Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik pas ervoor maar hier toch de youtube video op autojunk:
    De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Comment

De Sorrento en Santa Fé zijn prachtig!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
        Zoiets van: dit heb ik al gezien! Slecht oogt het niet, innovatief evenmin.

De X3 en de GLK onderscheiden zich meer van de rest van de modellen uit hun stal.
        Ik ben dat gezeur over dat alle modellen op elkaar lijken zo beu als iets.

1. Dit is helemaal geen afkooksel of baby-versie geworden van de Q7 geworden zoals velen voorspelden
        2. met een nickname als mercedesrulzz had ik geen objectieve reactie verwacht
        3. de lichtblokken achteraan zijn totaal nieuw.. vooraan heeft hij de VORM van A5 lichten, maar de leds zitten anders...
        4. een X3 die lijkt toch ook wat op een X5.. dit is nu toch een van de punten van duitse wagens dat ze niet zomaar hun hele design overhoop gooien..

Comment

Comment

Comment

Check dat klein 'klepje' voor de pinkers met een Q ofzo op, net als bij de R8.

Foto's in andere formaten kan je altijd vinden op de Microsite: http://www.audi.com/q5

Comment

Comment

Grijs staat 'm ook wel, maar alle nieuwe Audi's de laatste tijd wel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                    Zoiets van: dit heb ik al gezien! Slecht oogt het niet, innovatief evenmin.

De X3 en de GLK onderscheiden zich meer van de rest van de modellen uit hun stal.
                    Volledig mee eens.

Comment

Het interieur is weer volledig Audi en dus hemels mooi

edit: vind de leds trouwens raar geplaatst. Zo hoog??
                      Last edited by Cyrano.ak; 19/04/2008, 16:18.

Comment

ff aanvullen :p

Comment

Van de .de site

Comment

Ik vind de koplampen eigenlijk te groot, ze hadden smaller mogen zijn.

En is dit nu even groot ongeveer als de VW Tiguan?

Comment

Zeer knappe wagen. Maar hij mist weer dat eigen karakter vind ik. Ik vind iedere audi op zich echt mooi . Maar doordat ze allemaal zo sterk op elkaar lijken vind ik de originaliteit weg is. mercedes en bmw kunnen veel meer variaties in hun modellen steken waardoor ze minder snel saai worden.(natuurlijk zit er wel eens een mislukking bij zoals de x3..)
                              Maarja ontopic: zeer knappe wagen, alleen de lichten vooraan mochten iets kleiner en die ledjes vind ik er wat over.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                Ik vind de koplampen eigenlijk te groot, ze hadden smaller mogen zijn.

Moeten we niet tot de Q3 wachten voor een tegehanger voor de Tiguan? Ik schat deze dus een maatje groter.

Comment

damn... op die laatste foto's hierboven staat 'm wel erg mooi! Knappe bak! (alleen dat MMI scherm in het interieur dat echt apart zit ipv mee opgenomen met het dashboard, zoals bij alle laatste Audi modellen, vind ik wat jammer)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                    De Tiguan is iets kleiner.

Tiguan
                                    Lengte: 4427/4457 (Model 18°/28°)
                                    Breedte: 1809
                                    Breedte (incl. spiegels): 2041
                                    Hoogte: 1686

Q5
                                    Lengte: 4629
                                    Breedte: 1880
                                    Breedte (incl. spiegels): 2089
                                    Hoogte: 1653

De Q5 is toch wel iets groter. Maar is wel iets minder hoog.

Comment

Ik vind de voorkant lelijk, verpest heel het model
                                      De achterkant is wel heel knap, net zoals het interieur. Maar dat zijn we van audi gewoon.

Comment

Q5 is duidelijk een stukje groter, en een klasse hoger ook dan de Tiguan denk ik.

Maar het verschil in grootte tussen de Q7 en de Touareg is ook groot, en die zijn wel in dezelfde klasse.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                          (alleen dat MMI scherm in het interieur dat echt apart zit ipv mee opgenomen met het dashboard, zoals bij alle laatste Audi modellen, vind ik wat jammer)
                                          Er moet toch IETS verschillen tegenover de andere Audi-interieurs hè.

Comment

Working...
                                          X