Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ziet er goed uit. Snuit doet me wat denken aan de Touareg, maar dan op z'n Audi's. Achteraan is het duidelijk een Q-telg, als zien de lichtblokken er wel vooruitstrevend uit. Ik zal er nog aan moeten wennen, en pas een definitie oordeel kunnen vellen na hem in het echt gezien te hebben. Maar ik ben niet zo zeer fan van SUV's...

Comment

Beter dan verwacht.

Comment

En zo staat hij in peking!

Nu nog wachten op de Belgische premiere
        Bijgevoegde Bestanden
        sigpic

Comment

Wanneer zouden we kunnen configureren ?
          Bijgevoegde Bestanden
          sigpic

Comment

Iemand een idee van de prijs?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
              Iemand een idee van de prijs?
              Ik gok ergens tussen 35000 en 50000 EUR.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                Ik gok ergens tussen 35000 en 50000 EUR.
                Ik vermoed dat de 2.0 Diesel toch onder de 35.000 start, een goeie 30.000 misschien?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
                  Ik vermoed dat de 2.0 Diesel toch onder de 35.000 start, een goeie 30.000 misschien?
                  Euhm, hoeveel kost een X3 2.0d nu weer? Juist.

Comment

Prachtige kar!!

Comment

Comment

Hij is AF!

Comment

vele beter dan die Q7... ik zou hem zelfs durven kopen als een degelijk geoptioneerde diesel onder de 45k ligt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                            vele beter dan die Q7... ik zou hem zelfs durven kopen als een degelijk geoptioneerde diesel onder de 45k ligt
                            Het valt natuurlijk te zien wat je bedoelt met 'degelijk'.

Maar met zo'n 2.0l TDi en de nodige opties zal je er denk ik wel komen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                              Het valt natuurlijk te zien wat je bedoelt met 'degelijk'.

Maar met zo'n 2.0l TDi en de nodige opties zal je er denk ik wel komen.
                              met degelijk bedoel ik eigenlijk volledig, buiten een paar nutteloze dingeskes... enja dan is het nog te bezien hé de signum is nog jong en vervanging is pas over 5 jaar en tegen dan is er weer beter materiaal... maar het is wel een ubervette kar echt vele beter dan de Q7

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                met degelijk bedoel ik eigenlijk volledig, buiten een paar nutteloze dingeskes... enja dan is het nog te bezien hé de signum is nog jong en vervanging is pas over 5 jaar en tegen dan is er weer beter materiaal... maar het is wel een ubervette kar echt vele beter dan de Q7
                                Met een +/- full option vrees ik ervoor.

Over een goeie 5 jaar is er misschien al een face-lift en kan je eventueel een eindereeks kopen, krijg je vaak enorme kortingen op.

Comment

Ik zou hem niet kopen maar hij is prachtig. Audi zal hiermee met gemak zijn concurrenten BMW en Mercedes verslaan op een markt waarin ze nog niet zo lang actief zijn tot grote spijt van sommige BMW/Mercedes-adepten op dit forum.

Comment

Ik zou hem wel kopen .. indien de 2.O TDI ook met de S-tronic beschikbaar zou zijn ! Natuurlijk weet ik ook dat die na een bepaalde termijn ook leverbaar zal zijn ..

Al is er wel de 3.0 TDI die mijn hartje dan veroveren kan.

Comment

Ziet er prachtig uit Enkel de achterlichten lijken een beetje groot, maar afwachten wat dat "in real" gaat geven!

Comment

Echt de eerste niet-RS-Audi in jaren die ik zou durven kopen !
                                        1963 Land Rover Series IIa
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

veel beter dan z'n grote broer de Q7, echt een knappe audi dit!
                                          2015 BMW F11 520dA
                                          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Working...
                                          X