Q7 will do.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Q5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichtenstaat op de CC van audi.de
Comment
-
ik denk dat de TDI 240 pk een droom is om mee te rijden
toch zal de TDI 170pk de meest verkochte worden in Belgie.
in elk geval een prachtige wagen
hij staat momenteel bovenaan mijn lijstje als ik binnen een paar jaar mijn outlander zal vervangen.
ik hoop dat daartegen de 170pk (die dan waarschijnlijk 200Pk heeft) ook met automaat leverbaar is
ik word stilaan ouder en na 25 jaar schakelen wil ik wel eens een automaat
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUD Bekijk Berichtenik denk dat de TDI 240 pk een droom is om mee te rijden
toch zal de TDI 170pk de meest verkochte worden in Belgie.
zolang wil ik echter niet wachten;
Ik denk voor eind juli te bestellen in de hoop hem net na nieuwjaar te mogen afhalen
Nu enkel nog wachten op de prijzen
mercedes heeft reeds prijzen vrij gegeven voor GLK ( bij mij weten de enige vergelijkbare concurent): vanaf 40000Euro , dus audi zal wel in deze richting gaansigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten170pk TDI 4 cilinder quattro handbak
211pk TFSI 4 cilinder quattro S tronic
240pk TDI 6 cilinder quattro S tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenIs er een automaat mogelijk voor de TDI?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenVoor de 3.0 diesel is er enkel een automaat beschikbaar, voor de 2.0 diesel zal het weer even wachten worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIn S-line trim komt de Q5 het beste tot z'n recht, echt knappe verschijning.
Q5 3.0TDIfreude am fahren
Comment
Comment