Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• uit het artikel :

"Audi geloofd dat dit komt omdat de huidige dieselmotoren zo soepel en geluidsarm lopen als hun benzine-versies"

ik denk dat ze even hun gehoor moeten laten controleren...

wat de uitvinding betreft : zeer goed, maar vooral voor mensen die een wagen huren en mogelijk de taal van de opschriften op de klep niet kunnen interpreteren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
      uit het artikel :

"Audi geloofd dat dit komt omdat de huidige dieselmotoren zo soepel en geluidsarm lopen als hun benzine-versies"

ik denk dat ze even hun gehoor moeten laten controleren...

wat de uitvinding betreft : zeer goed, maar vooral voor mensen die een wagen huren en mogelijk de taal van de opschriften op de klep niet kunnen interpreteren...
      Niet allen hun gehoor, ze mogen ook eens op dt-les

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
        Niet allen hun gehoor, ze mogen ook eens op dt-les
        het was wel zo geschreven op de site (copy-paste...)
        ook de Nederlanders zijn blijkbaar niet feilloos !

Comment

• nieuwe leasewagen

ik ben toe aan een nieuwe leasing wagen.
          Zijn er mensen die indicatieprijzen kunnen geven voor het leasen van een Q5 136pk+ Lounge Pakket en Aventure Plus Pakket? Graag ook de looptijd en km vermelden thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pollepap Bekijk Berichten
            ik ben toe aan een nieuwe leasing wagen.
            Zijn er mensen die indicatieprijzen kunnen geven voor het leasen van een Q5 136pk+ Lounge Pakket en Aventure Plus Pakket? Graag ook de looptijd en km vermelden thx
            op directlease.be staan leuke rekenmodules. stel hem daar eens samen (en trek er dan nog 50-100 euro/maand vanaf als je een idee wil hebben van de pakweg dieteren richtprijs:-))

Comment

• Welke velgen 19" zouden jullie kiezen op een Q5?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichten
                op directlease.be staan leuke rekenmodules. stel hem daar eens samen (en trek er dan nog 50-100 euro/maand vanaf als je een idee wil hebben van de pakweg dieteren richtprijs:-))
                Dan moet je inderdaad in de buurt komen, maar het is natuurlijk niet enkel de looptijd en km's, maar vooral de korting die je krijgt.
                Ik heb eind vorig jaar eentje laten maken voor de 163pk versie (136 vond ik te licht voor deze wagen) met navi, leder, enz en zat toen aan ongeveer 950 €/maand dacht ik. Dit was voor operationele lease, incl C02 taks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk Berichten
                  Welke velgen 19" zouden jullie kiezen op een Q5?
                  10 spakige chrome velgen heeft mijn voorkeur

Comment

• Anders nog iemand tips voor een potentiële Q5 koper ? do's and don'ts ? Thanks

Comment

Welke velgen 19" zouden jullie kiezen op een Q5?
                      vrij klassiek, vervuilen niet te veel en zijn gemakkelijk te reiningen
                      je moet wel voor "gesloten" velgen zijn...
                      de banden 235/55/19 beveiligen de boorden, en zijn nog redelijk comfortabel (maak je toch geen illusie...)
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svdb Bekijk Berichten
                        Anders nog iemand tips voor een potentiële Q5 koper ? do's and don'ts ? Thanks
                        zeer afhankelijk van het budget...het gebruik....het aantal bezitjaren
                        betaal je niet blauw voor opties die op het einde van het contract toch verloren gaan, of je niet dagdagelijks zal gebruiken (dan ook niet voor zuiver optische opties)
                        maar als je de wagen voor jezelf en een aantal jaren koopt, spaar dat niet op opties die de wagen leuk maken, je zal dan lang plezier mee hebben
                        voor mij : een mooi interieur (licht leder), een panodak, een goede audio, daar geniet je van elke dag
                        maar voor jou gelden misschien andere prioriteiten, iedereen ziet zijn wagen anders (en zichzelf ook !! )
                        veel plezier in het opmaken van je configuratie, het zijn de tofste tijden ! Pas na de levering komt de realiteit naar boven...

