zalig, ik d8 eerst dat de auto weeral als een tank ging lijken maar het valt goed mee, zelfs de huge achterlichten, de kont is lekker breed
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Q5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichtentis een twijfelgevalleke mss IRL dat ie beter meevalt
de avant vind ik dan weer
zou het niet kunnen dat Audi met de Q5 een nieuwe trend inzet?
eerst werden de breaks verhoogd/verstoerd, zodat je een SUV kreeg (hoger zitten = gevoel van veiligheid?)
en nu zet Audi volgens mij met de Q5 de trend in dat SUV's almaar lager/gestroomlijnder worden, om zo minder luchtweerstand te hebben en zo minder te verbruiken..freude am fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenDie naad van de kofferklep blijft me wel storen, de achterlichten zijn nu wel 1 geheel maar hij krijgt er een beetje een hangkont door...
Wel een veel knappere achterkant dan de Q7.
En euh, in China hebben ze al even goede smaak qua velgen als de Amerikanen...
Die velgen zijn echt nice! Hoe meer ik de Q5 bekijk, hoe mooier ik 'm vind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenWederom zeer geslaagd ... zet daar een X3 of Tiguan naast of whatever er nog rondbolt in dat segment ... wordt gewoon weggeblazen.
De énige die mij niet compleet kan bekoren is de Q7 eigenlijk. Komt gewoon omdat ie wat te groot/log is misschien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenWelke brug is dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenMerci!
Knap ontwerp is het...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tarum Bekijk Berichtenen de prijs van gewone Q5 zonder opties???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenHoi.
Tja, ik vind het zo. Ik kan toch moeilijk zeggen dat de Q7 knapper is omdat jij er thuis eentje hebt?
Comment
Comment