Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ironmangeorges Bekijk Berichten
    Net bericht gehad , de mijne staat in code 46 en zal volgende week bij dealer zijn . 90% kans dat ik hem tegen eind volgende week heb.
    Ik heb gisteren de melding gekregen dat de mijne in event 48 zit en ook volgende week binnen zal komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stephanvda Bekijk Berichten
      We waren niet eens toe aan een nieuwe wagen maar zij vond de Insignia zo geweldig mooi dat ik van haar maar eens een offerte moest laten maken. Van het ene kwam het andere. Ze had haar gedachten al op de Insignia gezet. Haar gedacht was : "Als er dan toch een nieuwe wagen moet komen, dan maar de Insignia en niets anders . Maar ik ben ze dankbaar dat ik haar niet van gedachten heb veranderd.
      Bij ons was het een soortgelijk verhaal. Normaal is het mijn vrouw die vindt dat ik te snel van auto wissel. Maar deze keer heeft zij toch ook gepusht. Onze auto was nog maar 2 jaar, en hoewel ik er niet tevreden van was, vond ik het toch nog te vroeg om te wisselen. Uiteindelijk toch maar eens een offerte laten maken, en een overnameprijs van onze vorige. 6 weken later stond hij al voor de deur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mili Bekijk Berichten
        RW,
        Dat je de inhoud van een m3u lijst kunt shuffelen is moeilijk voorstelbaar. Je moet je die lijst voorstellen als een soort programmatje dat je schrijft voor je computer. Dat wordt door je systeem gewoon van boven naar onder gelezen. Aangezien er geen geheugenfunctie aan verbonden is kan ik me moeilijk voorstellen dat je audioinstallatie deze lijst door elkaar kan halen. Wat misschien wel mogelijk is is dat je verschillende m3u lijsten kan shuffelen.
        Ik heb het volgende vervelende probleem, je luistert naar liedjes op USB. Schakel je over naar radio en keer je terug dan begint deze opnieuw van het eerste liedje te spelen ipv waar hij gestopt is. Is hieraan iets te doen?

Comment

• Vanmiddag is mijn Black-Beauty bij de dealer gearriveerd, volgende week donderdag ophalen.
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten

Vanmiddag is mijn Black-Beauty bij de dealer gearriveerd, volgende week donderdag ophalen.
            Ik denk dat de 20" geleverd zullen worden volgende week

Comment

• Leuke wielen voor in de zomer.

Maar ik zal het thuis niet kunnen verkocht krijgen.
              1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Ik neem aan dat deze "uiterste" sensor voor het park-expert systeem is.
                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten

Maar ik zal het thuis niet kunnen verkocht krijgen.
                  Kwestie van de vrouw vertellen dat je niet zonder die wielen kan.......

Comment

• yep..
                    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Kwestie van de vrouw vertellen dat je niet zonder die wielen kan.......
                      Die zal rap zijn. Nieuwe auto, nieuwe MTB, nieuwe remork en dan nog eens nieuw velgen/banden.

Comment

• Bijgevoegde Bestanden
                        Last edited by ; 09/04/2009, 21:42.

Comment

• Eindelijk wordt de nr 5 uit de lijst beloond voor zijn lange lange lange wachten, sinds begin december 2008 al ... PROFICIAT louisrr !!!

Comment

• Infinity valt wel op hoor! Op elke speaker een mooi embleempje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RW1969 Bekijk Berichten
                              Ik heb gisteren de melding gekregen dat de mijne in event 48 zit en ook volgende week binnen zal komen.
                              Ik hoop voor jullie van harte dat je gelijk hebt. Ik weet sinds maandag dat mijn wagen ook in event 48 staat, maar de leverings datum blijft toch week 19. Beter dit weten dan voor niets dromen vind ik.
                              Veel Suc6 en hopen dat de mijne er volgende week ook staat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mili Bekijk Berichten
                                Ik hoop voor jullie van harte dat je gelijk hebt. Ik weet sinds maandag dat mijn wagen ook in event 48 staat, maar de leverings datum blijft toch week 19. Beter dit weten dan voor niets dromen vind ik.
                                Veel Suc6 en hopen dat de mijne er volgende week ook staat.
                                De mijne stond vorige week in event 42...........de jouwe moet dan toch minimaal onderweg zijn?

Comment

• Je hebt gelijk, eerst zien dan geloven.
                                  Maar hoop doet leven zeggen ze....

Wanneer hij bij de dealer binnenkomt kan het nog anderhalf tot twee wken duren voordat ik de sleutels krijg. Kenteken aanvragen, facturatie tussen lease maatschappij en dealer, rijklaar maken e.d.

We shall see....

Comment

• Heel knap!

Comment

Vanmiddag is mijn Black-Beauty bij de dealer gearriveerd, volgende week donderdag ophalen.
                                      Mooi, mooi, mooi, mooi,...kwijl,...
                                      Gefeliciteerd!
                                      Nog even en dan genieten

Comment

• Vandaag mijn insignia 2.0 T ST opgehaald. Heerlijke auto. Wat me wel opvalt: erg stug geveerd (heb slechts 18 inch... ben erg benieuwd hoe dat gaat met 19 of 20 inch) en hele 'hoge' koppeling. Ik kom uit een diesel (BMW 320d) en moet erg wennen bij het optrekken in z'n 1. Je moet echt gas bij geven om hem niet af te laten slaan.... Herkenbaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door APPELGOEDJE Bekijk Berichten
                                          Ik heb het volgende vervelende probleem, je luistert naar liedjes op USB. Schakel je over naar radio en keer je terug dan begint deze opnieuw van het eerste liedje te spelen ipv waar hij gestopt is. Is hieraan iets te doen?
                                          Dat lijkt me niet echt normaal.
                                          Selecteer je afspeellijsten of mappen ?
                                          Zelf heb ik tot nu steeds met afspeellijsten gewerkt en die herbeginnen gewoon waar ze gestopt zijn. Misschien is dat met mappen anders ?

Comment

Working...
                                          X