Cosmo met Flexride is voordeliger dan een Sport met alle andere opties die standaard zijn op de cosmo.

Comment

• Is wel meer dan dat.
            • Elektrisch inklapbare buitenspiegels.
            • Automatische lichten en regensensor.
            • Automatisch dimmende binnen- en linker buitenspiegel.
            • Elektrische kofferklep op de ST.
            • Verchroomde handgrepen.
            • Eventueel houtafwerking dashboard.
            • Seat comfortpack 2.
            • Climate pluspack (incl. gescheiden airco zone).
            • Halflederen zetels dus volledig leder is goedkoper.
            Last edited by McClane; 30/03/2009, 18:44.
            1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
              Is wel meer dan dat.
              • Seat comfortpack 2.
              Dat weet ik maar voodoo077 vroeg naar datgene wat NIET als optie op de sport was te krijgen. De opties die jij opsomt zijn wel te verkrijgen op de sport!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PepeBel4 Bekijk Berichten

Omdat sommigen van jullie dat vroegen.
                Een screenshot van mijn wagen met de aluminium 17' velgen.
                Ik had er schrik van, na al jullie commenttaren over 18,19 en20';
                maar ik vind dit er best OK uitzien!

Zo staat mijn wagen op mij te wachten tot 10 mei :

Ik heb ook 18ich velgen maar zat bij in het pakket,maar nietzeggende dat grote velgen zeer mooi zijn tot dat ge banden moeten vervangen.Kassa,kassa....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GJB Bekijk Berichten
                  Dat weet ik maar voodoo077 vroeg naar datgene wat NIET als optie op de sport was te krijgen. De opties die jij opsomt zijn wel te verkrijgen op de sport!
                  Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                  Is wel meer dan dat.
                  • Automatische lichten en regensensor.
                  • Seat comfortpack 2.
                  Dan zal dat zich beperken tot deze optie's.
                  Die verchroomde handgrepen zal je nadien nog wel kunnen aankopen.
                  1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                  2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Abolone Bekijk Berichten
                    Iemand een gedacht wat dit zou kosten? Ik kan er nergens een prijslijst van terug vinden.
                    Rear bumper sports insert.
                    i 41 01 451.

Rear silencer.
                    Ikki gevonde op de site van irmscher ze kosten 2350 euro zonder bandjes.Das ne hel boterham,maar wel zeer mooi.......

Comment

• Vandaag naar dealer geweest en bevestiging gekregen dat de Ecoflex versie vanaf 6 april te koop zal zijn (op 4&5 deurs, ST volgt in 2010). Wel enkel met 160pk en niet in sport versie. Prijs 5-deurs is 28150 voor Edition en 30050 voor Cosmo. Vanaf 6 april worden ook alle versies (4, 5 & ST) en alle motorisaties 400 euro duurder.
                      Insignia Metro 5 deurs (2009-2013)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Abolone Bekijk Berichten
                        In maart word mijn insignia ook geleverd. Ook geen grote dikke Insignia maar ook een beschaafde 110 pk CDTI met het launchpakket en de 18" Q02 velgen. Taksen en verzekering zijn al duur genoeg.
                        Post je rijervaring aub. Ik heb jammer genoeg geen testrit kunnen maken met de 110pk. Enkel de 130 pk was beschikbaar bij de dealer

Heb ook ne 110pk besteld maar ik laat hem chippen in utrecht bij zipptunning,gaat dan naar 140paardjes.En die zijn zeer betrouwbaar.Heb zo al 2 wagens laten doen zonder problemen.Echt ne aanrader

Comment

• [De mijne staat in de garage , nu nog de papieren. Hopelijk duurt dit niet te lang, het wachten heeft al lang genoeg geduurd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pnoo Bekijk Berichten
                            Heb ook ne 110pk besteld maar ik laat hem chippen in utrecht bij zipptunning,gaat dan naar 140paardjes.En die zijn zeer betrouwbaar.Heb zo al 2 wagens laten doen zonder problemen.Echt ne aanrader
                            140 merci voor de info

Comment

• Ik heb hier al enkele keren berichten gelezen van mensen over problemen in parkeergarages met een laag plafond (of in de eigen garage) voor wat betreft de achterklep van de ST.

