Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

iez nice...

damn.... de X3 gewoonweg naar de laatste plaats verschoven

qua looks dan hé want deze Q5 en zelfs de XC60 als de GLK ( ) vind ik vele knapper..

qua rijplezier denk ik dat de X3 nog altijd heer en meester is...

Comment

Dat neusje

Ziet er voor de rest best 'dynamisch' uit. Maar doet me niks.
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Morgenmiddag geeft Audi het persbericht vrij van de nieuwe Q5. Natuurlijk lekken de foto’s altijd eerder uit, maar deze keer heeft men de officiële plaatjes lang van het internet weten te houden. Helaas voor Audi toch net niet lang genoeg. Morgen krijgen we dus het officiële persbericht en foto’s van betere kwaliteit, maar we kunnen […]

nog wat foto's op autoblog/nl .
        Achterlichten zijn wel speciaal, maar ik vind het een stomme wagen (net zoals X3, GLK, ...)

En de nummerplaat hangt te laag
        Last edited by Cyrano.ak; 19/04/2008, 11:57.

Comment

Last edited by ; 19/04/2008, 14:33.

Comment

Comment

Zoiets van: dit heb ik al gezien! Slecht oogt het niet, innovatief evenmin.

De X3 en de GLK onderscheiden zich meer van de rest van de modellen uit hun stal.

Comment

Nu ook officieel:

Gisteren sijpelden er al wat foto’s het internet op, maar vandaag heeft Audi de officiële info vrijgegeven. De Audi Q5 maakt zijn debuut met een benzinemotor en twee TDI’s. Het gaat daarbij om een 2.0 TFSI (211 pk en 350 Nm), een 2.0 TDI (170 pk en 350 Nm) en een 3.0 TDI (240 pk […]

Comment

ik ben al helemaal weg van het achterste.

Comment

Helemaal niet mis! Wat te verwachten was, Audi levert de laatste jaren altijd knap werk. Ik vind 'm ook knapper gestyled dan de Q7, al het logge van de Q7 is hier niet aanwezig (plompe neus, veel te massieve en plompe kont, ...), 'ie oogt veel sportiever.

Ik vind eigenlijk niks dat me niet zint, oké die grote spiegels maar daar gaan we moeten leren mee leven, denk ik.

Dit is de tweede Audi (naast de A5 3.0 TDI quattro) die ik op m'n lijstje van mogelijke opvolgers van m'n 120d durf zetten. Nice!

En in z'n segment, naar mijn mening en enkel afgaand op de looks binnen & buiten :
                    Audi Q5 zoals hier op de foto > BMW X3 met M Pack > Volvo XC60 > Mercedes-Benz GLK met meegespoten bumpers

Comment

Nog 7 minuten voor voorstelling op audi-tv

Comment

het begint!

edit:en twerkt ni

edit2: nu wel

edit3: less talk, more action ffs!
                        Last edited by Cyrano.ak; 19/04/2008, 15:09.

Comment

Die neus doet me zo erg denken aan de A2, ook ongeveer dezelfde koplampen.

Comment

Ik vind 'm net iets te steriel. Er mocht wat meer emotie in het design zitten. Zo vind ik de rechte koplampen te saai. Ze houden zich bij Audi wel bezig met de inhoud ervan, maar als de LED's niet aanstaan, heb ik zoiets van "bwaaaa been there, done that".

De achterkant vind ik bijzonder knap, al lijkt het allemaal net iets te fel op de Q7. Het verschil in uiterlijk tussen een X3 en een X5 of een GLK en een ML of GL is groter.

Comment

Pakken knapper dan de Q7, wat imo ook niet moeilijk is! Terwijl ik de Q7 de lelijkste in zijn segment vind, en moeite moet doen om er iéts knap aan te zien (ik vind heel het design mislukt, heel plomp, lomp, zwaar, lang, niet sportief noch 'stoer', lelijke lijnen aan de achterklep) vind ik deze knapper dan de X3 en de GLK.

Nu, da's ook niet direct moeilijk, zowel de X3 als de GLK zijn qua design vrij 'geforceerde' SUV's, die ik enkel vanuit bepaalde hoeken en in bepaalde uitvoeringen knap durf te noemen noemen.

Ook het interieur ziet er goed uit.

Iemand enig idee van de prijs?

Comment

nu ik de grote foto's zie, valt ie beter mee.
                                sowieso veel en veel mooier dan de hondslelijke Q7, maar toch had ie van mij iets flamboyanter en spannender gemogen. niks mis mee, en dat vind ik nou net jammer. alhoewel ik de achterkant, en met name de achterlichten erg geslaagd vind.

Comment

nog een succesnummer ! (hopelijk heeft dat geen impact op de levertermijnen van de rest ...)

heb maar één vraag: quanta costa ? als het prijsverschil tegenover een goed aangeklede tiguan (38000€) niet veel is, dan wordt de keuze moeilijk ...

in elk geval: ik ben een fan van de tiguan en schaam mij daar niet voor, nu deze nog eens testen he
                                  4 rings driver

Comment

Mooi!
                                    nls2000

Comment

Ik vind hem echt mooi. Zeker zoals hij daar staat, in die kleur en met deze velgen!

Hier nog wat bewegende beelden:

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Mooi, zeer mooi zelfs.

Maar mist wat 'ziel' vind ik, maar heeft wel een geslaagd design.

Zal wel goed verkopen denk ik.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Zet maar op m'n oprit.

Comment

Working...
                                          X