Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Q5
Collapse
X
-
De Duitse prijzen van de opties
hallo ik ben pas terug uit Duitsland en daar is de prijslijst bij de grote dealers reeds verkrijgbaar.
Enkel opties;
Leder milano 1950€ met sportzetels 2450€
Lederfeinnappa 2450€ met sportzetels 2950€
S-line exterieur 1750€
S-line sportpakket plus 2410€
Metaalkleur 770€
Velgen van 750€ tot 2250€
audi drive select 300€
klimaatzetels ( gekoeld ) 880€
navigatie 2810€
adaptive cruise contol 1290€
hold assist 50€
lane assist 510€
side assist 550€
parking system met camera 1230€
zonder camera 770€
Xenon + ledlichten 1050€
panoramisch glasdak 1350€
elektrisch koffer 490€
trekhaak 870€
en nog vele kleinigheden
Heb de mijne geconfigureerd en kom op 49000€ voor 2L TDI S-line met extra's zonder navisigpic
Comment
-
Ik ben absoluut géén tuningfanaat, maar deze ABT'er; kan mij om de één of andere reden toch wel bekoren, niet tegen staande dat het ombouwen van dergelijke 'Duitse pronkmachines' inderdaad ronduit verkrachting is!
Nu ja, voor de rest ben ik uitermate zot van deze nieuwste Audi SUV.
Kwaliteit: Superieur
Design: Klassiek en innovatief --> Heerlijk!!!
Prijs: Superieur, en allerminst heerlijk!
Ciao,
Switcher
Comment
-
Kleuren
Volgende kleuren zijn verkrijgbaar
standaard
Ibiswit
briliantzwart
optie
ijszilver
kwartsgrijs
dakarbeige
amethystgrijs
granaatrood
phantomzwart
meteorgrijs
lavagrijs
stratosblauw
diepzeeblauw
S-Line
daytonagrijs
monzazilver
contrastlak
aluminiumzilver
platinumgrijssigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichtenhallo ik ben pas terug uit Duitsland en daar is de prijslijst bij de grote dealers reeds verkrijgbaar.
Heb de mijne geconfigureerd en kom op 49000€ voor 2L TDI S-line met extra's zonder naviAUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenEr zijn Q7's met de vleet voor 50.000 euro, slechts 1 jaar oud en +/- 20000 km's. Misschien te overwegen waard. Bron: www.auto.de en www.mobile.de.
En indien ik een Q7 wou had ik die reeds gekocht maar ik vind de Q7 iets te groot, mijn garage is maar 5m en daar kan de 7 niet in (garage vergroten is geen optie).sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten50000 euro voor een klein SUV-ding zonder navi met 2.0, waar gaat dat heen... Doe mij maar een A6, en de prijs zal niet veel schelen.
Ik rijd momenteel met een A6
PS. die 50K€ is zonder kortingsigpic
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Wanneer gaan ze in hemelsnaam eens wat prijzen ed bekendmaken bij Audi Belgie...
Dat duurt en duurt...
Als je dat vergelijkt met andere landen hebben ze daar hier toch nogal tijd voor nodig !
Over de levering zullen we ons ook al geen illusies moeten maken, zal ook weer veel langer duren als in de buurlanden...
Way to go, d'Ieteren...!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichtenzo klein is die suv nu ook niet en de A6 kost met dezelfde opties nog iets meer.
Ik rijd momenteel met een A6
PS. die 50K€ is zonder korting
Het zal in ieder geval niet veel meer zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenIk heb nu éénmaal iets tegen SUV's...
Het zal in ieder geval niet veel meer zijn.
A6 met dezelfde opties kost 4000€ meer maar dan heb je de maar 136PK ipv 170PK
en moet je het ook zonder Quatro doensigpic
Comment
-
De Q5 is configureerbaar ( in Duitsland dan toch ) voor Belgie nog 2 maand geduld
sigpic
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door _wouter_ Bekijk Berichtenprijzen voor België van Audi Q5
2.0 TFSI Stronic 43.150€
2.0 TDI 163 PK 6 versnellingen 39.600€
2.0 TDI 170 PK 6 versnellingen 39.600€
3.0 TDI 211 PK Stronic 48.100€
3.0 TDI 240 PK Stronic 48.100€
zijn ook de prijzen van de opties reeds gekend?sigpic
Comment
Comment