Comment

zeer afhankelijk van het budget...het gebruik....het aantal bezitjaren
                          betaal je niet blauw voor opties die op het einde van het contract toch verloren gaan, of je niet dagdagelijks zal gebruiken (dan ook niet voor zuiver optische opties)
                          maar als je de wagen voor jezelf en een aantal jaren koopt, spaar dat niet op opties die de wagen leuk maken, je zal dan lang plezier mee hebben
                          voor mij : een mooi interieur (licht leder), een panodak, een goede audio, daar geniet je van elke dag
                          maar voor jou gelden misschien andere prioriteiten, iedereen ziet zijn wagen anders (en zichzelf ook !! )
                          veel plezier in het opmaken van je configuratie, het zijn de tofste tijden ! Pas na de levering komt de realiteit naar boven...
                          Zou voor een viertal jaar mee te rijden zijn. Inderdaad sommige dingen zijn belangrijk voor mij : leder , goeie hifi, goede motor , deftige velgen (spijtig genoeg niet het budget om een 3.0tdi te kopen), Te veel technische snufjes zijn aan mij niet besteed. Zo spendeer ik ook minder tijd in de garage door wanneer weer iets aan de electronica defect is . Alhoewel je de laatste jaren daar bijna niet meer onderuit kan.
                          Ik hoor bvb niet zo'n positieve dingen over de automatische bak, dus pak ik een manuele.

Comment

de banden 235/55/19 beveiligen de boorden, en zijn nog redelijk comfortabel (maak je toch geen illusie...)
                            Idd deze hebben ook mijn voorkeur!

Nu nog ergens op de kop zien te tikken.

Comment

Die grijze rand/boord onderaan de auto, welke optie is dit ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svdb Bekijk Berichten
                                Die grijze rand/boord onderaan de auto, welke optie is dit ?
                                Volgens mij het 'offroad' pakket

Comment

Volgens mij het 'offroad' pakket
                                  nee, hoor
                                  de wagen (2009) kreeg de optie "color-module", iets dat praktisch niemand selecteerde
                                  het is alsof de wagen eventjes gedompeld werd in een bad mat-lichtgrijs : de zijschorten (standard) : de lip onder de rooster en de onderkant van de achterbumper zijn platinum, zeer gelijkend aan de kleur van de standard rooster van de 2,0 l (niet blinkend "vuil" grijs )
                                  het geheel vind ik persoonlijk geslaagd, want het maakt de wagen visueel langer dan hij is
                                  wie kiest voor dezelfde elementen in koetskleur bekomt het onmgekeerd effekt : de wagen lijkt hoger en korter
                                  ander "voordeel" : de onderkant vervuilt, natuurlijk, maar visueel veel minder dan bij de blinkend (of mat-zwarte) geverfde wagen : na een paar dagen zijn de velgen ook ongeveer van die kleur

de off-road pakket is veel agressiever met een bescherming onder de rooster (onbetaalbaar...)

Comment

• Elke keer ik een Q5 zie rijden

Maar het prijsverschil met een A4 Avant zou met toch wel doen twijfelen.

Comment

Idd deze hebben ook mijn voorkeur!

Nu nog ergens op de kop zien te tikken.
                                      no problem, het zijn OEM-velgen van Audi ; dus zo te bestellen als optie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                                        Elke keer ik een Q5 zie rijden

Maar het prijsverschil met een A4 Avant zou met toch wel doen twijfelen.
                                        met de A4 avant, inderdaad, maar je moet wel vergelijken met een quattro...
                                        als je vergelijkt met een All-Road of een A5 SB, komt je in dezelfde prijsklasse (ik dacht eerst een A4 All-Road te nemen, pas als ik de prijs kende ben gaan loeren naar de Q5; en deze is een stuk aangenamer op de baan, vooral in comfort (zelfs met 19"-ers heb tje banden reeks /55, dat maakt een groot verschil) Doe de test !

Comment

Working...
                                        X