Jammer van de velgen en bumper
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Q5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenBen vandaag langs m'n dealer geweest en ik schrok van de aantal Q5 die er stonden. Toch ook een verpakte S-line Q7 met 21 RS4-velgen gezien Blijkbaar wordt dit weer een succes.
Zeer schone kleur. IK zou daar beige zetels bij besteld hebben.
Comment
-
Q5 vs Tiguan
SUV broers in vergelijktest
Bieden worden aangedreven door een dieselkrachtbron met 170 pk en 350 Nm koppel, voor de rest slaan de concernbroers Audi Q5 en VW Tiguan technisch en rijdynamisch eerder verschillende wegen in. Gedifferentieerd wordt d.m.v. uiterlijk en finesse
Al bij het bouwprincipe gaan zij verschillende wegen in: de Audi Q5 draagt zoals de bouwgelijke Audi A4, zijn motor trots en klassiek, maar niet ruimte optimaal, in de lengte richting over de vooras.
Bij de VW Tiguan groet de gen-gever Golf-Plus: de viercilinder staat ruimtesparend dwars en wordt met een sierlijke motorkap afgedekt. Hij geeft bij bijna hetzelfde ruimtegevoel een behoorlijk lengteverschil voordeel van 17cm, dat van voordeel is bij kleinere parkeerplekken.
Lees verder bij: Auto Motor und Sport
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiavanti Bekijk BerichtenQuartz grijs met meegespoten bumpers, dorpels en 20" velgen maken hem echt mooier.
Q5 2.0TDI S-tronic
Levering Maart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiavanti Bekijk BerichtenJe kunt ze gewoon bestellen bij de Audi dealer
Die van jou wordt al in maart geleverd. Dat is al snel. Ik moet wachten tot eind juni.
Ben bang dat de hele economie dan al in elkaar gedonderd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cold - play Bekijk BerichtenWanneer heb jij je Q5 besteld en weet je de productieweek al??
Hij is de 1e week januari besteld, leer achteraf verwachte levering 19 juni.
Het contract van mijn A4 loopt af op 19 mei. Wellicht een voorloper..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiavanti Bekijk BerichtenJe kunt ze gewoon bestellen bij de Audi dealer
Die van jou wordt al in maart geleverd. Dat is al snel. Ik moet wachten tot eind juni.
Ben bang dat de hele economie dan al in elkaar gedonderd is.
Verkoopt goed precies, een Q5.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tiest Bekijk BerichtenHeb die van mij besteld eind november, levering normaal voorzien in april.
MAAR!! Vandaag goed nieuws gehad, begin maart zal hij bij mijn dealer staan!!
Das een maand vroeger als verwacht . . . héhé
Dat doet me deugd..
Dan kan ik hem dus in mei verwachten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91 Bekijk BerichtenDe meesten hebben blijkbaar een S-Tronic besteld ?
Aanrader voor den 2.0tdi of toch maar manueel ?
Ik heb op mijn vorige A4 een multitronic genomen omdat ik dan zou kunnen schakelen zonder te ontkoppelen. Maar ik heb dat ding in M (en soms in S) gezet & that's it: gewoon gaan ! Luiheid schept blijheid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91 Bekijk BerichtenVraagje over de trekhaak...
Weet iemand of deze volledig is weggewerkt onder de bumper zoals bij BMW of is het zichtbaar dat je wagen een wegklapbare trekhaak heeft ?
Sommige wagens hebben een uitsnijding in de bumper... hopelijk de Q5 niet...
Er zit nog een plastieken afscherming ( die je wel manueel moet verwijderen ) voor de opening van de trekhaak dus is deze niet zichtbaar ( er hebben er mij al veel gevraagd hoe ik mijn caravan ga trekken )sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiavanti Bekijk BerichtenDat doet me deugd..
Dan kan ik hem dus in mei verwachten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk BerichtenIk heb een Q5 met trekhaak
Er zit nog een plastieken afscherming ( die je wel manueel moet verwijderen ) voor de opening van de trekhaak dus is deze niet zichtbaar ( er hebben er mij al veel gevraagd hoe ik mijn caravan ga trekken )
De originele is blijkbaar elektrisch wegklapbaar met bediening in de koffer...
Maar als ik het goed versta moet je wel eerst de afdekplaat van je bumper halen ?
Comment
-
Jammer !
Bij mijn huidige wagen zie je echt niets van de trekhaak.
Je kan ook aan de bumper niets zien, enkel als je onder de achterbumper kijkt zie je de 'bol' van de trekhaak net onder het koetswerk steken...
Als je hem gebruikt komt ie volledig onder de bumper uitgedraaid, inclusief de stekker.
Super mooi systeem !
Comment
Comment