Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• aan de zijkant bezien lijkt ie wat gedrongen :s
    freude am fahren

Comment

• Das Internetportal zum Thema Auto. Hier finden Sie Testberichte, Kaufberatung und mehr als 700.000 Autos im Automarkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
        Zo vind ik hem klein lijken

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk Berichten
            staat die al bij dealers?

Comment

• zou mij ook verbazen, ik heb de foto's gewoon van een andere site gehaald.

Comment

• zijn volgens mij (aan de showroom-ruimte te zien) foto's uit de grote showroom in Ingolstadt (bij de fabriek that is).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                  zijn volgens mij (aan de showroom-ruimte te zien) foto's uit de grote showroom in Ingolstadt (bij de fabriek that is).
                  Zouden deze voor het grote publiek toegankelijk zijn?
                  of enkel op afspraak.

kwestie dat ik niet voor gesloten deuren sta
                  sigpic

Comment

• Live @ Salón de Madrid:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• de velgen zijn er wat over, maar voor de rest valt het goed mee

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Is dit kleur lavagrijs of meteorgrijs?
                            sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
                              Is dit kleur lavagrijs of meteorgrijs?
                              Als het één van die twee is zal het meteoorgrijs zijn.

Comment

• Weer een enorm geslaagde auto van Audi

Comment

• De Q5 gaat in première in Lissabon eind oktober 2008. Wagen wordt verwacht op het einde van dit jaar tegen het komende autosalon.

Op de site www.audi.be/Q5 kunnen jullie zich inschrijven om de première in Lissabon mee te maken en als eerste de Q5 te testen.

Comment

• Leuke auto! Lijkt mij stukken praktischer dan een Q7.

De beenruimte achteraan lijkt wel niet zo groot, of is dit gezichtsbedrog?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door _wouter_ Bekijk Berichten
                                      De Q5 gaat in première in Lissabon eind oktober 2008. Wagen wordt verwacht op het einde van dit jaar tegen het komende autosalon.

Op de site www.audi.be/Q5 kunnen jullie zich inschrijven om de première in Lissabon mee te maken en als eerste de Q5 te testen.
                                      Kijk eens op de laatste 2 pagina's van dit topic: de Q5 staat reeds in Madrid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                        Kijk eens op de laatste 2 pagina's van dit topic: de Q5 staat reeds in Madrid.
                                        Inderdaad, het woord première was misschien misplaatst maar ik bedoelde dat de wagen dan bij de dealers zal zijn. Volgens laatste informatie dan toch

Comment

• Zijn er al prijzen van de Q5 ?

Comment

Working...
                                          X