Nu, ik heb hier in de garage ook altijd problemen met de achterklep (vroeger van de Vectra 5-deurs, nu van de Saxo), en mijn oplossing was een spons d'r tussen te steken, zo beschadig je de achterklep niet
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                140 merci voor de info
                                WWW.PTRONIC.BE

P-Tronic Box Opel Insignia 2.0 CDTI (110 pk)

Opel Insignia 2.0 CDTI
                                (110pk)

ReferentieINST20Moeilijkheidsgraad montage Gemakkelijk Nieuw
                                Prijs : 754.00 EUR (*)

-15 % in geval van online aankoop.P-Tronic Box Opel Insignia 2.0 CDTI (110 pk)

Opel Insignia 2.0 CDTI
                                (110pk)

-15 % in geval van online aankoop.
                                Vermoedelijk ben je bij een ongeval dan wel niet meer verzekerd. Heeft er hier iemand ervaring mee?

KWpkNmOorspronkelijke waarden81110260Met P-Tronic105148332Winst243872+ 30 %+ 30 %+ 28 %
                                Verminderd brandstofverbruik:
                                (naar schatting) -15%

De elektronische boxen van P-Tronic verhogen het vermogen en het koppel van de motor en verminderen tegelijkertijd het brandstofverbruik.

KWpkNmOorspronkelijke waarden81110260Met P-Tronic105148332Winst243872+ 30 %+ 30 %+ 28 %
                                (naar schatting) -15%

De elektronische boxen van P-Tronic verhogen het vermogen en het koppel van de motor en verminderen tegelijkertijd het brandstofverbruik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door APPELGOEDJE Bekijk Berichten
                                  WWW.PTRONIC.BE

P-Tronic Box Opel Insignia 2.0 CDTI (110 pk)

Opel Insignia 2.0 CDTI
                                  (110pk)

-15 % in geval van online aankoop.P-Tronic Box Opel Insignia 2.0 CDTI (110 pk)

Opel Insignia 2.0 CDTI
                                  (110pk)

-15 % in geval van online aankoop.
                                  Vermoedelijk ben je bij een ongeval dan wel niet meer verzekerd. Heeft er hier iemand ervaring mee?

(naar schatting) -15%

(naar schatting) -15%

Vervolg op vorig bericht,
                                  heeft er hier iemand ervaring mee? Wat gebeurt er bij ongeval, ben je dan nog verzekerd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door APPELGOEDJE Bekijk Berichten

Vervolg op vorig bericht,
                                    heeft er hier iemand ervaring mee? Wat gebeurt er bij ongeval, ben je dan nog verzekerd?
                                    Normaal wel MAAR je moet de verzekering erover ingelicht hebben en dus best een bewijsje bijhouden!!

De 160pk krijgt dan meer dan 200pk ... een minimum (just joking maar toch ...)

Comment

• Nog een kleine update. Er staan al 72 Insignia's in onze lijst en er komen er bijna elke dag wel bij. Op naar de 100.
                                      Als nog personen zijn die hun specificaties niet volledig kloppen, gelieve deze eventjes aan te passen. Ik zal eind deze week dan eens kijken om een leuke analyse te maken maar zo te zien zijn de kleuren Technical Grey & Black Sapphire effectief ook op de belgisch forum de meest gegeerde kleuren.

Update van de lijst : kleur NNDJ toegevoegd

Wij wachten allemaal op foto's van de geleverde wagens dus aub op "Mijn duitse auto" een nieuwe thread aanmaken, alle info van je wagen meegeven en wat mooie foto's posten. Wij wachten allemaal vol ongeduld en willen graag dat er op één volledige pagina alleen maar Insignia's staan. Zou leuk zijn .

