Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op 17/03 rij ik met de mijne uit de garage
    Ik had 'm besteld op Sinterklaas

Comment

• Fijne comercial :
      Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koe Foenf Bekijk Berichten
        Leuk bedacht, absoluut, maar toch een beetje vreemd voor een merk dat geenszins uitblinkt in vindingrijk design om "identity theft" als uitgangspunt voor een commercial te nemen.
        Wacht maar tot binnen een jaar of twee, wanneer de kuddegeest iedereen voorzien heeft van de Q5 identiteit en de frisse nieuwkomer wellicht van een ander merk zal zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MiniMe Bekijk Berichten
          Wacht maar tot binnen een jaar of twee, wanneer de kuddegeest iedereen voorzien heeft van de Q5 identiteit en de frisse nieuwkomer wellicht van een ander merk zal zijn...

STOKERTJE!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MiniMe Bekijk Berichten
            Een beetje competitie kan geen kwaad.
            Het is zoals in de topsport, nl. de beste worden is niet moeilijk, de beste blijven is een andere zaak ...
            Last edited by ; 07/03/2009, 22:30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koe Foenf Bekijk Berichten
              Op 17/03 rij ik met de mijne uit de garage
              Ik had 'm besteld op Sinterklaas

Maand geleden geplande levering eind juni, deze week te horen gekregen dat de productie in week 17 is en levering 19 juni.

Oh nom nom nom..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiavanti Bekijk Berichten
                Maand geleden geplande levering eind juni, deze week te horen gekregen dat de productie in week 17 is en levering 19 juni.

Oh nom nom nom..
                eind mei dus...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cold - play Bekijk Berichten
                  Wanneer had jij hem weer besteld?
                  Want voor mij is het nog een goeie 2 maanden wachten!
                  en ik ben al zo ongeduldig......................
                  Hallo,

Als ik mij niet vergis, heb ik mijn bestelling geplaatst op 28 december.
                  Volgens mijn dealer productieweek 11, levering week 13.

Comment

• Vandaag naar mijn dealer gebeld voor één optie bij te voegen.
                    Dat was mogelijk, MAAR, de levering werd i.p.v. maart verplaats naar juni!!
                    En dit voor een enkel een zwarte dakhemel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk Berichten
                      Vandaag naar mijn dealer gebeld voor één optie bij te voegen.
                      Dat was mogelijk, MAAR, de levering werd i.p.v. maart verplaats naar juni!!
                      En dit voor een enkel een zwarte dakhemel!
                      Voor jou slechts één optie...

Blijkbaar heeft dit toch een grote impact op de (her)planning.
                      Je moet maar eens tellen hoeveel opties er te verkrijgen zijn (om nog te zwijgen over kleuren, motorisatie, ...).
                      Daarbovenop komt dat iedereen z'n wagen op een andere manier uitrust.

Bij Audi zullen ze het bandwerk zo optimaal mogelijk willen laten functioneren om de productiviteit te laten renderen.
                      De planning dient dus zorgvuldig te worden uitgekiend a.h.v. al deze opties e.d.

Tevens zijn er de verscheidene toeleveringsbedrijven die eveneens aan de vraag moeten beantwoorden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TFSI-Q Bekijk Berichten
                        Het is zoals in de sport, nl. de beste worden is niet moeilijk.
                        Zou ik toch niet durven zeggen . Succes met de beste te worden in uw sport .

Comment

STOKERTJE!!!!
                          Who?? Me??

Comment

• Mooi filmke.....................

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door أبدا موا Bekijk Berichten
                              Zou ik toch niet durven zeggen . Succes met de beste te worden in uw sport .
                              Wordt wel eens gezegd in het topsportmilieu... ik hoor er helaas niet bij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TFSI-Q Bekijk Berichten
                                Wordt wel eens gezegd in het topsportmilieu... ik hoor er helaas niet bij
                                Neem maar van mij aan dat naar de top doorstoten zeer hard is , net zoals er te kunnen blijven .

Comment

• Eindelijk definitieve productieweek(11) bevestigd

Besteld op 28dec. en geleverd(hopelijk) 27maart.
                                  Weet niet wat jullie ervan denken, maar 3 maanden valt best nog mee vind ik.

Belangrijk feestje op 27maart, hopelijk met onze Q5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door أبدا موا Bekijk Berichten
                                    Neem maar van mij aan dat naar de top doorstoten zeer hard is , net zoals er te kunnen blijven .
                                    Aan jouw leeftijd te zien kan ik dat goed geloven ... maar voor sportervaringen bestaan er andere fora.

Comment

Mooi filmke.....................

http://www.youtube.com/watch?v=zM9vqoJmv0k
                                      Inmiddels is het bekend dat de Q5 goed gaat maar niet in vergelijking met de Volvo XC60 bijv. Ik kan geen verkoopscijfers vinden van België, maar deze hier gaan over Nederland:

Oorspronkelijk geplaatst door Methusalem Bekijk Berichten
                                      Hallo!

Hoe zit het inmiddels met de levertermijnen? Die lopen naar 't schijnt serieus op? Naar 't schijnt veloopt de verkoop erg goed?

Ik heb deze site gevonden, neem aan dat het om verkoopscijfers in Nederland gaat, maar daar is de XC60 veruit de best verkopende SUV (of crossover) in vergelijking met de directe concurrentie: BMW X3, Audi Q5, Mercedes GLK:

Reken eens uit : één op de 125 bestelde wagens over alle categorieën en merken heen is een Volvo XC60

GLK: http://www.autoweek.nl/verkoopcijfer...modelserie=GLK
                                      Q5: http://www.autoweek.nl/verkoopcijfer...&modelserie=Q5
                                      X3: http://www.autoweek.nl/verkoopcijfer...&modelserie=X3

Als je goed telt verkoopt de XC60 beter dan de laatste 3 concurrenten samen

Ga een definitief bestelbonneke laten maken denk ik

Comment

• De stand van ABT in Geneve.....................
                                        Met onder ander een getuned Q 5-verke......

SUBSCRIBE for daily car videos! http://vid.io/xkQABT Sportsline, one of the world's largest tuner presented four models: the Audi Q5, the Volswagen Scirocco,...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
                                          Inmiddels is het bekend dat de Q5 goed gaat maar niet in vergelijking met de Volvo XC60 bijv. Ik kan geen verkoopscijfers vinden van België, maar deze hier gaan over Nederland:
                                          Inmiddels is het bekend dat de Audi Q5 niet voor iedereen zijn portemonnee is!

Comment

Working...
                                          X