Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wally-two Bekijk Berichten
    Kent er iemand het precieze adres te Wemmel aub?
    Romeinsesteenweg, 1000

Je kunt er niet naast kijken met al de Audi vlaggen, die er wapperen...
    Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)
    VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)
    VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)
    Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )
    Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)
    Vespa GTV 125 (Mei 2009)

Comment

• Heb me eindelijk ingeschreven om 30/10 te gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
        Nee; Q5 is enkel te bezichtigen in de Audi lounge te Wemmel
        Zal pas bij de dealer staan vanaf Januari 2009
        Hij is naar het schijnt ook te bezichtigen bij audi Ternat volgens een kennis van mij, ik kan dit voorlopig niet bevestigen

Comment

• hallo,ben nieuw op dit forum en ook van plan om een Q5 aan te schaffen,heb hier al aardig wat informatie gevonden en mooie (realistisch)foto's bewonderd op dit forum waarvoor dank.
          Voor ik hem bestel zou ik hem toch wel eens willen testen
          de reviews die men kan lezen op het net zien er allezins veelbelovend ,uit maar toch.
          voor men zo'n bedrag uitgeeft moet men toch weten wat voor vlees men in de kuip koopt,
          vindt je niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cold - play Bekijk Berichten
            hallo,ben nieuw op dit forum en ook van plan om een Q5 aan te schaffen,heb hier al aardig wat informatie gevonden en mooie (realistisch)foto's bewonderd op dit forum waarvoor dank.
            de reviews die men kan lezen op het net zien er allezins veelbelovend ,uit maar toch.
            voor men zo'n bedrag uitgeeft moet men toch weten wat voor vlees men in de kuip koopt,
            vindt je niet?

Testen kan vanaf half november bij de invoerder dieteren
            sigpic

Comment

• vind ik persoonlijk ook al lijken de reviews tot nu toe veelbelovend....

nadeel met dat wachten op een testrit is dat je enorme wachttijden tegemoet laat.(1 jaar...) .. en dat vindt ik nu net niet meer kunnen bij audi en is ook reden dat ik geen audi meer overwogen heb...

ik heb éénmaal 9 maand op een auto gewacht... en dat doe ik nooit meer !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subartje Bekijk Berichten
                vind ik persoonlijk ook al lijken de reviews tot nu toe veelbelovend....

nadeel met dat wachten op een testrit is dat je enorme wachttijden tegemoet laat.(1 jaar...) .. en dat vindt ik nu net niet meer kunnen bij audi en is ook reden dat ik geen audi meer overwogen heb...

Heb je nu de Mercedes genomen? Of... ?

Comment

Is inderdaad zo maar in de toekomst kun je dat toch incalculeren....
                  Ik verander altijd om de 3 jaar, dus na 2 jaar ga ik al uitkijken naar de volgende en dan kan ik gerust een jaar wachten op de nieuwe Q5 of A6 Avant
                  Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tiest Bekijk Berichten
                    Standaard velg
                    die velg vindt ik persoonlijk nog niet mis
                    toch niet voor een standard velg

Comment

vind ik persoonlijk ook al lijken de reviews tot nu toe veelbelovend....

dat weet ik zo nog niet, met de economische crisis die niet zo ver weg is denk ik niet dat het zo'n vaart zal lopen, ben al bij de dealer geweest en als men hem NU besteld staat hij eind Februari op de oprit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                        Heb je nu de Mercedes genomen? Of... ?
                        normaal ga ik hem deze week afhalen mits platen binnen zijn

nog is gaan onderhandelen en der nog een klets afgedaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                          Is inderdaad zo maar in de toekomst kun je dat toch incalculeren....
                          Ik verander altijd om de 3 jaar, dus na 2 jaar ga ik al uitkijken naar de volgende en dan kan ik gerust een jaar wachten op de nieuwe Q5 of A6 Avant
                          né, echt ni.... pas op hè, ieder zijn ding hè.... maar ik vind persoonlijk alles over de 4 maand teveel... in mijn geval 9 maand, en dan is er al veel veranderd in autoland... je denkt dan weer na...twijfelt.. enz...

nu, ja ieder zijn meug maar voor mij geen superlange wachttijden meer...

Comment

dan is er al veel veranderd in autoland... je denkt dan weer na...twijfelt.. enz...

Als je écht je hart verloren hebt aan een model mag er voor mijn part héél autoland veranderen...
                            Dat is een teken dat je niet 100% overtuigd bent van je keuze...
                            Last edited by E90N; 26/10/2008, 21:45.
                            Sintruin till I die

Comment

Als je écht je hart verloren hebt aan een model mag er voor mijn part héél autoland veranderen...
                              Dat is juist gezegd, maar alles heeft een limiet hé. Een jaar wachten op een auto is erover. Tenzij het een Ferrari zou zijn

Comment

hallo,ben nieuw op dit forum en ook van plan om een Q5 aan te schaffen,heb hier al aardig wat informatie gevonden en mooie (realistisch)foto's bewonderd op dit forum waarvoor dank.
                                vindt je niet?
                                Oorspronkelijk geplaatst door cold - play Bekijk Berichten
                                die velg vindt ik persoonlijk nog niet mis
                                toch niet voor een standard velg
                                Oorspronkelijk geplaatst door cold - play Bekijk Berichten
                                dat weet ik zo nog niet, met de economische crisis die niet zo ver weg is denk ik niet dat het zo'n vaart zal lopen, ben al bij de dealer geweest en als men hem NU besteld staat hij eind Februari op de oprit.
                                Welkom op het forum ! Amuseer je en bekijk de dt-regels misschien nog eens

Comment

Voila, dat is het idd gewoon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                    Welkom op het forum ! Amuseer je en bekijk de dt-regels misschien nog eens
                                    zeg manneke zitten we hier in de nederlandse les misschien

Comment

zeg manneke zitten we hier in de nederlandse les misschien
                                      Respect voor de spelling is belangrijk op dit forum

Comment

• Witte Q5 met standaard velg

sigpic

Comment

• Q5 ( kwartsgrijs ) vs touareg

sigpic

Comment

Working...
                                          X