Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het is wel mogelijk, niet via de officiele manier, maar wij krijgen binnenkort onze A6 en als het daar toegepast zou worden, zouden we de auto een week langer kwijt zijn, en 400 tot 500 euro armer. Wij laten het dus even voor wat het is voor dit moment.

Persoonlijk vind ik trouwens de RS6 velg niet zo mooi staan op de Q5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AudiA6 Bekijk Berichten
      Het is wel mogelijk, niet via de officiele manier, maar wij krijgen binnenkort onze A6 en als het daar toegepast zou worden, zouden we de auto een week langer kwijt zijn, en 400 tot 500 euro armer. Wij laten het dus even voor wat het is voor dit moment.

Persoonlijk vind ik trouwens de RS6 velg niet zo mooi staan op de Q5

Dank voor de info dat het mogelijk is maar ik weet nu nog altijd niet waar je dat kan laten uitvoeren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cold - play Bekijk Berichten
        Weet iemand of er toch een mogelijkheid bestaat om al rijdend dvd te kijken(kindjes) in de Q5 daar hij zijn beeld uitschakeld als je begint te rijden. Ik heb al gehoord dat er software beschikbaar zou zijn om dat te verhelpen ,maar weet niet waar je daar kunt aanraken?
        Bij een nageplaatst systeem (vb. Pioneer) is het zeker mogelijk.
        Officieel mag het wel niet en persoonlijk vind ik het ook niet veilig...

Volgens mij moeten ze dit bij ARC of een ander GPS of Alarm-installatiebedrijf wel kunnen fixen.
        Alleen zal het afhangen van hoezeer het Audi systeem beveiligd is...

Ik heb zelf een DVD-speler voor aan de kopsteunen en ben daar zeer tevreden van !
        Kids op de achterbank gelukkig en ik niets afgeleid, super !

Comment

Dank voor de info dat het mogelijk is maar ik weet nu nog altijd niet waar je dat kan laten uitvoeren?
          Daar heb je gelijk in, echter was dit iets wat ik ook niet via de dealer los kon krijgen, daarnaast woon ik in NL en ik denk dat dat net even te ver weg is..

Comment

• spykiller : Mocht je ondertussen niet weten wat lavagrijs is : de foto's van mijn auto bericht # 2075 is in de kleur lavagrijs (zeer donker grijs met pareleffect - bijna zwart)
            Last edited by ; 22/04/2009, 13:08.

Comment

• Mijn wagen is nog geen maand oud en het is al zo ver!
              Gisteren heeft een plezante de ruitenwisser (achterruit) kapot getrokken
              Vandaag besteld en morgen geplaatst.
              Prijs valt nog zéér goed mee vind ik, geplaatst 35 euro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk Berichten
                Mijn wagen is nog geen maand oud en het is al zo ver!
                Wat een triestige mentaliteit...

Comment

Q5 met RS6 velgen ............prachtig

smaken kunnen verschillen, vind het persoonlijk maar niets deze combinatie. Te groot voor de auto en te hoog op zijn poten voor dit soort velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk Berichten
                    Mijn wagen is nog geen maand oud en het is al zo ver!
                    Vandaag besteld en morgen geplaatst.
                    Prijs valt nog zéér goed mee vind ik, geplaatst 35 euro.
                    Spijtige zaak...
                    Helaas oogst je vaak niet alleen bewondering, maar manifesteert de afgunst zich ook steeds sterker.

Comment

• Het kan ook willekeurig vandalisme zijn. Hier in onze straat valt het vaker voor. Twee jaar geleden, terwijl we met de auto op reis waren (effe chance!), hebben vandalen gewoon OVER alle geparkeerde auto's gelopen. Bijna alle wagens hadden deuken in de motorkap en het dak. De daders zijn nooit gevonden. Vorig jaar nog ergens moesten alle ruitenwissers eraan geloven, voor- én achteraan.

En da's regardless of the car -> ze krijgen allemaal van katoen.

Comment

• de RS6 velg maar dan in een filmpke en op een A4

The B8 Audi A4 Prestige S-Line Sedan is the highest level of equipment you could get on this car. Audi spent a Billion dollars engineering and creating this ...

Comment

• in wat voor een wereld leven wij de dag van vandaag?waar is het respekt gebleven?
                          als ge uit frustatie een ander zijn wagen moet beschadigen?
                          ga er dan verdomme ook voor WERKEN!(ge zult u dan misschien iets minder vervelen,en op het einde van e maand iets meer overhouden)

Comment

• bedankt Joke ...... heel mooi !!

Comment

• Joke zijn dat de standaardvelgen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spykiller Bekijk Berichten
                                Joke zijn dat de standaardvelgen ?
                                Ja dat zijn de standaard 17" velgen

Ik heb gisteren voor het eerst een Q5 gezien zonder de xenon + Leds en ik vind het de meerprijs meer dan waard om wel xenon te nemen
                                sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten

Ik heb gisteren voor het eerst een Q5 gezien zonder de xenon + Leds en ik vind het de meerprijs meer dan waard om wel xenon te nemen
                                  Op welk gebied?Kwestie van uitzicht of van lichtsterkte of de beide?
                                  Ik heb ergens gelezen dat de lichtsterkte van het grootlicht(faar) niet zoveel scheelt als van het gewoon licht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten

Ik heb Xenon er bij genomen en bestelde eigenlijk de adaptieve Xenonlichten maar kon die niet meer krijgen. Ik vermoed dat er iets loos is met die adaptieve lichten.

Hoe rijdt je Q5 trouwens ? Ben je die al wat gewoon en wat zijn de opvallendste veranderingen die je ervaart ?

Comment

Ik heb ergens gelezen dat de lichtsterkte van het grootlicht(faar) niet zoveel scheelt als van het gewoon licht?

Vooral het uitzicht; leds maken de Q5 af.
                                      Mijn A6 had geen xenon en ik vind het een duidelijk verschil in lichtsterkte.
                                      sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spykiller Bekijk Berichten
                                        Ik heb Xenon er bij genomen en bestelde eigenlijk de adaptieve Xenonlichten maar kon die niet meer krijgen. Ik vermoed dat er iets loos is met die adaptieve lichten.

Hoe rijdt je Q5 trouwens ? Ben je die al wat gewoon en wat zijn de opvallendste veranderingen die je ervaart ?
                                        Mijn Q5 rijdt fantastisch ik heb nu iets meer dan 7500km gereden en nu ze de straat waar ik woon opengelegd hebben kan ik ook van de offroad eigenschappen genieten

De opvallenste verandering ten opzichte van mijn A6 is de hogere zit; dit valt pas op als je na enige tijd terug achter het stuur van een gewone berline stapt.

Ook als trekkend voertuig niets dan positief nieuws ( zie een van mijn vorige posten) .

Enige nadeel is de koffer die om op reis te gaan iets te klein uitvalt > in de A6 avant kreeg ik 2 kinderfietsen ( kinderen van 7 & 10 jaar ) in de Q5 krijg ik enkel de kleinste fiets of ik moet de kofferafscherming thuis laten en dat vindt ik vervelend rijden ( door de reflectie in achteruit van materiaal in koffer )

ik twijfel enkel nog om grotere zomer velgen (20" of 22" ) te kopen maar ik wil eerst een testrit maken om het comfort te vergelijken.
                                        sigpic

Comment

Maar natuurlijk is het om het uiterlijk vertoon te doen. Xenon is waarschijnlijk één van de opties waarop het meest verdiend wordt bij Audi, net om die reden.

Comment

Working...
                                          X