Oorspronkelijk geplaatst door Subartje
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Q5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtendenk je dat de nieuwe X3 zoveel mooier gaat worden dan het huidige model ?
dan zal hij zeer veel moeten veranderen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenIk heb de X3 altijd(vooral de préfacelift) de minst mooie BMW gevonden
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Comment
-
-
twijfels
toch ni 100% overtuigd van die Q5; heb ondertussen vele fotootjes ervan gezien en eigenlijk vink ik het hem ontbreken aan karakter; hij heeft iets weg van een touareg of cayenne kwa lijnen en heeft vergelijkingspunten met de meeste SUV op de markt ma ik vind niet dat ie echt er iets aan toevoegt... net dat vleugje eigen persoonlijkheid dat ie mist (waar ze bijvoorbeeld wel in geslaagd zijn met de A5...)
De GLK doet mij ook twijfelen kwa uiterlijk maar je moet wel toegeven dat ie zeker een eigen persoonlijkheid heeft en niet kan vergeleken worden met de andere SUV op de markt.
dus toch ni overtuigd van die Q5 en mischien toch iets meer fan dan van de GLK (kwa uiterlijk dan toch...)
natuurlijk eerst is in t echt zien.... voor definief oordeel valt...
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Audi Q5 3.0 TDI
Should I buy one?
If you want a car like the Q5, this is a pleasant option. Prices will be high by comparison to rivals such as the Freelander, but then the 8000 UK residents predicted to buy the Q5 are unlikely to let that stop them. If you want to like this car, you probably will.
Complete rijimpressie: [www.autocar.co.uk]Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten*droomt al van een A5 en een Q5 voor z'n deur*
mooie droom ... 2 prachtauto's naast elkaar
Comment
-
Rating:
If we sound underwhelmed by the Q5, then we don’t mean to be. It doesn’t do anything vastly new but it does do all its needs to do pretty well. It’s a compact Audi 4x4 and that’s been one obvious hole in Audi’s range.
The Q5 has plugged that gap and that’s all it needs to do. We just can’t help feeling we wanted a little bit more...
Complete rijimpressie: [www.carmagazine.co.uk]Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment