Oorspronkelijk geplaatst door louisrr
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
-
Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk BerichtenNog wat foto's van de schneeweiss uitvoering, incl. opc kit.Heeeeeeeeeeeeeeeel knap.
Comment
-
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Set velgen met winterbanden
Zijn er al Insignia eigenaars die een extra set velgen met winterbanden hebben aangeschaft. Ik weet het wel dat ze de komende maanden niet noodzakelijk zijn, maar ben wel eens curieus.
Zoja, welke maat en band?
Ik ben wel van plan om er een setje aan te schaffen tegen volgende winter om de 20" wat te sparen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door InsigniA Bekijk Berichten
Een nieuwemet 6500km en waarschijnlijk al goed mee gebeuld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geff Bekijk BerichtenZijn er al Insignia eigenaars die een extra set velgen met winterbanden hebben aangeschaft. Ik weet het wel dat ze de komende maanden niet noodzakelijk zijn, maar ben wel eens curieus.
Ik ben wel van plan om er een setje aan te schaffen tegen volgende winter om de 20" wat te sparen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geff Bekijk BerichtenZijn er al Insignia eigenaars die een extra set velgen met winterbanden hebben aangeschaft. Ik weet het wel dat ze de komende maanden niet noodzakelijk zijn, maar ben wel eens curieus.
Error 400- Bad Request. Vielen Dank für Ihr Interesse an Opel. Es tut uns leid, aber die von Ihnen gesuchte Seite konnte nicht gefunden werden.
Hieronder een van de aanbiedingen in 18 inch, weet echter niet of deze nu nog verkrijgbaar zijn maar is wel een interessante aanbieding.
Winterkomplettrad (67 50 61
Alu-Rad im 13-Speichen Design, 8Jx18 ET 42, 5-Loch. Reifengröße: 235/45 R 18 -98 V xL, Bridgestone LM 25. Achtung: Dieses Angebot gilt ausschließlich im Rahmen der "4 für 3" Aktion bei teilnehmenden Opel Service Partnern. Dargestellt wird der bereits reduzierte Preis bei der Abnahme von 4 Rädern. Nur solange Vorrat reicht!€ 338,00*
2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk
http://www.fabrieksbanden.nl
http://www.originelevelgen.be
Comment
-
ben ik de enige?
Voor ik vrijdag naar de garagist ga met mijn stervende middenconsole probleem, zou ik graag het volgende eens weten:
- Komt het bij jullie ook frequent voor dat je meer dan 2 seconden aan de sleutel moet draaien voor de motor start?
- Ik heb zo het gevoel dat ik een probleem heb met het geluidsniveau van mijn DVD800. De radio staat al heel luid als ik nog maar op volume 5 sta, maar als ik naar een CD of usb-stick wil luisteren, dan moet ik al naar 30 gaan voor ik hetzelfde geluidsniveau heb dan die van de radio.
Iemand kan bevestigen?
Comment
-
Puntje 2
Oorspronkelijk geplaatst door FastFluppie Bekijk BerichtenVoor ik vrijdag naar de garagist ga met mijn stervende middenconsole probleem, zou ik graag het volgende eens weten:
- Komt het bij jullie ook frequent voor dat je meer dan 2 seconden aan de sleutel moet draaien voor de motor start?
- Ik heb zo het gevoel dat ik een probleem heb met het geluidsniveau van mijn DVD800. De radio staat al heel luid als ik nog maar op volume 5 sta, maar als ik naar een CD of usb-stick wil luisteren, dan moet ik al naar 30 gaan voor ik hetzelfde geluidsniveau heb dan die van de radio.
Iemand kan bevestigen?
Zo is het een veel voorkomend probleem dat als je mp3 opneemt op cd en beluisterd, of in geval vn usb stick gewoon beluisterd, sommige liedjes luider afspelen dan andere.
Je vind hier vrij vel info over op google http://www.google.be/search?hl=nl&q=...8&oq=mp3+sound
Comment
-
Vrijdag avond onverwacht een mail gekregen van mijn dealer .... wagen en papieren zijn binnengekomen !!!
Maar door de paasvakantie en te druk op het werk is het onmogelijk om hem onmiddelijk op te halen. Zal nog moeten wachten tot zaterdag
Ben zaterdag zeer snel even gaan kijken maar kon amper een fotootje nemen aangezien ik
ook zelf moest werken.
Was ondertussen al een beetje gaan twijfelen over de kleur (Myth green) maar toen ik hem
zal vond ik het toch weer zeer mooi en bijzonder origineel.
Kijk dus echt uit naar volgende zaterdag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FastFluppie Bekijk BerichtenVoor ik vrijdag naar de garagist ga met mijn stervende middenconsole probleem, zou ik graag het volgende eens weten:
Iemand kan bevestigen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stephanvda Bekijk Berichtenmbt de i-Pod zou er nu maar 1 ipv 2 kabeltjes nodig zijn (misschien niet zo nieuw ondertussen).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk BerichtenIs dat zo? Alleen de usb kabel nodig?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenJa, voor de ipod heb je enkel de usb kabel nodig.
Daarvoor zou je nog steeds de 3,5mm mini-jack aansluiting nodig hebben.
De iPod sturing zou ook niet werken met de iPhone?
Vreemd want bij het Comand APS infotainment systeem van Mercedes werkt dat wel.
Bluetooth integratie met de iPhone werkt dan weer wel perfect, zelfs het adresboek van de iPhone zou kunnen asmgesproken worden, iets wat bij Mercedes dan weer niet mogelijk is.
Audi MMI kan het adresboek van de iPhone dan weer wel gebruiken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenJa, voor de ipod heb je enkel de usb kabel nodig.
Comment
-
Nee, heb gewoon de USB kabel gebruikt die bij de i-pod zat en dat werkte
Comment
Comment