Geleverd + datum - 2 weken : Indien later geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vertraging
                                      Geleverd + datum - 2 weken : indien vroeger geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vroeger

1 - Gtske : 4drs Sport 2.0 CDTI 160pk - Black Sapphire - besteld : 29/09/2008 - Geleverd 20/01/2009 - 1 week
                                      2 - desmet! : 4drs Cosmo 1.8 140pk - Technical Grey - besteld : ???? - Geleverd 29/01/2009 - 1 week
                                      3 - Geff : 4drs Sport 2.0 CDTI 160pk - Technical Grey - besteld : 05/11/2009 - Geleverd : 29/01/2009 - 4-5 weken
                                      4 - arie26 : Geleverd
                                      5 - louisrr : 4drs Sport 1.6 turbo 180pk -Black Sapphire - besteld : begin december - levering : 1/2 april
                                      6 - dirk59 : 4drs Sport 2.0T 220pk - Black Sapphire - besteld : 12/12/2008 - levering : week 10
                                      7 - lusto : 4drs Sport 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - besteld : 04/12/2009 - Geleverd : 09/02/2009 - 7 weken
                                      8 - adnkoks : 4drs Edition 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - besteld : 26/01/2009 - Geleverd : 03/03/2009 - 1 week
                                      9 - casbas : 5drs Business 2.0 CDTI 130pk - besteld : 30/12/2008 - Geleverd
                                      10 - PepeBel4 : Black Sapphire - besteld : 24/12/2008 - Geleverd : 05/02/2009 - 5 weken (maar mag pas ophalen 10/05/2009, dan pas einde leasing huidige wagen)
                                      11 - McClane : ST Edition 2.0 CDTI 110pk - Technical Grey - besteld : 30/12/2008 - Geleverd : 18/03/2009 - 4-5 weken
                                      12 - Racingboy : 5drs Sport 2.0 CDTI 160pk - Sovereign Silver - besteld : 30/12/2008 - Geleverd
                                      13 - Egeltje : Geleverd
                                      14 - FCB : 4drs Cosmo 1.8 140pk - Black Sapphire - besteld : 19/01/2009 - levering : week 13
                                      15 - 2.0T : ST Business 2.0 turbo - besteld : 07/01/2009 - levering : half april
                                      16 - Twente70 : 4drs Sport 2.0 Turbo - Silver Lightning - besteld : 04/12/2008 - levering : week 15/16 bij de dealer
                                      17 - JohnnyGazet : 5drs Cosmo 2.0 CDTI 160pk - Black Sapphire - besteld : 24/10/2008 (wegvallen opel-eye 28/01/2009) - Geleverd : 05/03/2009 - 0 weken
                                      18 - Jackie74 : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - Metro - besteld : 20/01/2009 - levering : week 22
                                      19 - Opelken : 4drs Edition 2.0 CDTI 110pk - besteld : 12/01/2009 - Geleverd
                                      20 - Thomas20VT : 4drs Executive 1.6 Turbo - besteld : 10/02/2009 - levering : 11/05/2009
                                      21 - Sig : 5drs 1.6 turbo - Metro - besteld : 02/01/2009 - levering : Geleverd : 12/03/2009
                                      22 - Voodoo077 : 5drs Sport 2.0 CDTI 160pk - Black Sapphire - besteld : 24/01/2009 - levering :
                                      Verlaat van einde maart naar einde april
                                      23 - mike : 5drs Cosmo 1.8 140pk - besteld : 09/01/2009 - productie : week 15
                                      24 - bereboot : 4drs Cosmo 130pk - besteld : 29/01/2009 - Geleverd : 12/03/2009 - 1 week
                                      25 - eurowines : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - besteld : 24/01/2009 - levering : in mei
                                      26 - split-second : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - Black Sapphire - besteld 26/01/2009 - levering : midden april
                                      27 - The Abolone : 4drs Edition 2.0 CDTI 110pk - black sapphire - besteld 25/01/2009 - geleverd : 06/03/2009 - 1 week
                                      28 - ironmangeorges : 5drs Cosmo 2.0 CDTI 160pk - Black Sapphire - besteld : 26/01/09 - geplande levering : week 14 nu door te kort aan 20" velgen levering week 20 (+6 weken)
                                      29 - Chriske : 4drs Edition 2.0 CDTI 130pk - Metro - besteld : 26/01/2009 - geleverd : 06/03/09 - 0 weken
                                      30 - ENO : ST Edition 2.0 CDTI 130pk - Panacotta - besteld : 04/02/2009 - geleverd : 20/03/2009 - 9 weken
                                      31 - Mr. Blonde : 4drs Executive 1.8 140pk - Black Sapphire besteld : 18/12/2008 - Geleverd : 11/03/2009 - 0 Weken
                                      32 - Appelgoedje : 4drs Edition 2.0 CDTI 110pk - besteld : 21/01/2009 - levering : eind mei
                                      33 - dungen2003 : ST Executive 2.0 CDTI 130pk - besteld : 04/02/2009 - geleverd : 14/03/2009 - 7 weken
                                      34 - geldrop e.o. : ST Business 1.6 turbo - Pommegranate Red - besteld : 16/02/2009 - levering : 17/04/2009
                                      35 - Friemel : 5drs Executive 1.6 turbo - Technical Grey - besteld : 05/02/2009 - levering : indicatie: einde april
                                      36 - Piet Neelen : 4drs Cosmo 1.6 turbo - besteld : 02/01/2009 - Geleverd 05/02/2009 - 1 week
