Oorspronkelijk geplaatst door ironmangeorges
Bekijk Berichten
Echter van opel krijg ik tegenstrijdige berichten. Zie antwoorden van hun mailtjes.
__________________________________________________ _____________________
Van: Andreas Börner
Verzonden: maandag 30 maart 2009 15:33
Aan: Willem-Frederik van Oppenraaij
Onderwerp: Antwort: Fw: Insignia
The only Insignias with lowered chassis (- 15 mm) are: Sport trim level, 4x4 and ecoFLEX.
So the Cosmo 1.6 Turbo does not have a lowered chassis.
Best regards
Andreas Börner
Funktion bei Opel: Produktgruppen-Manager Mittlere und Große Fahrzeuge
Willem-Frederik van Oppenraaij/NL/GM/GMC
03/30/2009 15:28
An
Kopie
Thema
Andreas,
Does the 1.6 Turbo Cosmo with FlexRide have a 25mm lowered chassis?
Met vriendelijke groet / With kind regards,
General Motors Benelux B.V. - Opel
Willem-Frederik van Oppenraaij
Carline Manager Mid & Large Vehicles
Kijk voor meer info op: www.opel.nl
Deze e-mail werd verzonden door General Motors Nederland B.V.
Maatschappelijke zetel : Lage Mosten, 49-63 4822 NK Breda
KvK 23062259Confidentiality note: this message is intended only for the person or entity to which it is addressed. It may contain confidential and/or privileged material. Any review, transmission, dissemination or other use, or taking of any action in reliance upon this message by persons or entities other than the intended recipient is prohibited and may be unlawful. If you received this message in error, please contact the sender and delete it from your computer.
__________________________________________________ __________________________________
Hartelijk dank voor uw e-mail van 24 maart jongstleden en uw interesse voor onze Opel Insignia. U heeft een vraag over de Flex-ride optie.
Naar aanleiding van uw vraag kunnen wij u mededelen dat Flexride ofwel optie code URC altijd met een verlaagd onderstel is.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
GENERAL MOTORS NEDERLAND B.V.
Carine De Ridder
Opel Klantenservice
Opel.Klantenservice@GM-customercare.com
Uw contact met General Motors Nederland heeft tot gevolg dat wij uw persoonlijke gegevens en correspondentie in ons administratieve bestand opnemen. Dit bestand wordt niet gebruikt voor marketing doeleinden en dient slechts als middel om u zo optimaal mogelijk van dienst te zijn bij het beantwoorden van uw vragen. Voor meer informatie of toegang tot uw gegevens kunt u contact met ons opnemen.
Deze e-mail werd verzonden door General Motors Nederland B.V.
Maatschappelijke zetel : Lage Mosten, 49-63 4822 NK Breda
KvK 23062259
Confidentiality note: this message is intended only for the person or entity to which it is addressed. It may contain confidential and/or privileged material. Any review, transmission, dissemination or other use, or taking of any action in reliance upon this message by persons or entities other than the intended recipient is prohibited and may be unlawful. If you received this message in error, please contact the sender and delete it from your computer.
24/03/2009 18:40
Hallo,
Daar ik een Insignia ga kopen maar de dealer mij hier niet direct antwoord over kon geven, stel ik de vraag hier.
Ik wil graag een Insignia met Flex-ride en een verlaagd onderstel. Echter de sport uitgave vindt ik niet luxe genoeg en wil gaan voor een Cosmo uitvoering.
Mijn vraag is nu als ik de cosmo uitgave uitrust met flex-ride wordt deze dan net zoals de sport ook geleverd met een verlaagd onderstel?
In afwachting van een voorspoedige reactie.
Comment