Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die naad van de kofferklep blijft me wel storen, de achterlichten zijn nu wel 1 geheel maar hij krijgt er een beetje een hangkont door...
Wel een veel knappere achterkant dan de Q7.
En euh, in China hebben ze al even goede smaak qua velgen als de Amerikanen...
tis een twijfelgevalleke mss IRL dat ie beter meevalt
de avant vind ik dan weer
'k vind het een zéér geslaagde auto!
zou het niet kunnen dat Audi met de Q5 een nieuwe trend inzet?
eerst werden de breaks verhoogd/verstoerd, zodat je een SUV kreeg (hoger zitten = gevoel van veiligheid?)
en nu zet Audi volgens mij met de Q5 de trend in dat SUV's almaar lager/gestroomlijnder worden, om zo minder luchtweerstand te hebben en zo minder te verbruiken..
Die naad van de kofferklep blijft me wel storen, de achterlichten zijn nu wel 1 geheel maar hij krijgt er een beetje een hangkont door... Wel een veel knappere achterkant dan de Q7.
En euh, in China hebben ze al even goede smaak qua velgen als de Amerikanen...
Die velgen zijn echt nice! Hoe meer ik de Q5 bekijk, hoe mooier ik 'm vind.
Comment