                                      37 - Marang73 : ST Business 1.6 turbo - besteld : 12/02/2009 - levering : week 18
                                      38 - Spoenk : 4drs Sport 2.0 CDTI 130pk - besteld : 09/02/2009 - levering : week 14
                                      39 - Tomira : 5drs Edition 2.0 CDTI 130pk - besteld : 15/11/2008 - levering : week 5 - Geleverd
                                      40 - Hellas : ST Cosmo 2.0 CDTI 160pk - black sapphire - besteld : 12/02/2009 - levering : week 22
                                      41 - JBA : 4drs Sport 1.6 turbo 180pk - Technical Grey - besteld : 13/01/2009 - Geleverd : 27/02/09 (ivm vak. ophalen 10/03/09) - 4 weken
                                      42 - geert15 : ST Cosmo 2.0 CDTI 160pk - Technical Grey - besteld : 31/01/2009 - levering : ???
                                      43 - mdg : 4drs Cosmo 1.8 140pk - besteld : 09/02/2009 - levering : 25/04/2009
                                      44 - Mili : ST Cosmo 2.0 CDTI 160pk - besteld : 08/01/2009 - levering : 09/05/209 (vertraagd van 20/04/2009)
                                      45 - GJB : 4drs Cosmo 1.6 turbo - Black Sapphire - besteld : 24/02/2009 - levering : week 17
                                      46 - bjodes : ST Sport 2.0 CDTI 130pk - Metro - besteld : 24/02/2009 - levering : half mei 2009 ipv juli 2009
                                      47 - ftielema : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - besteld : 17/02/2009 - levering : 29/04/2009
                                      48 - InsigniA : ST Edition 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - besteld : 04/03/2009 - levering : mei 2009
                                      49 - Rogerke : ST Sport 2.0 CDTI 160pk - besteld : 27/01/2009 - levering : mei 2009
                                      50 - Baarsje : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - Olympic White - besteld : 25/02/2009 - levering : juli 2009
                                      51 - Knorrie22 : 5drs Executive 2.0 CDTI 160pk - Black Sapphire - besteld : 15/11/2008 - levering : week 13
                                      52 - Tigro033 : ST Sport 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - besteld : 26/02/2009 - levering : 26/06/2009
                                      53 - burton : 4drs Sport 2.0 CDTI 160pk - Black Sapphire - besteld : 21/02/09 - levering : week 20
                                      54 - Althalus : 4drs Sport 2.0 CDTI 130pk - Black Sapphire - besteld : 07/02/09 - Geleverd : 25/03/09 - 0 weken
                                      55 - WhN : 5drs Sport 2.8 V6 turbo 260pk - Black Sapphire - besteld : 29/01/09 - levering : 23/03/09 (Vertraag naar 17-04-2009)
                                      56 - TomKé : ST Edition 2.0 CDTI 110pk - Technical Grey - besteld : 06/02/2009 - levering : 03/06/2009
                                      57 - Oasis : 4drs Cosmo 2.8 V6 (4x4) 260pk - Black Sapphire - besteld : 01/02/2009 - levering : midden April
                                      58 - Marc 99 : 4drs Sport 2.0 CDTI 160pk - Technical Grey - besteld : 24/01/2009 - levering : 25/03/2009
                                      59 - RW1969 : 4drs Executive 1.6T 180pk - Technical Grey - besteld : 07/02/2009 - levering : 04/04/2009
                                      60 - stephanvda : 5drs Editon 2.0 CDTI 130pk - Myth Green - besteld : 11/02/2009 - levering : Verlaat van einde maart naar midden april.
                                      61 - jveck : ST Executive 2.0 CDTI 160pk - Technical Grey - besteld : 13/03/2009 - levering : 31/07/2009
                                      62 - DaVe bis : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - Black Sapphire - besteld : 17/02/2009 - 06/06/2009
                                      63 - Just : ST Cosmo 1.8 140pk - Panacotta - besteld : 13/02/2009 - levering : week 13/14
                                      64 - tom39 : ST Cosmo 2.0 Turbo -Technical grey - besteld : 02/03/2009 - levering : nog niet bekend
                                      65 - chucky : ST Cosmo 2.0 CDTI 160pk - Technical Grey - besteld : 12/03/2009 - levering : eind mei / begin juni
                                      66 - ventura7 : ST Cosmo 1.6T 180pk - Technical Grey - besteld : 21/01/2009 - levering : ???
                                      67 - pnoo : 4drs Edition 2.0 CDTI 110pk - Black Sapphire - besteld : 21/01/2009 - levering : week 24
                                      68 - Apiebe: ST Edition 2.0 CDTI 110pk - Pannacotta - besteld: 24/03/2009 - levering: nog niet bekend
                                      69 - NNDJ : 5drs Edition 1.8 140pk - Technical Grey - besteld : 25/02/2009 - levering : 11/04/2009
                                      70 - FastFluppie : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - Technical grey - besteld : 21/01/2009 -Geleverd : 23/03/2009 - 2 maand (normaal eind mei !)
                                      71 - Rêve d'Or : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - Technical grey - besteld : eind januari - levering : eind juni
                                      72 - DRB: ST Edition 2.0 CDTI 110pk - Technical Grey - besteld: 31/01/2009 - Geleverd : 30/03/2009 - 2 maand (normaal eind mei)

