Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door pbrulez Bekijk Berichten
    Ik ben tevreden met de 136pk-versie. Na een paar dagen met deze wagen te rijden, heb ik in een nieuwe 2.0 163pk gereden, er is een verschil maar groot is het niet !
    ik dacht het wel
    enkel in 5de en 6de zullen de hernemingen iets minder zijn, maar dan is de wagen toch al op snelheid; in het gewoon (druk) belgisch verkeer is het verschil te verwaarlozen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josy Bekijk Berichten
      Als het enkel maar dat is, dan laat ik die update voor wat ze is.
      Mss binnen een half jaar, bij mijn volgende smeerbeurt.
      Voor niet dringende zaken ( alles wat niet met veiligheid te maken heeft ) wordt de wagen niet direct terug geroepen en worden de herstellingen gewoon tijdens een onderhoudsbeurt uitgevoerd.
      sigpic

Comment

• geen klank !!

deze morgen wel aanduidigen op het MMI-scherm maar geen klank en de media's laadden niet
        doven en contact uit hielp niet
        de wagen bleef dan 1/2 uur staan en alles ging terug bij opstarten
        quid ?
        aan wie het al heeft gehad : komt dan zoiets terug of eenmalig ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
          deze morgen wel aanduidigen op het MMI-scherm maar geen klank en de media's laadden niet
          quid ?
          heb je al de update gehad??

Comment

wat dat betreft is Audi = Volvo = BMW = Mercedes = .... De beste geneesheer is deze die u geneest...
            Hiermee ga ik NIET akkoord. Stap eens als "potentiële koper" een willekeurige dealer binnen, eentje bij Audi, Volvo, Mercedes en BMW. Ik heb alvast 4 verschillende ervaringen gehad. Danig verschillend zelfs, en dat is nog maar de verkoop...

Voor de na-verkoop lopen de veschillen dikwijls nog verder uiteen. Uiteraard is het niet zo dat een dealer van een bepaald merk automatisch goed of slecht is, maar mijn ervaringen wijzen toch op bepaalde trends.

Maar bottom-line ga ik met jou akkoord dat de keuze van de dealer belangrijk is. Ik besteed hier dan ook veel tijd aan, tot ongenoegen van mijn vorige Volvo-dealer toen ik een andere koos en hem de rekening presenteerde.

Ik heb vaak de indruk dat dit aspect onderschat wordt. In zekere zin is het de schuld van alle niet-kritische mensen dat dealers slechte service kunnen leveren en in business kunnen blijven. Als iedereen slechte service afstraft dan kunnen de dealers dat niet blijven maken. In zekere zin denk ik dat wij Belgen masochisten zijn. In Nederland bijv. is dat niet waar!

Comment

quid ?
              Heb al 2x voor gehad dat mijn MMI blokkeerde & heb het toen steeds terug aan de praat gekregen door het te resetten: indrukken van de toetscombinaties setup, draaiknop & rechtsboven: de control-alt-delete van de mmi als het ware...

Comment

• bedankt Koe Foenf !
                ik heb niet moeten reset'en
                hopelijk blijft het nu werken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cold - play Bekijk Berichten
                  heb je al de update gehad??
                  van wanneer dateert deze update ?
                  mijn systeem kreeg begin augustus een opfrissing, bij de levering (was een stockwagen van een paar maanden voordien)

Comment

van wanneer dateert deze update ?
                    mijn systeem kreeg begin augustus een opfrissing, bij de levering (was een stockwagen van een paar maanden voordien)
                    deze dateert inderdaad van Augustus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koe Foenf Bekijk Berichten
                      Heb al 2x voor gehad dat mijn MMI blokkeerde & heb het toen steeds terug aan de praat gekregen door het te resetten: indrukken van de toetscombinaties setup, draaiknop & rechtsboven: de control-alt-delete van de mmi als het ware...
                      ik heb ook al meerdere malen moeten resetten zeker al een 4 tal keer

Comment

• Build date van mijn Q5 is week 6. Heeft iemand een idee hoe lang het duurt vooraleer hij dan bij de dealer is ? (België)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fideba Bekijk Berichten
                          Build date van mijn Q5 is week 6. Heeft iemand een idee hoe lang het duurt vooraleer hij dan bij de dealer is ? (België)
                          dan denk ik dat je de maand maart begint aan het stuur van je nieuwe wagen
                          normaliter moet je dealer hierover uitsluitsel kunnen geven

Comment

• Twee weken is toch een behoorlijke tijd om een wagen van Duitsland tot hier te krijgen. Misschien toch beter de TDI 3.0 besteld
                            Dealer is overigens behoorlijk vaag over de leveringsweek/dag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fideba Bekijk Berichten
                              Twee weken is toch een behoorlijke tijd om een wagen van Duitsland tot hier te krijgen. Misschien toch beter de TDI 3.0 besteld
                              Dealer is overigens behoorlijk vaag over de leveringsweek/dag
                              het is niet enkel de wagen, de papieren moeten ook volgen (dan de verzekering, de platen, ....)
                              met een 3,0l wat dat net hetzelfde , tenzij je een stockwagen koopt zoals ik het deed
                              op een week was de wagen in mijn garage Jij hebt wel een 2010-model, en ik een 2009
                              gelukkig maakt dat de twee eerste jaren niet veel uit, de verschillen zijn niet noemenswaardig

Comment

• Mijn Q5 wordt ook geassembleerd in week 6, hij moet daarna nog naar de garage in Gent

Comment

• Heb vorige week ook eentje besteld, zou normaal in april geleverd worden. Nog even wachten dus.

Comment

• Ik heb nog altijd niets gehoord wanneer de mijne geleverd wordt.
                                    Hebben jullie een brief gehad van d'ieteren?
                                    Deze week nog kosten aan mijn oude Passat gehad (remmen).
                                    Het percies dat hij weet dat hij gedumpt wordt en nog even met mijn voeten gaat spelen.

Comment

• q5 is besteld nu nog effen wachten

q5 is besteld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fiddel Bekijk Berichten
                                        q5 is besteld
                                        proficiat !
                                        je gaat je niet beklagen...

Comment

• raar gevalleke

Hallo,

Ik heb iets raar opgemerkt: wanneer de auto in neutraal staat (manuele bak) met de handrem op, dan zie je het toerental kortstondig verhogen bij het lossen van het ontkoppelingspedaal. Voor wat is dat goed?

Comment

Working...
                                          X