Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zalig, ik d8 eerst dat de auto weeral als een tank ging lijken maar het valt goed mee, zelfs de huge achterlichten, de kont is lekker breed

Comment

• Die naad van de kofferklep blijft me wel storen, de achterlichten zijn nu wel 1 geheel maar hij krijgt er een beetje een hangkont door...
      Wel een veel knappere achterkant dan de Q7.
      En euh, in China hebben ze al even goede smaak qua velgen als de Amerikanen...

Comment

• De Adaptive CC is alvast mooier weggewerkt dan bij de A4..

Zonder:

Mét:

Comment

• Vindt de Q5 nie geslaagd, spijtig gnoeg, had er meer van verwacht. Tis geen echte SUV mist het net

Comment

• tis een twijfelgevalleke mss IRL dat ie beter meevalt
            de avant vind ik dan weer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichten
              tis een twijfelgevalleke mss IRL dat ie beter meevalt
              de avant vind ik dan weer
              'k vind het een zéér geslaagde auto!

zou het niet kunnen dat Audi met de Q5 een nieuwe trend inzet?

eerst werden de breaks verhoogd/verstoerd, zodat je een SUV kreeg (hoger zitten = gevoel van veiligheid?)

en nu zet Audi volgens mij met de Q5 de trend in dat SUV's almaar lager/gestroomlijnder worden, om zo minder luchtweerstand te hebben en zo minder te verbruiken..
              freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                Die naad van de kofferklep blijft me wel storen, de achterlichten zijn nu wel 1 geheel maar hij krijgt er een beetje een hangkont door...
                Wel een veel knappere achterkant dan de Q7.
                En euh, in China hebben ze al even goede smaak qua velgen als de Amerikanen...

Die velgen zijn echt nice! Hoe meer ik de Q5 bekijk, hoe mooier ik 'm vind.

Comment

• Hoi.
                  Tja, ik vind het zo. Ik kan toch moeilijk zeggen dat de Q7 knapper is omdat jij er thuis eentje hebt?

Comment

• Wederom zeer geslaagd ... zet daar een X3 of Tiguan naast of whatever er nog rondbolt in dat segment ... wordt gewoon weggeblazen.

De énige die mij niet compleet kan bekoren is de Q7 eigenlijk. Komt gewoon omdat ie wat te groot/log is misschien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                      Wederom zeer geslaagd ... zet daar een X3 of Tiguan naast of whatever er nog rondbolt in dat segment ... wordt gewoon weggeblazen.

De énige die mij niet compleet kan bekoren is de Q7 eigenlijk. Komt gewoon omdat ie wat te groot/log is misschien.
                      mja die is volgens mij meer op de amerikaanse markt gericht... daar rijden ze graag met zulke tanken, terwijl de Q5 echt een europees jeepke is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                        Welke brug is dat?
                        Dat is de Bolte Bridge in het Australische Melbourne. Al de foto's zijn in Sydney en Melbourne genomen.

Comment

• Merci!
                          Knap ontwerp is het...

Comment

Merci!
                            Knap ontwerp is het...
                            ah jij bouwkundige

Comment

• Ik vind de brug knapper dan de kar!

Comment

Ik vind de brug knapper dan de kar!

Comment

• De S-Line is ondertussen ook uit:

Jammer genoeg geen foto van de achterkant..

Comment

• en de prijs van gewone Q5 zonder opties???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tarum Bekijk Berichten
                                      en de prijs van gewone Q5 zonder opties???
                                      35.000

Comment

• Leds van de A3 Facelift doen me denken aan deze leds vooraan

Comment

Hoi.
                                          Tja, ik vind het zo. Ik kan toch moeilijk zeggen dat de Q7 knapper is omdat jij er thuis eentje hebt?
                                          Pas gisteren heeft mij pa uit de AutoGids geleerd dat de Q5 is uitgekomen. Had ik dat eerder geweten, dan was ik wel voor een Q5 gegaan...zegt hij

Comment

Working...
                                          X