Comment

• Met de opendeurdagen dit weekend hadden we een 130pk testwagen en qua afwerking en comfort vind ik hem werkelijk super, om te cruisen op de autosnelweg is het allemaal zeer comfortabel. Enkel vond ik de motor toch een beetje licht voor zo'n zware kas, zou eerder naar 160pk grijpen of in de toekomst de biturbo van 190pk.

Comment

• Nog een kleine update. Er staan al 72 Insignia's in onze lijst en er komen er bijna elke dag wel bij. Op naar de 100.
                                          Als nog personen zijn die hun specificaties niet volledig kloppen, gelieve deze eventjes aan te passen. Ik zal eind deze week dan eens kijken om een leuke analyse te maken maar zo te zien zijn de kleuren Technical Grey & Black Sapphire effectief ook op de belgisch forum de meest gegeerde kleuren.

Update van de lijst : kleur NNDJ toegevoegd

Wij wachten allemaal op foto's van de geleverde wagens dus aub op "Mijn duitse auto" een nieuwe thread aanmaken, alle info van je wagen meegeven en wat mooie foto's posten. Wij wachten allemaal vol ongeduld en willen graag dat er op één volledige pagina alleen maar Insignia's staan. Zou leuk zijn .

Geleverd + datum - 2 weken : Indien later geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vertraging
                                          Geleverd + datum - 2 weken : indien vroeger geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vroeger

