Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten
    Nog wat foto's van de schneeweiss uitvoering, incl. opc kit.
    Ziet er goed uit.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Nog wat foto's van de schneeweiss uitvoering, incl. opc kit.
      Heeeeeeeeeeeeeeeel knap.

Comment

• Alvast, in afwachting, de handleidingen al eens doorgenomen. Misschien al eerder behandeld maar welke uitvoeringen zijn uitgerust met midlevel en uplevel display??

Thanks

Comment

• 1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Set velgen met winterbanden

Zijn er al Insignia eigenaars die een extra set velgen met winterbanden hebben aangeschaft. Ik weet het wel dat ze de komende maanden niet noodzakelijk zijn, maar ben wel eens curieus.
            Zoja, welke maat en band?

Ik ben wel van plan om er een setje aan te schaffen tegen volgende winter om de 20" wat te sparen.
            Opel Insignia Sport 2.0 cdti 118kw

Opel Vectra GTS 1.9 cdti 88kw
            Opel Astra Coupé 1.8 92kw
            Opel Zafira 1.8 85kw
            VW Golf III GTI 16v 2.0 110kw
            Mazda 323F 1.6 66kw
            Mazda 323 1.7 diesel 42kw
            Opel Manta B 1.6 55kw

Comment

• http://www.kapaza.be/Autos/Opel/1674...nia_cosmo.html

Comment

• Had ik ook al zien staan.
                Een nieuwe met 6500km en waarschijnlijk al goed mee gebeuld.
                Opel Insignia Sport 2.0 cdti 118kw

Opel Vectra GTS 1.9 cdti 88kw
                Opel Astra Coupé 1.8 92kw
                Opel Zafira 1.8 85kw
                VW Golf III GTI 16v 2.0 110kw
                Mazda 323F 1.6 66kw
                Mazda 323 1.7 diesel 42kw
                Opel Manta B 1.6 55kw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geff Bekijk Berichten
                  Zijn er al Insignia eigenaars die een extra set velgen met winterbanden hebben aangeschaft. Ik weet het wel dat ze de komende maanden niet noodzakelijk zijn, maar ben wel eens curieus.

Ik ben wel van plan om er een setje aan te schaffen tegen volgende winter om de 20" wat te sparen.
                  Ik ben van de zelfde mening. Dit niet alleen om mijn 20ers te sparen maar ook voor de veiligheid. Het zullen er 18"ers zijn. Een questie van geen al te groot verschil te hebben in uitzicht, van 20 naar 18 valt niet zo hard op. Als je goed rondkijkt vind je wel het passende voor uw geldbeugel, http://www.remcoshop.eu/shop/velgen/18_inch , of wacht eventueel de winteractie van Opel af. Voor mijn Signum had ik een volledige 17" set voor + 1500 EURO vanuit Duitsland, stond toen net in de aanbieding. Maak er tergelijkertijd een daguitstap van en je hebt twee vliegen in één klap, Jij tervreden en je Madam tevreden. Of maak een GOOGLE trip.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geff Bekijk Berichten

Deze aanbieding staat op dit moment nog op: www.opel.de onder de volgende link:
                    Error 400- Bad Request. Vielen Dank für Ihr Interesse an Opel. Es tut uns leid, aber die von Ihnen gesuchte Seite konnte nicht gefunden werden.

Hieronder een van de aanbiedingen in 18 inch, weet echter niet of deze nu nog verkrijgbaar zijn maar is wel een interessante aanbieding.

Winterkomplettrad (67 50 61
                    Alu-Rad im 13-Speichen Design, 8Jx18 ET 42, 5-Loch. Reifengröße: 235/45 R 18 -98 V xL, Bridgestone LM 25. Achtung: Dieses Angebot gilt ausschließlich im Rahmen der "4 für 3" Aktion bei teilnehmenden Opel Service Partnern. Dargestellt wird der bereits reduzierte Preis bei der Abnahme von 4 Rädern. Nur solange Vorrat reicht!€ 338,00*
                    2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
                    2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
                    2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
                    2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
                    http://www.originelevelgen.be

Comment

• ben ik de enige?

Voor ik vrijdag naar de garagist ga met mijn stervende middenconsole probleem, zou ik graag het volgende eens weten:
                      1. Komt het bij jullie ook frequent voor dat je meer dan 2 seconden aan de sleutel moet draaien voor de motor start?
                      2. Ik heb zo het gevoel dat ik een probleem heb met het geluidsniveau van mijn DVD800. De radio staat al heel luid als ik nog maar op volume 5 sta, maar als ik naar een CD of usb-stick wil luisteren, dan moet ik al naar 30 gaan voor ik hetzelfde geluidsniveau heb dan die van de radio.
                      punt 1 en 2 kan wel een gevolg zijn van mijn middenconsole probleem. Waarschijnlijk verbruikt mijn middenconsole ook nog van batterij als de auto uitstaat en is het geluid niet meer correct na de vele crashes.

