Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
    Fout. Een Q7 is "stouter" van uitzicht tov Q5. Q5 = voor vrouwen en/of klein budget.
    Simpler kunt je het niet voorstellen.

Zie X3 vs X5;
    Uw hersenmassa is nog volop in ontwikkeling zeker?

Een Q7 is mss stouter, maar ook een pak lelijker. Een Q5 is echt een knappe verschijning, en niet gewoon een vrouwenwagen of mensen met een "klein" budget.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      Uw hersenmassa is nog volop in ontwikkeling zeker?

Een Q7 is mss stouter, maar ook een pak lelijker. Een Q5 is echt een knappe verschijning, en niet gewoon een vrouwenwagen of mensen met een "klein" budget.
      Ik weet het. Ik wou gewoon wat reactie uitlokken.
      AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Gelukt

Zo'n Q5 wil ik anders ooit wel, tweedehands ofzo

Comment

Fout. Een Q7 is "stouter" van uitzicht tov Q5. Q5 = voor vrouwen en/of klein budget.

Zie X3 vs X5;

Of de Q5 is voor mensen die niet met een lompe boot op wielen met gigantische afmetingen willen rondrijden (zoals de Q7)... Of voor mensen die niet per se met de grootste en duurste auto willen rondrijden om zich beter in hun vel te voelen... Of voor mensen die een auto kopen die ze zelf leuk vinden zonder dat ze zich iets aantrekken van wat de mensen zullen zeggen of denken... Ik ben er zeker van dat de meeste mensen die een Q5 kunnen betalen ook een Q7 kunnen betalen hoor maar om één of andere reden toch de Q5 verkiezen boven de Q7. Ik zou zelf ook de Q5 verkiezen want ik vind de Q7 echt veel te groot en onhandig. Elke dag in het stad rijden met een Q7, ik mag er niet aan denken. Ik vind de Q5 ook mooier dan de Q7.
          Last edited by ; 04/07/2008, 11:56.

Comment

• Als je niet met een lompe boot wil rondrijden, moet je sowieso niets nemen dat met een Q begint.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
              Als je niet met een lompe boot wil rondrijden, moet je sowieso niets nemen dat met een Q begint.

Comment

Zie X3 vs X5;
                KLEIN budget... ik denk dat jij niet weet wat een klein budget is.
                klein is (voor mij) < 20.000
                medium is 20K -> 35K
                erboven is rijkelijk budget
                There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
                  KLEIN budget... ik denk dat jij niet weet wat een klein budget is.
                  klein is (voor mij) < 20.000
                  medium is 20K -> 35K
                  erboven is rijkelijk budget
                  Volledig mee eens, zie mijn voorlaatste reactie.

Comment

• Nieuwe fotos?

Comment

• Je kan ze vinden op gewenste grootte op de audi.de site

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk Berichten
                        Nieuwe fotos?

Slechte photoshop.

Comment

• Iemand al het kleiner broertje van Q5 gezien m.n. Q3 ?
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Twee van dergelijke hokken in 1 gamma vind ik er al twee te veel, dus laat maar mooi zitten wat mij betreft...
                            Valt het op dat ik het niet zo op SUV's heb begrepen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                              Twee van dergelijke hokken in 1 gamma vind ik er al twee te veel, dus laat maar mooi zitten wat mij betreft...
                              Valt het op dat ik het niet zo op SUV's heb begrepen?
                              Wel eerlijk gezegd wanneer ik eens (heel zeldzaam) met een klein autootje de weg opmoet, begin ik ook de SUV's te haten. Gelukkig ben ik meer hoog in de lucht dan laag bij de grond.

Comment

• Ik vind 'm prachtig ...misschien binnen jaartje of 5 in occassie

Comment

• ik vind hem eigenlijk ook zeer mooi , veel mooier /stoerder dan een BMW X3 bv ...

ik denk wel dat hij zeer goed gaat verkopen

Comment

• Er zijn er al een paar Duitse v.a. prijzen ‘gelekt’.
                                    Audi Q5 2.0 TDI quattro 6-Gang Handschaltung 125 kW (170 PS) € 38.300,-
                                    Audi Q5 3.0 TDI quattro S tronic, 7-Gang 176 kW (240 PS) € 47.400,-
                                    Audi Q5 2.0 TFSI quattro S tronic, 7-Gang 155 kW (211 PS) € 42.350,-

Even opgezocht: de prijs van de 2.0 TFSI is ongeveer € 5.000,- duurder dan een A4 Avant met dezelfde motor,
                                    Maar bij de Q5 zit daar dan wel weer de S tronic-bak bij.

Bron: audiblog.nl

Comment

• Voorspelbaar model, zeker niet lelijk al zou ik wel wachten op de nieuwe BMW X3

Eigenlijk een te warm gewassen Q7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                        Voorspelbaar model, zeker niet lelijk al zou ik wel wachten op de nieuwe BMW X3

Eigenlijk een te warm gewassen Q7

denk je dat de nieuwe X3 zoveel mooier gaat worden dan het huidige model ?

dan zal hij zeer veel moeten veranderen

Comment

• showroom

iemand een idee wanneer ie in de belgische showroom gaat komen ?

Comment

Working...
                                          X