Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ken natuurlijk uw ouders. Zij hebben een serieuze erfenis gekregen !! En uwe pa heeft in zijn leven al veel in t'zwart gewerkt. Dan is't nie moeilijk.
Het kost bij sommigen hier blijkbaar heel wat moeite om aan het verstand te brengen dat de 10.000 euro-meerkostende-Q7 toch hoger zal scoren dan de Q5. Ergens begrijp ik dat ook ... hun gezonde enthousiasme en verliefdheid op hun net aangekochte Q5 laat de realiteit soms achterwege. k'Zou waarschijnlijk ook aan dit syndroom leiden.
Q5 vind ik een wagen die je kan vergelijken met een VW Tiguan, Ford S-max etc.
Q7 vind ik een totaal aparte klasse.
Altijd dat gemekker over : ik heb ne 7 en gij maar ne 5 ; ik heb toch ne vele betere dan gij.
Laat iedereen genieten van wat hij of zij zich kan permitteren of het geld dat zij aan een vierwieler willen spenderen.
Denigrerende en pretentiueze klap hebben we daar niet voor nodig.
Altijd dat gemekker over : ik heb ne 7 en gij maar ne 5 ; ik heb toch ne vele betere dan gij.
Laat iedereen genieten van wat hij of zij zich kan permitteren of het geld dat zij aan een vierwieler willen spenderen.
.
Kerel. verpest dit topic eens niet ( het zou je zoveelste zijn)
En het is wel degelijk zo.. niet iedereen kan zich een dure wagen permitteren, dus moet tevreden zijn met wat hij heeft. Het kan altijd duurder en beter.
Triestig dat je zo redeneert, en ook al is dit voor te lachen of meende je het niet serieus. Je verpest dit topic toch maar .
weeral ..
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Kerel. verpest dit topic eens niet ( het zou je zoveelste zijn)
En het is wel degelijk zo.. niet iedereen kan zich een dure wagen permitteren, dus moet tevreden zijn met wat hij heeft. Het kan altijd duurder en beter.
Triestig dat je zo redeneert, en ook al is dit voor te lachen of meende je het niet serieus. Je verpest dit topic toch maar .
weeral ..
Je spreekt tegen een man met een leeftijd van bijna 30 jaar!
Je spreekt tegen een man met een leeftijd van bijna 30 jaar!
Een beetje beleefdheid, verdorie!
Dank u wel beste Izzy. Een man van mijn leeftijd verdient meer eerbied.
Wanneer ik de berichten lees van Lexus GS300 over de AUDI Q5 moet ik zeggen dat hij een teleurstellende meerwaarde geeft aan dit forum. Typisch voetvolk. Toch zonde, k'ga eens kijken bij Toyota, misschien heeft hij daar wat te vertellen.
BTW Izzy, heb je ook niet de indruk dat de stand van de ruitensproeiers niet standvastig zijn op de Q (durf er t'cijfer niet meer bijzetten).
Proficiat collega,hij zal waarschijnlijk een beetje vroeger komen.Bij mij had men eind februarie begin maart vooropgesteld.Nu word hij volgende week geproduceert
Comment