1 - Gtske : 4drs Sport 2.0 CDTI 160pk - Black Sapphire - besteld : 29/09/2008 - Geleverd 20/01/2009 - 1 week
                                          2 - desmet! : 4drs Cosmo 1.8 140pk - Technical Grey - besteld : ???? - Geleverd 29/01/2009 - 1 week
                                          3 - Geff : 4drs Sport 2.0 CDTI 160pk - Technical Grey - besteld : 05/11/2009 - Geleverd : 29/01/2009 - 4-5 weken
                                          4 - arie26 : Geleverd
                                          5 - louisrr : 4drs Sport 1.6 turbo 180pk -Black Sapphire - besteld : begin december - levering : 1/2 april
                                          6 - dirk59 : 4drs Sport 2.0T 220pk - Black Sapphire - besteld : 12/12/2008 - levering : week 10
                                          7 - lusto : 4drs Sport 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - besteld : 04/12/2009 - Geleverd : 09/02/2009 - 7 weken
                                          8 - adnkoks : 4drs Edition 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - besteld : 26/01/2009 - Geleverd : 03/03/2009 - 1 week
                                          9 - casbas : 5drs Business 2.0 CDTI 130pk - besteld : 30/12/2008 - Geleverd
                                          10 - PepeBel4 : Black Sapphire - besteld : 24/12/2008 - Geleverd : 05/02/2009 - 5 weken (maar mag pas ophalen 10/05/2009, dan pas einde leasing huidige wagen)
                                          11 - McClane : ST Edition 2.0 CDTI 110pk - Technical Grey - besteld : 30/12/2008 - Geleverd : 18/03/2009 - 4-5 weken
                                          12 - Racingboy : 5drs Sport 2.0 CDTI 160pk - Sovereign Silver - besteld : 30/12/2008 - Geleverd
                                          13 - Egeltje : Geleverd
                                          14 - FCB : 4drs Cosmo 1.8 140pk - Black Sapphire - besteld : 19/01/2009 - levering : week 13
                                          15 - 2.0T : ST Business 2.0 turbo - besteld : 07/01/2009 - levering : half april
                                          16 - Twente70 : 4drs Sport 2.0 Turbo - Silver Lightning - besteld : 04/12/2008 - levering : week 15/16 bij de dealer
                                          17 - JohnnyGazet : 5drs Cosmo 2.0 CDTI 160pk - Black Sapphire - besteld : 24/10/2008 (wegvallen opel-eye 28/01/2009) - Geleverd : 05/03/2009 - 0 weken
                                          18 - Jackie74 : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - Metro - besteld : 20/01/2009 - levering : week 22
                                          19 - Opelken : 4drs Edition 2.0 CDTI 110pk - besteld : 12/01/2009 - Geleverd
                                          20 - Thomas20VT : 4drs Executive 1.6 Turbo - besteld : 10/02/2009 - levering : 11/05/2009
                                          21 - Sig : 5drs 1.6 turbo - Metro - besteld : 02/01/2009 - levering : Geleverd : 12/03/2009
                                          22 - Voodoo077 : 5drs Sport 2.0 CDTI 160pk - Black Sapphire - besteld : 24/01/2009 - levering :
                                          Verlaat van einde maart naar einde april
                                          23 - mike : 5drs Cosmo 1.8 140pk - besteld : 09/01/2009 - productie : week 15
                                          24 - bereboot : 4drs Cosmo 130pk - besteld : 29/01/2009 - Geleverd : 12/03/2009 - 1 week
                                          25 - eurowines : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - besteld : 24/01/2009 - levering : in mei