Iemand kan bevestigen?

Comment

• Puntje 2

Oorspronkelijk geplaatst door FastFluppie Bekijk Berichten
                        Voor ik vrijdag naar de garagist ga met mijn stervende middenconsole probleem, zou ik graag het volgende eens weten:
                        1. Komt het bij jullie ook frequent voor dat je meer dan 2 seconden aan de sleutel moet draaien voor de motor start?
                        2. Ik heb zo het gevoel dat ik een probleem heb met het geluidsniveau van mijn DVD800. De radio staat al heel luid als ik nog maar op volume 5 sta, maar als ik naar een CD of usb-stick wil luisteren, dan moet ik al naar 30 gaan voor ik hetzelfde geluidsniveau heb dan die van de radio.
                        punt 1 en 2 kan wel een gevolg zijn van mijn middenconsole probleem. Waarschijnlijk verbruikt mijn middenconsole ook nog van batterij als de auto uitstaat en is het geluid niet meer correct na de vele crashes.

Iemand kan bevestigen?
                        Punt 2 ligt hoogst waarschijnlijk aan de mp3 die erop staan. Je kan nl mp3 bestanden een soort geluidsniveau meegeven.
                        Zo is het een veel voorkomend probleem dat als je mp3 opneemt op cd en beluisterd, of in geval vn usb stick gewoon beluisterd, sommige liedjes luider afspelen dan andere.
                        Je vind hier vrij vel info over op google http://www.google.be/search?hl=nl&q=...8&oq=mp3+sound

Comment

• Vrijdag avond onverwacht een mail gekregen van mijn dealer .... wagen en papieren zijn binnengekomen !!!

Maar door de paasvakantie en te druk op het werk is het onmogelijk om hem onmiddelijk op te halen. Zal nog moeten wachten tot zaterdag

Ben zaterdag zeer snel even gaan kijken maar kon amper een fotootje nemen aangezien ik

ook zelf moest werken.

Was ondertussen al een beetje gaan twijfelen over de kleur (Myth green) maar toen ik hem

zal vond ik het toch weer zeer mooi en bijzonder origineel.

Kijk dus echt uit naar volgende zaterdag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FastFluppie Bekijk Berichten

Iemand kan bevestigen?
                            Toen ik dus zaterdag langs ging om even snel naar die van mij te kijken haalde ik het probleem aan van de middenconsole. De verkoper wist mij te zeggen dat er inderdaad wat problemen waren bij de eerste wagens maar dat er ondertussen reeds een up-date zou zijn van de software ?? Misschien eens vragen aan jouw dealer. Hij zei zelfs dat er kleine wijzigingen zijn ivm de boordcomputer en mbt de i-Pod zou er nu maar 1 ipv 2 kabeltjes nodig zijn (misschien niet zo nieuw ondertussen).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stephanvda Bekijk Berichten
                              mbt de i-Pod zou er nu maar 1 ipv 2 kabeltjes nodig zijn (misschien niet zo nieuw ondertussen).
                              Is dat zo? Alleen de usb kabel nodig?

Comment

Is dat zo? Alleen de usb kabel nodig?
                                Ja, voor de ipod heb je enkel de usb kabel nodig.
                                2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                                2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                                2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
                                  Spijtig dat dit niet werkt met de iPhone
                                  Daarvoor zou je nog steeds de 3,5mm mini-jack aansluiting nodig hebben.
                                  De iPod sturing zou ook niet werken met de iPhone?

Vreemd want bij het Comand APS infotainment systeem van Mercedes werkt dat wel.

Bluetooth integratie met de iPhone werkt dan weer wel perfect, zelfs het adresboek van de iPhone zou kunnen asmgesproken worden, iets wat bij Mercedes dan weer niet mogelijk is.

Audi MMI kan het adresboek van de iPhone dan weer wel gebruiken.

Comment

• Is er ergens een handleiding te vinden online ofzo?
                                    Gewoon een kwestie van al wat voorbereid te zijn als de auto er is.

Comment

• Iemant van op het Forum met zijne Insignia in Metro kleur omstreeks 1121 uur op de E313 met Nr plaat BHH-**** en zijn madam naast hem gereden? Toffe wagen en goed gepoetst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
                                        Is dat dan veranderd sinds de eerste modellen? Wist idd niet beter of je moest een mini-jack gebruiken............wordt 'ie bij de auto geleverd?

Comment

• Nee, heb gewoon de USB kabel gebruikt die bij de i-pod zat en dat werkte
                                          2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                                          2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                                          2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

Working...
                                          X