Oorspronkelijk geplaatst door ironmangeorges
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stephanvda Bekijk BerichtenWe waren niet eens toe aan een nieuwe wagen maar zij vond de Insignia zo geweldig mooi dat ik van haar maar eens een offerte moest laten maken. Van het ene kwam het andere. Ze had haar gedachten al op de Insignia gezet. Haar gedacht was : "Als er dan toch een nieuwe wagen moet komen, dan maar de Insignia en niets anders . Maar ik ben ze dankbaar dat ik haar niet van gedachten heb veranderd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mili Bekijk BerichtenRW,
Dat je de inhoud van een m3u lijst kunt shuffelen is moeilijk voorstelbaar. Je moet je die lijst voorstellen als een soort programmatje dat je schrijft voor je computer. Dat wordt door je systeem gewoon van boven naar onder gelezen. Aangezien er geen geheugenfunctie aan verbonden is kan ik me moeilijk voorstellen dat je audioinstallatie deze lijst door elkaar kan halen. Wat misschien wel mogelijk is is dat je verschillende m3u lijsten kan shuffelen.
Comment
-
Vanmiddag is mijn Black-Beauty bij de dealer gearriveerd, volgende week donderdag ophalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten
Vanmiddag is mijn Black-Beauty bij de dealer gearriveerd, volgende week donderdag ophalen.
Comment
-
Leuke wielen voor in de zomer.
Maar ik zal het thuis niet kunnen verkocht krijgen.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Ik neem aan dat deze "uiterste" sensor voor het park-expert systeem is.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
Maar ik zal het thuis niet kunnen verkocht krijgen.
Comment
-
yep..1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk BerichtenKwestie van de vrouw vertellen dat je niet zonder die wielen kan.......1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
-
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RW1969 Bekijk BerichtenIk heb gisteren de melding gekregen dat de mijne in event 48 zit en ook volgende week binnen zal komen.
Veel Suc6 en hopen dat de mijne er volgende week ook staat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mili Bekijk BerichtenIk hoop voor jullie van harte dat je gelijk hebt. Ik weet sinds maandag dat mijn wagen ook in event 48 staat, maar de leverings datum blijft toch week 19. Beter dit weten dan voor niets dromen vind ik.
Veel Suc6 en hopen dat de mijne er volgende week ook staat.
Comment
-
Je hebt gelijk, eerst zien dan geloven.
Maar hoop doet leven zeggen ze....
Wanneer hij bij de dealer binnenkomt kan het nog anderhalf tot twee wken duren voordat ik de sleutels krijg. Kenteken aanvragen, facturatie tussen lease maatschappij en dealer, rijklaar maken e.d.
We shall see....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten
Gefeliciteerd!
Nog even en dan genieten
Comment
-
Vandaag mijn insignia 2.0 T ST opgehaald. Heerlijke auto. Wat me wel opvalt: erg stug geveerd (heb slechts 18 inch... ben erg benieuwd hoe dat gaat met 19 of 20 inch) en hele 'hoge' koppeling. Ik kom uit een diesel (BMW 320d) en moet erg wennen bij het optrekken in z'n 1. Je moet echt gas bij geven om hem niet af te laten slaan.... Herkenbaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door APPELGOEDJE Bekijk BerichtenIk heb het volgende vervelende probleem, je luistert naar liedjes op USB. Schakel je over naar radio en keer je terug dan begint deze opnieuw van het eerste liedje te spelen ipv waar hij gestopt is. Is hieraan iets te doen?
Selecteer je afspeellijsten of mappen ?
Zelf heb ik tot nu steeds met afspeellijsten gewerkt en die herbeginnen gewoon waar ze gestopt zijn. Misschien is dat met mappen anders ?
Comment
Comment