                                          26 - split-second : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - Black Sapphire - besteld 26/01/2009 - levering : midden april
                                          27 - The Abolone : 4drs Edition 2.0 CDTI 110pk - black sapphire - besteld 25/01/2009 - geleverd : 06/03/2009 - 1 week
                                          28 - ironmangeorges : 5drs Cosmo 2.0 CDTI 160pk - Black Sapphire - besteld : 26/01/09 - geplande levering : week 14 nu door te kort aan 20" velgen levering week 20 (+6 weken)
                                          29 - Chriske : 4drs Edition 2.0 CDTI 130pk - Metro - besteld : 26/01/2009 - geleverd : 06/03/09 - 0 weken
                                          30 - ENO : ST Edition 2.0 CDTI 130pk - Panacotta - besteld : 04/02/2009 - geleverd : 20/03/2009 - 9 weken
                                          31 - Mr. Blonde : 4drs Executive 1.8 140pk - Black Sapphire besteld : 18/12/2008 - Geleverd : 11/03/2009 - 0 Weken
                                          32 - Appelgoedje : 4drs Edition 2.0 CDTI 110pk - besteld : 21/01/2009 - levering : eind mei
                                          33 - dungen2003 : ST Executive 2.0 CDTI 130pk - besteld : 04/02/2009 - geleverd : 14/03/2009 - 7 weken
                                          34 - geldrop e.o. : ST Business 1.6 turbo - Pommegranate Red - besteld : 16/02/2009 - levering : 17/04/2009
                                          35 - Friemel : 5drs Executive 1.6 turbo - Technical Grey - besteld : 05/02/2009 - levering : indicatie: einde april
                                          36 - Piet Neelen : 4drs Cosmo 1.6 turbo - besteld : 02/01/2009 - Geleverd 05/02/2009 - 1 week
                                          37 - Marang73 : ST Business 1.6 turbo - besteld : 12/02/2009 - levering : week 18
                                          38 - Spoenk : 4drs Sport 2.0 CDTI 130pk - besteld : 09/02/2009 - levering : week 14
                                          39 - Tomira : 5drs Edition 2.0 CDTI 130pk - besteld : 15/11/2008 - levering : week 5 - Geleverd
                                          40 - Hellas : ST Cosmo 2.0 CDTI 160pk - black sapphire - besteld : 12/02/2009 - levering : week 22
                                          41 - JBA : 4drs Sport 1.6 turbo 180pk - Technical Grey - besteld : 13/01/2009 - Geleverd : 27/02/09 (ivm vak. ophalen 10/03/09) - 4 weken
                                          42 - geert15 : ST Cosmo 2.0 CDTI 160pk - Technical Grey - besteld : 31/01/2009 - levering : ???
                                          43 - mdg : 4drs Cosmo 1.8 140pk - besteld : 09/02/2009 - levering : 25/04/2009
                                          44 - Mili : ST Cosmo 2.0 CDTI 160pk - besteld : 08/01/2009 - levering : 09/05/209 (vertraagd van 20/04/2009)
                                          45 - GJB : 4drs Cosmo 1.6 turbo - Black Sapphire - besteld : 24/02/2009 - levering : week 17
                                          46 - bjodes : ST Sport 2.0 CDTI 130pk - Metro - besteld : 24/02/2009 - levering : half mei 2009 ipv juli 2009
                                          47 - ftielema : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - besteld : 17/02/2009 - levering : 29/04/2009
                                          48 - InsigniA : ST Edition 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - besteld : 04/03/2009 - levering : mei 2009
                                          49 - Rogerke : ST Sport 2.0 CDTI 160pk - besteld : 27/01/2009 - levering : mei 2009
                                          50 - Baarsje : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - Olympic White - besteld : 25/02/2009 - levering : juli 2009
                                          51 - Knorrie22 : 5drs Executive 2.0 CDTI 160pk - Black Sapphire - besteld : 15/11/2008 - levering : week 13
                                          52 - Tigro033 : ST Sport 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - besteld : 26/02/2009 - levering : 26/06/2009
                                          53 - burton : 4drs Sport 2.0 CDTI 160pk - Black Sapphire - besteld : 21/02/09 - levering : week 20
                                          54 - Althalus : 4drs Sport 2.0 CDTI 130pk - Black Sapphire - besteld : 07/02/09 - Geleverd : 25/03/09 - 0 weken
                                          55 - WhN : 5drs Sport 2.8 V6 turbo 260pk - Black Sapphire - besteld : 29/01/09 - levering : 23/03/09 (Vertraag naar 17-04-2009)
                                          56 - TomKé : ST Edition 2.0 CDTI 110pk - Technical Grey - besteld : 06/02/2009 - levering : 03/06/2009
                                          57 - Oasis : 4drs Cosmo 2.8 V6 (4x4) 260pk - Black Sapphire - besteld : 01/02/2009 - levering : midden April
                                          58 - Marc 99 : 4drs Sport 2.0 CDTI 160pk - Technical Grey - besteld : 24/01/2009 - levering : 25/03/2009
                                          59 - RW1969 : 4drs Executive 1.6T 180pk - Technical Grey - besteld : 07/02/2009 - levering : 04/04/2009
                                          60 - stephanvda : 5drs Editon 2.0 CDTI 130pk - Myth Green - besteld : 11/02/2009 - levering : Verlaat van einde maart naar midden april.
                                          61 - jveck : ST Executive 2.0 CDTI 160pk - Technical Grey - besteld : 13/03/2009 - levering : 31/07/2009
                                          62 - DaVe bis : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - Black Sapphire - besteld : 17/02/2009 - 06/06/2009
                                          63 - Just : ST Cosmo 1.8 140pk - Panacotta - besteld : 13/02/2009 - levering : week 13/14
                                          64 - tom39 : ST Cosmo 2.0 Turbo -Technical grey - besteld : 02/03/2009 - levering : nog niet bekend
                                          65 - chucky : ST Cosmo 2.0 CDTI 160pk - Technical Grey - besteld : 12/03/2009 - levering : eind mei / begin juni
                                          66 - ventura7 : ST Cosmo 1.6T 180pk - Technical Grey - besteld : 21/01/2009 - levering : ???
                                          67 - pnoo : 4drs Edition 2.0 CDTI 110pk - Black Sapphire - besteld : 21/01/2009 - levering : week 24
                                          68 - Apiebe: ST Edition 2.0 CDTI 110pk - Pannacotta - besteld: 24/03/2009 - levering: nog niet bekend
                                          69 - NNDJ : 5drs Edition 1.8 140pk - Technical Grey - besteld : 25/02/2009 - levering : 11/04/2009
                                          70 - FastFluppie : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - Technical grey - besteld : 21/01/2009 -Geleverd : 23/03/2009 - 2 maand (normaal eind mei !)
                                          71 - Rêve d'Or : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - Technical grey - besteld : eind januari - levering : eind juni
                                          72 - DRB: ST Edition 2.0 CDTI 110pk - Technical Grey - besteld: 31/01/2009 - Geleverd : 30/03/2009 - 2 maand (normaal eind mei)
                                          73- lorki: 4drs edition 2.0CDTI 110pk- Technical Grey- besteld: 31/01/2009- levering eind mei

Comment

Working...
                                          X